eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPrzetarg nieograniczony na wywóz nieczystości stałych z nieruchomości i budynków Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Delegatur (OA-XVI.272.44.2012)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-21

Rzeszów: Przetarg nieograniczony na wywóz nieczystości stałych z nieruchomości i budynków Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Delegatur (OA-XVI.272.44.2012)
Numer ogłoszenia: 360230 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 867 12 08, faks 017 867 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wywóz nieczystości stałych z nieruchomości i budynków Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Delegatur (OA-XVI.272.44.2012).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z nieruchomości i budynków Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15, ul. Jana Styki 3, ul Miedzianej 4a, Delegatura w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 1, Delegatura w Przemyślu przy ul. Mickiewicza 10, ul. Plac Dominikański 3, ul. Wodna 13, Delegatura w Tarnobrzegu przy ul. 1 Maja 4a, ul. M. Dąbrowskiej 6a. 1. Rzeszów: ul. Grunwaldzka 15 - 6 pojemników typu SM o pojemności 1,1 m3 = 6,6 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 3 razy w tygodniu tj. 3 x 6,6 m3 = 19.80 m3. ul. Jana Styki 3 - 1 pojemnik typu SM o pojemności 1,1 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 1 raz w tygodniu. ul. Miedziana 4a - 1 pojemnik typu SM o pojemności 0,12 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 1 raz w tygodniu. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest, w odniesieniu do lokalizacji przy ul. Grunwaldzkiej 15, udostępnić pojemniki do segregacji odpadów o następujących parametrach (pozostają własnością Wykonawcy): - wszystkie pojemniki w typie dzwon AT albo dzwon LK (Zamawiający dopuści każde inne rozwiązanie, w którym dostęp do komory pojemnika dla osób postronnych możliwy jest jedynie poprzez otwór wrzutowy dostosowany do rodzaju odpadów); - pojemność 1,3 - 1,5 m3; - pojemniki muszą być oznakowane (rodzaj odpadów); - pojemniki muszą posiadać otwory wrzutowe dostosowane do rodzaju odpadów; - pojemniki musza być wykonane z laminatów poliestrowych wzmacnianych włóknem szklanym; - jeden pojemnik dwukomorowy na szkło bezbarwne i kolorowe (biało - zielony), jeden pojemnik na papier (niebieski), jeden pojemnik na plastik (żółty); - częstotliwość opróżniania: na życzenie Zamawiającego (przy czym termin wywozu odpadów nie będzie krótszy niż 24 h); - w razie uszkodzenia pojemnika w trakcie obowiązywania umowy, które uniemożliwia korzystanie z niego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy pojemnik; - wszystkie koszt związane z udostępnieniem pojemników do segregacji odpadów Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w cenę ofertową; 2. Krosno: ul. Bieszczadzka 1 - 2 pojemniki o pojemności 1,1 m3 = 2,2 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 1 raz w tygodniu. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest udostępnić pojemniki do segregacji odpadów o następujących parametrach (pozostają własnością Wykonawcy): - wszystkie pojemniki w typie dzwon AT albo dzwon LK (Zamawiający dopuści każde inne rozwiązanie, w którym dostęp do komory pojemnika dla osób postronnych możliwy jest jedynie poprzez otwór wrzutowy dostosowany do rodzaju odpadów); - pojemność 1,3 - 1,5 m3; - pojemniki muszą być oznakowane (rodzaj odpadów); - pojemniki muszą posiadać otwory wrzutowe dostosowane do rodzaju odpadów; - pojemniki musza być wykonane z laminatów poliestrowych wzmacnianych włóknem szklanym; - jeden pojemnik dwukomorowy na szkło bezbarwne i kolorowe (biało - zielony), jeden pojemnik na papier (niebieski), jeden pojemnik na plastik (żółty); - częstotliwość opróżniania: na życzenie Zamawiającego (przy czym termin wywozu odpadów nie będzie krótszy niż 24 h); - w razie uszkodzenia pojemnika w trakcie obowiązywania umowy, które uniemożliwia korzystanie z niego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy pojemnik; - wszystkie koszt związane z udostępnieniem pojemników do segregacji odpadów Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w cenę ofertową; 3. Przemyśl: ul. Mickiewicza 10 - 5 pojemników o pojemności 0,11 m3 = 0,55 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 1 raz w tygodniu. ul. Plac Dominikański 3 - 1 pojemnik o pojemności 0,11 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 1 raz w tygodniu. ul. Wodna 13 - 3 pojemniki o pojemności 0,11 m3 = 0,33 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 1 raz w tygodniu. