To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-06
Ogłoszenie nr 360229 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.
Darłowo: Utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych PSZOK-u w Mieście Darłowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323263-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 32837-2016, 31626-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Darłowo, krajowy numer identyfikacyjny
33092093700000, ul.
Plac Tadeusza Kościuszki
9,
76150
Darłowo, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
94 3142223 do 26, faks
943 142 333, e-mail
poczta@darlowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.arlowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych i świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych PSZOK-u w Mieście Darłowo
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GKM.7030.2418.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z PSZOK-u. Utrzymanie i obsługę PSZOK-u oraz wyposażenie w pojemniki i kontenery zapewnia Wykonawca. 1) Teren przeznaczony pod PSZOK na dzień podpisania umowy musi spełniać wymagania: a) lokalizacja w miejscowości Darłowo, b) lokalizacja, która umożliwia dojazd dla mieszkańców z możliwością zaparkowania przy lub na terenie PSZOK; Ponadto do 30 dni po podpisaniu umowy, teren PSZOK będzie musiał spełniać następujące wymagania: c) teren ogrodzony, oświetlony, utwardzony, wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ww. punktu, zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami m.in. ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.), d) wyposażony w wagę towarową z ważnym świadectwem zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar , e) wyposażony w zamykane pojemniki i kontenery oraz wiaty, chroniące zebrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych i dostępem zwierząt, f) odpowiedniej wielkości plac manewrowy pozwalający na swobodny dostęp pojazdów dowożących jak też wywożących odpady, g) zapewnienie obsługi punktu wraz z zabezpieczeniem pomieszczenia socjalnego o wielkości odpowiadającej ilości osób zatrudnionych, wyposażonego w: sanitariat, energię elektryczną, bieżącą wodę, ogrzewanie, h) posiadać pozwolenie na użytkowanie PSZOK, zgodnie z obowiązującymi przepisami (jeżeli jest wymagane prawem) najpóźniej do dnia 01.01.2017 r. 2) Wykonawca jest obowiązany, w związku z realizacją zadania, do: a) posiadania stosownego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, w tym prowadzenia PSZOK, zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydaje się po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu lub po zakończeniu postępowania w sprawie zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, jeżeli są wymagane. b) usuwania odpadów (transport, unieszkodliwianie), ponoszenia wszystkich kosztów związanych z utworzeniem i funkcjonowaniem PSZOK. c) zapewnienia pracy punktu w wymiarze minimum 32 godzin w miesiącu, w godzinach 10.00 - 18.00 (szczegółowy harmonogram pracy PSZOK zostanie sporządzony przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym i dostarczony najpóźniej w dniu podpisania umowy - będzie stanowił integralną część umowy). d) przyjmowania n/w rodzajów odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych na terenie gminy: 1) makulatura (papier i tektura) 2) tworzywa sztuczne 3) szkło opakowaniowe i budowlane 4) opakowania wielomateriałowe 5) lampy fluorescencyjne (świetlówki, rtęciówki, itp.) 6) akumulatory ołowiowe, niklowo-kadmowe 7) baterie alkaliczne i pozostałe 8) oleje silnikowe przepracowane 9) przeterminowane lekarstwa, termometry 10) opakowania po rozpuszczalnikach 11) opakowania po farbach i lakierach 12) chemikalia 13) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, w tym zawierające freony 14) meble i inne odpady wielkogabarytowe 15) zużyte opony z samochodów osobowych 16) odpady ulegające biodegradacji 17) metale i złom 18) odzież i tekstylia 19) odpady zielone 20) odpady budowlane i rozbiórkowe e) umieszczenia w miejscu ogólnie dostępnym tablicy informacyjnej zawierającej dane Wykonawcy /pełna nazwa, adres i nr telefonu/, wykaz rodzajów przyjmowanych odpadów komunalnych oraz dni i godziny pracy PSZOK, f) odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od mieszkańców z terenu Miasta Darłowo, g) przyjmowania wymienionych rodzajów odpadów dostarczonych przez mieszkańców po okazaniu zawiadomienia o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, h) zważenia lub w inny sposób określenia ilości przyjętych odpadów po odbiorze poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów i odnotowywania jej w ewidencji wraz ze wskazaniem nazwy ulicy, numeru posesji oraz danymi właściciela lub innej osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości i porządku na terenie danej nieruchomości i) prowadzenia rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. j) utrzymania czystości i porządku na terenie PSZOK, selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do instalacji odzysku. k) prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem niniejszego zamówienia, sporządzanie półrocznych sprawozdań oraz przekazywanie ich do Zamawiającego w terminie nie później niż do 14-go dnia miesiąca następującego po kwartale którego dotyczy. Sprawozdania należy składać zgodnie z wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (j. t. Dz. U. z 2016, poz. 934). l) przekazywania Zamawiającemu informacji w zakresie: wykazu posesji z których zostały dostarczone odpady, ich rodzaj i ilość oraz potwierdzenie ich przekazania do odpowiedniej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w formie karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów. m) wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (j. t. Dz. U. z 2016 r., poz. 672) oraz rozporządzeniem lub jego projektem wydanym na podstawie art. 9d ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996r. roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j. t. Dz. U. z 2016 r. poz. 250). n) uzyskania wszystkich wymaganych decyzji. o) zgłoszenia pisemnego Zamawiającemu w terminie do 30 dni od podpisania umowy gotowości do funkcjonowania PSZOK zgodnie z ww. warunkami. 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90511000-2,
90511200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT399312.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 434035.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DARŁOWA
więcej: przetargi w Darłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.