To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-06
Ogłoszenie nr 360261 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.
Władysławowo: wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z remontem boiska do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej w Jastrzębiej Górze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 325194
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Władysławowo, krajowy numer identyfikacyjny
19167541600000, ul.
ul. gen. J. Hallera
19,
84120
Władysławowo, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 674-07-21, faks
58 674 54 36, e-mail
zamowienia@wladyslawowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wladyslawowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z remontem boiska do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej w Jastrzębiej Górze
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie robót budowlanonotmontażowych związanych z remontem boiska do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej w Jastrzębiej Górze. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz wykonanie robót sanitarnych przewidzianych do realizacji w etapie I załączonego przedmiaru robót. Zamówienie obejmuje: prace rozbiórkowo - przygotowawcze obejmujące rozebranie nawierzchni, korytowanie, wywiezienie gruzu, rozbiórkę elementów konstrukcji betonowych, demontaż bramek oraz wymianę opraw świetlnych, wykonanie ,,piłkochwytów" boiska do piłki nożnej, montaż ławek, koszy na śmieci wraz z zakupem, wykonanie chodnika wzdłuż boiska do piłki nożnej o nawierzchni z kostki brukowej wraz ze schodami, wykonanie robót sanitarnych obejmujących: wykonanie odwodnienia boiska do piłki nożnej, wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z jego wpięciem do sieci kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w ulicy Słowackiego. Zamówienie obejmuje również wykonanie odcinka przewodu kanalizacji deszczowej na odcinku KD2 - KD3 (ETAP I). Niniejsze zamówienie nie obejmuje prac związanych z : budową boiska do piłki siatkowej i koszykowej, wykonaniem nawierzchni z kostki brukowej wzdłuż boiska do piłki siatkowej i koszykowej, montażem ławek, koszy na śmieci, piłkochwytów przy boisku do piłki siatkowej i koszykowej. wykonaniem robót sanitarnych obejmujących wykonanie odwodnienia boiska do piłki siatkowej i koszykowej (ETAP II). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Projekt Budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar Robót oraz wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, znajdujące się w komplecie materiałów przetargowych. 3. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego podwykonawcy, zobowiązani będą do zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę, pracownika na stanowisko brygadzisty, skierowanego do realizacji niniejszego zamówienia na cały okres jego realizacji. Do głównych obowiązków tego pracownika (brygadzisty) należeć będzie, m.in.: sprawowanie w uzgodnieniu z kierownikiem budowy nadzoru nad brygadą robotników, organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników, koordynacja i ustalenie robót z kierownictwem, kontrola nad powierzonym mieniem przedsiębiorstwa. Pracownik (brygadzista) musi być zatrudniony na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy (dopuszcza się zatrudnienie w równoważonym systemie czasu pracy). 4. W terminie 5 dni roboczych licząc od dnia udzielenia zamówienia Wykonawca oraz jego podwykonawcy, zobowiązani są do przekazania Zamawiającemu kopii umowy o pracę zawartej z ww. pracownikiem, przy pomocy którego Wykonawca będzie realizował umowę. Wykonawca zobowiązany jest także do comiesięcznego raportowania stanu zatrudnienia ww. osoby przez cały okres realizacji zamówienia, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. 5. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 2 dni roboczych i w formie określonej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia wyjaśnień i/lub złożenia dodatkowych dokumentów w powyższym zakresie. 6. W przypadku konieczności zmiany not w okresie trwania umowy not osoby wykonującej czynności w ramach przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii umowy o pracę zawartej z tą osobą. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 7. W przypadku, gdy Wykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów określonych w ust. 4 not 6, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości określonej umowie, stanowiącej załącznik do SIWZ. 8. Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca nienależycie wykonuje Umowę, w szczególności gdy zwłoka w wykonaniu obowiązków, o których mowa w ust. 4 not 6, przekroczy 5 dni. Prawo odstąpienia należy wykonać w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o podstawie odstąpienia. 9. Zamawiający, w celu spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w szczególności przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz.926 z późn. zm.), zawrze z wykonawcą zamówienia umowę powierzenia danych osobowych o treści zawartej w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. 10. Wszystkie nazwy własne materiałów i nazw producentów, użyte w dokumentacji przetargowej powinny być rozumiane jako definicje standardów, a nie konkretne rozwiązania mające zastosowanie, a do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia innych producentów o parametrach równoważnych lub wyższych niż przewiduje dokumentacja przetargowa. Wszystkie koszty wynikające z tytułu zamiennych rozwiązań ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na koszt własny, w okresie udzielonej w ofercie gwarancji i rękojmi, bieżącej konserwacji oraz przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów nawierzchni zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, przeglądów wynikających z opracowanej na koszt własny przez Wykonawcę instrukcji eksploatacji obiektów, a także przeglądów okresowych wynikających z przepisów Prawa budowlanego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT458879.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 304978.5 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.