Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-21
Rzeszów: Przetarg nieograniczony na wywóz nieczystości stałych z nieruchomości i budynków Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Delegatur (OA-XVI.272.44.2012)
Numer ogłoszenia: 360230 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 867 12 08, faks 017 867 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wywóz nieczystości stałych z nieruchomości i budynków Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Delegatur (OA-XVI.272.44.2012).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z nieruchomości i budynków Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15, ul. Jana Styki 3, ul Miedzianej 4a, Delegatura w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 1, Delegatura w Przemyślu przy ul. Mickiewicza 10, ul. Plac Dominikański 3, ul. Wodna 13, Delegatura w Tarnobrzegu przy ul. 1 Maja 4a, ul. M. Dąbrowskiej 6a. 1. Rzeszów: ul. Grunwaldzka 15 - 6 pojemników typu SM o pojemności 1,1 m3 = 6,6 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 3 razy w tygodniu tj. 3 x 6,6 m3 = 19.80 m3. ul. Jana Styki 3 - 1 pojemnik typu SM o pojemności 1,1 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 1 raz w tygodniu. ul. Miedziana 4a - 1 pojemnik typu SM o pojemności 0,12 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 1 raz w tygodniu. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest, w odniesieniu do lokalizacji przy ul. Grunwaldzkiej 15, udostępnić pojemniki do segregacji odpadów o następujących parametrach (pozostają własnością Wykonawcy): - wszystkie pojemniki w typie dzwon AT albo dzwon LK (Zamawiający dopuści każde inne rozwiązanie, w którym dostęp do komory pojemnika dla osób postronnych możliwy jest jedynie poprzez otwór wrzutowy dostosowany do rodzaju odpadów); - pojemność 1,3 - 1,5 m3; - pojemniki muszą być oznakowane (rodzaj odpadów); - pojemniki muszą posiadać otwory wrzutowe dostosowane do rodzaju odpadów; - pojemniki musza być wykonane z laminatów poliestrowych wzmacnianych włóknem szklanym; - jeden pojemnik dwukomorowy na szkło bezbarwne i kolorowe (biało - zielony), jeden pojemnik na papier (niebieski), jeden pojemnik na plastik (żółty); - częstotliwość opróżniania: na życzenie Zamawiającego (przy czym termin wywozu odpadów nie będzie krótszy niż 24 h); - w razie uszkodzenia pojemnika w trakcie obowiązywania umowy, które uniemożliwia korzystanie z niego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy pojemnik; - wszystkie koszt związane z udostępnieniem pojemników do segregacji odpadów Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w cenę ofertową; 2. Krosno: ul. Bieszczadzka 1 - 2 pojemniki o pojemności 1,1 m3 = 2,2 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 1 raz w tygodniu. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest udostępnić pojemniki do segregacji odpadów o następujących parametrach (pozostają własnością Wykonawcy): - wszystkie pojemniki w typie dzwon AT albo dzwon LK (Zamawiający dopuści każde inne rozwiązanie, w którym dostęp do komory pojemnika dla osób postronnych możliwy jest jedynie poprzez otwór wrzutowy dostosowany do rodzaju odpadów); - pojemność 1,3 - 1,5 m3; - pojemniki muszą być oznakowane (rodzaj odpadów); - pojemniki muszą posiadać otwory wrzutowe dostosowane do rodzaju odpadów; - pojemniki musza być wykonane z laminatów poliestrowych wzmacnianych włóknem szklanym; - jeden pojemnik dwukomorowy na szkło bezbarwne i kolorowe (biało - zielony), jeden pojemnik na papier (niebieski), jeden pojemnik na plastik (żółty); - częstotliwość opróżniania: na życzenie Zamawiającego (przy czym termin wywozu odpadów nie będzie krótszy niż 24 h); - w razie uszkodzenia pojemnika w trakcie obowiązywania umowy, które uniemożliwia korzystanie z niego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy pojemnik; - wszystkie koszt związane z udostępnieniem pojemników do segregacji odpadów Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w cenę ofertową; 3. Przemyśl: ul. Mickiewicza 10 - 5 pojemników o pojemności 0,11 m3 = 0,55 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 1 raz w tygodniu. ul. Plac Dominikański 3 - 1 pojemnik o pojemności 0,11 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 1 raz w tygodniu. ul. Wodna 13 - 3 pojemniki o pojemności 0,11 m3 = 0,33 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 1 raz w tygodniu. