eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góryprzetarg nieograniczony poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Tarnowskie Góry: przetarg nieograniczony poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Numer ogłoszenia: 360347 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Przyjaźń" , ul. Włoska 24, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2855898, faks 032 2855898 wew. 109.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy wraz z transportem produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: część A - mięso, konserwy i przetwory z mięsa; część B - drób i podroby drobiowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) W celu potwierdzenia uprawnień Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia. b) Stosować system HACCP. c) Wykonawca składa oświadczenie, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. a. Należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 porównywalne dostawy. b. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 wg wzoru. Należy złożyć druk, będący załącznikiem nr 1 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; b) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ; c) pełnomocnictwo gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie; d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu załącznik nr 6. f) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie nie dłuższym niż ostatnie 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 2, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie załącznik nr 4 do SIWZ;; g) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. h) potwierdzenie stosowania przepisów żywnościowych (Rozdz. III pkt. 3) - załącznik nr 7 do SIWZ oraz systemu HACCP w jednej z następ. form: - certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju; - zaświadczenie lub inny dokument właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o stosowaniu zasad systemu HACCP; - oświadczenie - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. i) podpisane lub zaparafowane przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ j) oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazuje tę część; k) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność jest prowadzona w tej formie, celem sprawdzenia stron/wspólników spółki oraz zasad jej reprezentacji. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o którym mowa w pkt. 1 ppkt. d składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten ma być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.tarnogorski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Przyjaźń ul. Włoska 24 42-612 Tarnowskie Góry.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Przyjaźń ul. Włoska 24 42-612 Tarnowskie Góry.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.