To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-31
Katowice: Wykonanie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników jednostek administracji podatkowej województwa śląskiego
Numer ogłoszenia: 360180 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319204 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2076000, faks 032 2076010.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników jednostek administracji podatkowej województwa śląskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników jednostek administracji podatkowej województwa śląskiego w lokalizacjach wskazanych w pkt 4.4 w SIWZ. 2. Do zakresu usług medycznych wchodzą: a) wykonywanie badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych określonych w Kodeksie pracy, b) wykonywanie kontrolnych profilaktycznych badań okulistycznych pracownika w przypadku pogorszenia wzroku pracownika, c) wykonywanie badań diagnostycznych, laboratoryjnych w zakresie niezbędnym do wydania orzeczeń lekarskich, d) wydawanie pracownikom orzeczeń lekarskich do celów określonych w Kodeksie pracy. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności z: a) Kodeksem pracy - ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. (Dz.U. 2014r. poz. 1502 ze zm.), b) innymi aktami prawnymi regulującymi przedmiot zamówienia. 4. Warunkiem koniecznym jest dysponowanie placówką świadczącą usługi z zakresu medycyny pracy zlokalizowaną na terenie miasta, w którym ma siedzibę jednostka objęta daną ofertą częściową. 5. Charakterystyka stanowisk pracy znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ. 6. Usługi medyczne realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości przeprowadzenia badań w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych (licząc od dnia telefonicznego bądź osobistego zgłoszenia się pracownika do Wykonawcy do dnia wydania zaświadczenia lekarskiego). Przy czym świadczenie usługi medycznej nie może trwać dłużej niż 2 dni robocze. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu na zrealizowanie usługi w przypadku potrzeby wykonania dodatkowych badań okresowych. Wykonawca ma obowiązek wziąć pod uwagę termin ważności poprzednich badań skierowanego pracownika. 8. Badania kontrolne winny rozpocząć się i zakończyć w dniu zgłoszenia/ rejestracji pracownika na badania. 9. W zakresie badań wstępnych i okresowych wykonawca zapewni możliwość rejestracji telefonicznej, chyba że wykonywanie badań jest możliwe bez wcześniejszej rejestracji. Badania kontrolne winny się odbywać bez wcześniejszej rejestracji. 10. W razie zaistnienia przejściowych przeszkód uniemożliwiających realizację zamówienia, Zamawiający wyrazi zgodę na ich realizację przez podwykonawców innych placówek medycznych, o czym Wykonawca jest zobowiązany uprzedzić na piśmie Zamawiającego, wskazując okres i miejsce (adres) oraz podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia. 11. Wykonawca, oświadcza, iż świadczenia zdrowotne wykonywane przez inne podmioty i osoby fizyczne, nie będą miały wpływu na ilość, jakość i terminowość oraz koszt świadczeń będących przedmiotem niniejszej umowy. 12. Zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia MZiOS z dnia 30 maja 1996r. lekarz przeprowadzający badanie może poszerzyć jego zakres o dodatkowe badania specjalistyczne, konsultacyjne oraz inne badania dodatkowe, a także wyznaczyć krótszy termin następnego badania, niż to określono we wskazówkach metodycznych, jeżeli stwierdzi, że jest to niezbędne dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby kierowanej na badania. W takiej sytuacji zgodnie z §2 ust 3 rozporządzenia badanie konsultacyjne oraz dodatkowe stanowią część badania profilaktycznego. 13. Zlecenie niezbędnych dodatkowych / specjalistycznych badań przez lekarza powodujących przekroczenie zakresu badań określonych w formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ - może nastąpić po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 14. W trakcie realizacji zawartej umowy w zakresie każdej z części określonej niniejszym postępowaniem Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazywania Zamawiającemu, wraz z fakturą wykazu pracowników Zamawiającego, którzy w danym miesiącu mieli wykonane badania, konsultacje oraz dodatkowe badania. Wykaz winien byś sporządzony na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do projektu umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiotowy wykaz może być sporządzony również na opracowanym przez Wykonawcę druku pod warunkiem, że będzie uwzględniał informację określone w Załącznik nr 3 do projektu umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 15. Badania lekarskie kończą się wydaniem osobie badanej w dwóch egzemplarzach orzeczenia lekarskiego w formie zaświadczenia stwierdzającego: a) brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku pracy, b) przeciwwskazania zdrowotne do pracy na określonym stanowisku pracy. 16. Realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie imiennych skierowań wystawionych przez Zamawiającego. Skierowanie będzie zawierało w szczególności: a) określenie rodzaju badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, b) określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony, c) informacje o występowaniu na stanowisku pracy czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych. 17. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzenia badań niezbędnych do wydania orzeczenia lekarskiego o zdolności do wykonywania pracy na danym stanowisku określonym w imiennym skierowaniu wystawionym przez Zamawiającego dla pracownika. 18. Podana w opisie przedmiotu zamówienia ilość pracowników jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby pracowników skierowanych na badania w przypadku, gdy wystąpi taka konieczność. 19. Wykonawcy nie przysługuje z tytułu zmniejszenia lub ilości pracowników żadne roszczenie. 20. W przypadku zwiększenia ilości pracowników skierowanych na badania obowiązują ceny z oferty. 21. Szczegółowe zasady realizacji umowy oraz jej zakończenia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Izba Skarbowa w Katowicach,ul. Damrota 25 40-022 Katowice; Pierwszy Urząd Skarbowy w Katowicach ul. Żwirki i Wigury 17, 40-063 Katowice; Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach ul. Paderewskiego 32B, 40-282 Katowice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Specjalistyczny Zakład Diagnostyki i Leczenia ELITmed,, ul. Francuska 23, 40-027 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16181,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12750,00
Oferta z najniższą ceną: 12750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24042,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Izba Skarbowa w Katowicach lokalizacja w Częstochowie ul. Rejtana 9, 42-200 Częstochowa; Pierwszy Urząd Skarbowy w Częstochowie ul. Filomatów 18/20,42-200 Częstochowa; Drugi Urząd Skarbowy w Częstochowie ul. Tkacka 3, 42-200 Częstochowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PŚZ i PZ ELVITA - Jaworzno III Sp z o.o., ul. Gwarków 1, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14251,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13726,50
Oferta z najniższą ceną: 13726,50 / Oferta z najwyższą ceną: 13726,50
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Bielsku-Białej ul. Traugutta 2a, 43-300 Bielsko-Biała; Pierwszy Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej ul. Sixta 17, 43-300 Bielsko-Biała; Drugi Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej ul. Gen. Stanisława Maczka 73, 43-300 Bielsko Biała; Drugi Śląski Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej ul. Warszawska 45, 43-300 Bielsko-Biała
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NZOZ ULTRAMEDIC Centrum Medyczne, Poradnia Medycyny Pracy 028, ul. Broniewskiego 48, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16477,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16590,00
Oferta z najniższą ceną: 16590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17132,50
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Będzinie I Armii Wojska Polskiego 1 42-500 Będzin; Urząd Skarbowy w Będzinie ul. I Armii Wojska Polskiego 1, 42-500 Będzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PŚZ i PZ ELVITA - Jaworzno III Sp z o.o., Gwarków1, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6374,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6374,50
Oferta z najniższą ceną: 6374,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6374,50
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Urząd Skarbowy Chorzów ul. Armii Krajowej 5, 41-506 Chorzów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOVIA So z o.o., ul. Paderewskiego 34, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4573,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5040,00
Oferta z najniższą ceną: 5040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5040,00
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej ul. Krasińskiego 33A, 41-300 Dąbrowa Górnicza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FOR HELP Sp z o.o., ul. Wojska Polskiego 73, 41-208 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4629,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2997,00
Oferta z najniższą ceną: 2997,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3745,00
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice; Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Almed Sp z o.o, ul. Sowińskiego 3, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12225,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12225,00
Oferta z najniższą ceną: 12225,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14214,00
Waluta: PLN .
Część NR: 11
Nazwa: Urząd Skarbowy w Jastrzębiu Zdroju ul. 11-go Listopada 13, 44-335 Jastrzębie Zdrój
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SALUS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Wrocławska 12a, 44-335 Jastrzębie Zdrój, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6290,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6125,00
Oferta z najniższą ceną: 6125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6125,00
Waluta: PLN .
