Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-30
Szczecinek: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Szczecineckiego i jednostek organizacyjnych powiatu.
Numer ogłoszenia: 360284 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Szczecinecki , ul. 28 Lutego 16, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. +48 94 37 292 00, faks +48 94 37 292 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Szczecineckiego i jednostek organizacyjnych powiatu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Szczecineckiego i jednostek organizacyjnych powiatu przez okres 2 lat w zakresie: a) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych; b) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku; c) Ubezpieczenie mienia od dewastacji; d) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych; e) Ubezpieczenie kosztów odtworzenia danych i oprogramowania oraz wymiennych nośników danych; f) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i/lub posiadanym i/lub użytkowanym mieniem, g) Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia; h) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, i) Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC, KR , WD, Assistance)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Szczecineckiego, do 10% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie przewidzianego prawem zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia art.22 ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2.Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. W przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ust.2. W celu ustalenia czy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przedkłada do oferty oświadczenie - wzór stanowi do SIWZ, a w przypadku jeżeli korzysta z zasobów innych podmiotów to przedstawia ww. dokumenty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Akceptacja klauzul dodatkowych - 25
- 3 - Oferowane franszyzy integralne i udziały własne - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik G do SIWZ. 2. Umowy ubezpieczenia zostaną zawarte przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego obsługującego Zamawiającego. 3. Integralną część umowy stanowić będą: SIWZ, załączniki do SIWZ, Ogólne Warunki Ubezpieczenia do poszczególnych zakresów ubezpieczenia oraz oferta wykonawcy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w następującym zakresie i następujących warunkach: 1) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego - w każdym przypadku; 2) rezygnacja z zakresu ubezpieczenia lub zmiana sposobu ubezpieczenia - w przypadku zmiany przepisów prawa lub istotnych z uwagi na charakter działalności dla Zamawiającego stosunków umownych, obligujących go do posiadania innego rodzaju ubezpieczenia niż przewidziane w umowie, lub rezygnacji z przewidzianego w umowie, i w związku z tą zmianą którekolwiek ubezpieczenie będące przedmiotem niniejszego zamówienia staje się w części lub całości bezprzedmiotowe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: adres Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- "Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek"
- "Świadczenie usługi całodobowej Teleopieki domowej dla mieszkańców Miasta Szczecinek, w miejscu ich zamieszkania, za pośrednictwem centrum monitoringu"
- Zakup i sukcesywna dostawa 600 wyprawek dla noworodków do Szpitala w Szczecinku Sp. z o.o.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1267Z na odc. od m. Spore przez m. Nowe Gonne do miejsca włączenia w przyszłą drogę S-11.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia Gminy Wisznia Mała, Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Żukowice wraz z jednostkami organizacyjnymi.
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
- UBEZPIECZENIE POWIATU GIŻYCKIEGO NA OKRES 01.04.2025 - 31.03.2028 R.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Gołdap i jej jednostek organizacyjnych, instytucji kultury oraz spółek
- Usługa kompleksowego ubezpieczenia 25 jednostek pływających z Ośrodka Szkolenia Żeglarskiego Marynarki Wojennej.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.