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest, w odniesieniu do lokalizacji przy ul. Mickiewicza 10, udostępnić pojemniki do segregacji odpadów o następujących parametrach (pozostają własnością Wykonawcy): - wszystkie pojemniki w typie dzwon AT albo dzwon LK (Zamawiający dopuści każde inne rozwiązanie, w którym dostęp do komory pojemnika dla osób postronnych możliwy jest jedynie poprzez otwór wrzutowy dostosowany do rodzaju odpadów); - pojemność 1,3 - 1,5 m3; - pojemniki muszą być oznakowane (rodzaj odpadów); - pojemniki muszą posiadać otwory wrzutowe dostosowane do rodzaju odpadów; - pojemniki musza być wykonane z laminatów poliestrowych wzmacnianych włóknem szklanym; - jeden pojemnik dwukomorowy na szkło bezbarwne i kolorowe (biało - zielony), jeden pojemnik na papier (niebieski), jeden pojemnik na plastik (żółty); - częstotliwość opróżniania: na życzenie Zamawiającego (przy czym termin wywozu odpadów nie będzie krótszy niż 24 h); - w razie uszkodzenia pojemnika w trakcie obowiązywania umowy, które uniemożliwia korzystanie z niego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy pojemnik; - wszystkie koszt związane z udostępnieniem pojemników do segregacji odpadów Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w cenę ofertową; 4. Tarnobrzeg: ul. 1 Maja 4a - 2 pojemniki o pojemności 1,1m3 = 2,2 m3, częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 3 razy w miesiącu. ul. M. Dąbrowskiej 6a - 1 pojemnik o pojemności 1,1 m3 częstotliwość opróżniania pojemnika i usuwania odpadów 1 raz w miesiącu. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest, w odniesieniu do lokalizacji przy ul. 1 Maja 4a, udostępnić pojemniki do segregacji odpadów o następujących parametrach (pozostają własnością Wykonawcy): - wszystkie pojemniki w typie dzwon AT albo dzwon LK (Zamawiający dopuści każde inne rozwiązanie, w którym dostęp do komory pojemnika dla osób postronnych możliwy jest jedynie poprzez otwór wrzutowy dostosowany do rodzaju odpadów); - pojemność 1,3 - 1,5 m3; - pojemniki muszą być oznakowane (rodzaj odpadów); - pojemniki muszą posiadać otwory wrzutowe dostosowane do rodzaju odpadów; - pojemniki musza być wykonane z laminatów poliestrowych wzmacnianych włóknem szklanym; - jeden pojemnik dwukomorowy na szkło bezbarwne i kolorowe (biało - zielony), jeden pojemnik na papier (niebieski), jeden pojemnik na plastik (żółty); - częstotliwość opróżniania: na życzenie Zamawiającego (przy czym termin wywozu odpadów nie będzie krótszy niż 24 h); - w razie uszkodzenia pojemnika w trakcie obowiązywania umowy, które uniemożliwia korzystanie z niego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy pojemnik; - wszystkie koszt związane z udostępnieniem pojemników do segregacji odpadów Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w cenę ofertową;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ wg. wzoru
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ wg. wzoru
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ wg. wzoru
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ wg. wzoru
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ wg. wzoru
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość zmiany umowy: - w przypadku zmiany częstotliwości (zwiększenie lub zmniejszenie) wywozu nieczystości stałych z nieruchomości i budynków Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Delegatur. - zmiana kwoty za 1 m3 wywozu śmieci z danej nieruchomości o nie więcej niż prognozowany średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem określony w Ustawie Budżetowej obowiązującej w roku dokonania zmiany, przy czym z uprawnienia tego Strony nie będą korzystać pierwszym roku obowiązywania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rzeszow.uw.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PUW w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35 - 959 Rzeszów w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym, pok. nr 208, codziennie w dni robocze w godz. 8:00 - 15:00, odpłatność 5 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: PUW w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35 - 959 Rzeszów, sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, pok. nr 208 (II p.). termin dotyczy także ofert składanych droga pocztową..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa 1 szt. używanego samochodu specjalnego ze skrzynią ładunkową z przeznaczeniem do zamontowania czołownicy pługa i posypywarki.
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania, koszenia oraz odśnieżania na potrzeby Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz wędliny do stołówki SP nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa wyposażenia pracowni fizyczno-chemicznej do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przedmiotów przyrodniczych: chemii i fizyki w ramach realizacji projektu
- Świadczenie usług ochrony mienia obiektów Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie.
- Dostawa pompy do wody zanieczyszczonej dużej wydajności
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci na terenie miasta Strzelce Opolskie, w obszaru Park Leśny wraz z odbiorem i wywozem zebranych odpadów w 2025 r."
- Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych, utrzymanie chodników, zbieranie odpadów z koszy ulicznych, chodników i trawników oraz konserwacja koszy ulicznych,
- Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych administrowanych 41BLSz w Dęblinie
- Utrzymanie w czystości terenów komunalnych miasta Kwidzyna
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2025 do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.