Część NR: 12
Nazwa: Urząd Skarbowy w Jaworznie ul. Grunwaldzka 274, 43-600 Jaworzno
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PŚZ i PZ ELVITA - Jaworzno III Sp z o.o., ul. Gwarków 1, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4102,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4138,00
Oferta z najniższą ceną: 4138,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4138,00
Waluta: PLN .
Część NR: 16
Nazwa: Urząd Skarbowy w Mysłowicach ul. Mickiewicza 4, 41-400 Mysłowice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- N.Z.O.Z ALMED S.C. Poradnia Medycyny Pracy, ul. Powstańców 9, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4270,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4409,50
Oferta z najniższą ceną: 4409,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4409,50
Waluta: PLN .
Część NR: 19
Nazwa: Urząd Skarbowy w Rudzie Śląskiej ul. Kokotek 6, 41-700 Ruda Śląska
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SZPAKMED Sp z o.o. Przychodnie Specjalistyczne i Medycyny Pracy, ul. Szpaków 33, 41-705 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3649,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3015,00
Oferta z najniższą ceną: 3015,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3586,00
Waluta: PLN .
Część NR: 20
Nazwa: Urząd Skarbowy w Rybniku Pl. Armii Krajowej 3 44-200 Rybnik
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIKOL Sp z o.o., ul. Parkowa 4a, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6742,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6032,00
Oferta z najniższą ceną: 6032,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6032,00
Waluta: PLN .
Część NR: 21
Nazwa: Urząd Skarbowy w Siemianowicach Śląskich ul. Świerczewskiego 84, 41-100 Siemianowice Śląskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPOWA PRAKTYKA LEKARZY RODZINNYCH "FAMILIA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRUPOWA PRAKTYKA LEKARZY RODZINNYCH "FAMILIA" SP. Z O.O.
- grupowa Praktyka Lekarzy Rodzinnych FAMILIA Sp z o.o., ul. Wiejska 20, 41-103 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2224,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2188,00
Oferta z najniższą ceną: 2188,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2188,00
Waluta: PLN .
Część NR: 22
Nazwa: Urząd Skarbowy w Sosnowcu ul. 3-go Maja 20, 41-200 Sosnowiec; Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu ul. Braci Mieroszewskich 97, 41-219 Sosnowiec
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FOR HELP Sp z o.o., ul. Wojska Polskiego 73, 41-208 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13687,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11535,00
Oferta z najniższą ceną: 11535,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25065,00
Waluta: PLN .
Część NR: 24
Nazwa: Urząd Skarbowy w Tychach Al. Niepodległości 60, 43-100 Tychy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PAPROCANY Sp z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Medyczne Paprocany, Poradnia Medycyny Pracy, ul. Sikorskiego 101, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7092,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6415,90
Oferta z najniższą ceną: 6415,90 / Oferta z najwyższą ceną: 6415,90
Waluta: PLN .
Część NR: 26
Nazwa: Urząd Skarbowy w Zabrzu ul. Bytomska 2, 41-800 Zabrze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja UNIA BRACKA, ul. Kokota, 41-711 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6373,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6272,00
Oferta z najniższą ceną: 6272,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6352,00
Waluta: PLN .
Część NR: 27
Nazwa: Urząd Skarbowy w Zawierciu ul. Leśna 8, 42-400 Zawiercie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W ZAWIERCIU
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W ZAWIERCIU
- zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Zawierciu, ul. Piłsudskiego 80, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3940,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4369,00
Oferta z najniższą ceną: 4369,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4369,00
Waluta: PLN .
Część NR: 29
Nazwa: Urząd Skarbowy w Żywcu ul. Krasińskiego 11, 34-300 Żywiec
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŻYWCU W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŻYWCU W LIKWIDACJI
- Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żywcu, ul. Sienkiewicza 52, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3780,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4510,00
Oferta z najniższą ceną: 4510,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4510,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa wulkanizacji dla jednostek garnizonu śląskiego
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi oraz wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Dostawa pieca laboratoryjnego
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania kopii zapasowych
- Pełnienie funkcji biegłego na potrzeby postępowań prowadzonych w Departamencie Ochrony Środowiska, Ekologii i Opłat Środowiskowych
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.