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest, w odniesieniu do lokalizacji przy ul. Mickiewicza 10, udostępnić pojemniki do segregacji odpadów o następujących parametrach (pozostają własnością Wykonawcy): - wszystkie pojemniki w typie dzwon AT albo dzwon LK (Zamawiający dopuści każde inne rozwiązanie, w którym dostęp do komory pojemnika dla osób postronnych możliwy jest jedynie poprzez otwór wrzutowy dostosowany do rodzaju odpadów); - pojemność 1,3 - 1,5 m3; - pojemniki muszą być oznakowane (rodzaj odpadów); - pojemniki muszą posiadać otwory wrzutowe dostosowane do rodzaju odpadów; - pojemniki musza być wykonane z laminatów poliestrowych wzmacnianych włóknem szklanym; - jeden pojemnik dwukomorowy na szkło bezbarwne i kolorowe (biało - zielony), jeden pojemnik na papier (niebieski), jeden pojemnik na plastik (żółty); - częstotliwość opróżniania: na życzenie Zamawiającego (przy czym termin wywozu odpadów nie będzie krótszy niż 24 h); - w razie uszkodzenia pojemnika w trakcie obowiązywania umowy, które uniemożliwia korzystanie z niego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy pojemnik; - wszystkie koszt związane z udostępnieniem pojemników do segregacji odpadów Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w cenę ofertową; 4. Tarnobrzeg: ul. 1 Maja 4a - 2 pojemniki o pojemności 1,1m3 = 2,2 m3, częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 3 razy w miesiącu. ul. M. Dąbrowskiej 6a - 1 pojemnik o pojemności 1,1 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 1 raz w miesiącu. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest, w odniesieniu do lokalizacji przy ul. 1 Maja 4a, udostępnić pojemniki do segregacji odpadów o następujących parametrach (pozostają własnością Wykonawcy): - wszystkie pojemniki w typie dzwon AT albo dzwon LK (Zamawiający dopuści każde inne rozwiązanie, w którym dostęp do komory pojemnika dla osób postronnych możliwy jest jedynie poprzez otwór wrzutowy dostosowany do rodzaju odpadów); - pojemność 1,3 - 1,5 m3; - pojemniki muszą być oznakowane (rodzaj odpadów); - pojemniki muszą posiadać otwory wrzutowe dostosowane do rodzaju odpadów; - pojemniki musza być wykonane z laminatów poliestrowych wzmacnianych włóknem szklanym; - jeden pojemnik dwukomorowy na szkło bezbarwne i kolorowe (biało - zielony), jeden pojemnik na papier (niebieski), jeden pojemnik na plastik (żółty); - częstotliwość opróżniania: na życzenie Zamawiającego (przy czym termin wywozu odpadów nie będzie krótszy niż 24 h); - w razie uszkodzenia pojemnika w trakcie obowiązywania umowy, które uniemożliwia korzystanie z niego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy pojemnik; - wszystkie koszt związane z udostępnieniem pojemników do segregacji odpadów Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w cenę ofertową;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ wg. wzoru

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ wg. wzoru

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ wg. wzoru

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ wg. wzoru

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ wg. wzoru

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość zmiany umowy: - w przypadku zmiany częstotliwości (zwiększenie lub zmniejszenie) wywozu nieczystości stałych z nieruchomości i budynków Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Delegatur. - zmiana kwoty za 1 m3 wywozu śmieci z danej nieruchomości o nie więcej niż prognozowany średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem określony w Ustawie Budżetowej obowiązującej w roku dokonania zmiany, przy czym z uprawnienia tego Strony nie będą korzystać pierwszym roku obowiązywania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rzeszow.uw.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PUW w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35 - 959 Rzeszów w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym, pok. nr 208, codziennie w dni robocze w godz. 8:00 - 15:00, odpłatność 5 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: PUW w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35 - 959 Rzeszów, sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, pok. nr 208 (II p.). termin dotyczy także ofert składanych droga pocztową..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.