To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2015-12-31
¦widnica: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazw±: Rozbudowa drogi gminnej nr 111843D w ¦widnicy
Numer og³oszenia: 360434 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 318150 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazw±: Rozbudowa drogi gminnej nr 111843D w ¦widnicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 111843D w ¦widnicy. 3.2.2. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w 2016 r. 3.2. Wspólny s³ownik zamówieñ publicznych CPV: 45233140- 2 Roboty drogowe 3.3. Lokalizacja 3.3.1. Dzia³ki, na których inwestycja bêdzie zlokalizowana, i na które bêdzie oddzia³ywaæ (dla dzia³ek, które ulegaj± podzia³owi podano w nawiasach numery po podzia³ach na podstawie map podzia³owych): 256/3, 256/4, 257/1, 258, 285/2 (285/ ), 312, 313, 314 - obrêb nr 0005 Zachód. 3.3.2. Zamawiaj±cy zaleca dokonania wizji lokalnej terenu przeznaczonego pod realizacjê przedmiotu zamówienia. 3.4. Zakres przedmiotu zamówienia 3.4.1 Ogólny opis zamówienia 1. Zakres przewidywanych prac obejmuje: 1) Bran¿a drogowa: a) budowê odcinka drogi gminnej nr 111843D w ¦widnicy - ul. Ceglanej w nowym przebiegu, b) budowê chodników i ¶cie¿ek rowerowych wzd³u¿ nowo budowanego odcinka ul. Ceglanej, c) wycinkê drzew i krzewów w niezbêdnym zakresie d) wykonanie sta³ej organizacji ruchu. 2) Bran¿a sanitarna - kanalizacja deszczowa: a) budowê studzienek ¶ciekowych pod wpustami ulicznymi wraz z przykanalikami doistniej±cych studni kanalizacyjnych. 3) Bran¿a sanitarna - sieæ gazowa: a) monta¿ rur os³onowych na sieci gazowej wraz z s±czkami wêchowymi. 4) Bran¿a elektryczna - o¶wietlenie uliczne: a) monta¿ kompletnych latarni o¶wietleniowych ulicznych z sodowymi ¼ród³ami ¶wiat³a, b) przestawienie istniej±cej latarni w now± lokalizacjê, c) monta¿ linii kablowych o¶wietleniowych, d) wykonanie uziemieñ pionowych ochronnych. 5) Bran¿a elektryczna - sieæ elektroenergetyczna: a) demonta¿ przewodów linii napowietrznej SN-20kV, b) wymianê istniej±cego s³upa przelotowego na s³up wirowany przelotowo-skrzy¿owaniowy, c) wymianê ³añcuchów izolatorów na istniej±cym s³upie krañcowym, d) monta¿ przewodów linii napowietrznej SN-20kV., 2. Przed przyst±pieniem do robót nale¿y przeprowadziæ niezbêdne roboty rozbiórkowe. Do rozbiórki przewidziano nawierzchniê gruntow± istniej±cej ul. Ceglanej (w obecnym ¶ladzie) wraz z istniej±cymi elementami infrastruktury drogowej. 3. Przed przyst±pieniem do robót ziemnych nale¿y uporz±dkowaæ teren i zdj±æ warstwê humusu na pe³n± grubo¶æ jego zalegania. 4. Prace budowlane bêd± prowadzone na ca³ym obszarze objêtym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalaj±cy na utrzymanie ruchu obs³uguj±cego przyleg³e tereny. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia dostêpu do wszystkich nieruchomo¶ci dla osób pieszych, umo¿liwienia dojazdu do nieruchomo¶ci oraz dostaw towaru przez ca³y okres trwania budowy. 5. Zakres obszarowy i rzeczowy robót bran¿y jest zgodny z dokumentacj± projektow±, o której mowa w rozdz. 3.6, pkt 3.6.1. 6. Przed przyst±pieniem do robót budowlanych Wykonawca winien wykonaæ geodezyjne zdjêcie wysoko¶ciowe terenu objêtego przedmiotem zamówienia, maj±ce na celu pó¼niejsze odtworzenie istniej±cych spadków b±d¼ ich niewielk± korektê, pozwalaj±c± na poprawê odwodnienia jezdni i chodników. 7. Wszelkie prace w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodoci±gowe, gazowe) nale¿y prowadziæ rêcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez w³a¶ciciela sieci. Przed rozpoczêciem robót przebiegaj±cych w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu, nale¿y próbnymi przekopami ustaliæ po³o¿enie tych sieci. UWAGA! Wszystkie punkty geodezyjne, znajduj±ce siê w rejonie inwestycji podlegaj± ochronie prawnej (stosownie do przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U z 2000r. Nr 100, poz.1086 i Nr 120, poz .1268), rozporz±dzenia Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 15 kwietnia 1999r., a tak¿e rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 24 stycznia 2001 r. (Dz. U. Nr 11, poz.89) w sprawie ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych). Punkty te nale¿y chroniæ a w przypadku konieczno¶ci ich likwidacji nale¿y zleciæ uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich przeniesienie. 3.4.2 Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca winien sporz±dziæ geodezyjn± inwentaryzacjê powykonawcz± dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym: 1) Wykonawca dostarczy mapê zasadnicz± z naniesionymi zmianami, zatwierdzon± przez Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w ¦widnicy, w skali 1:500, w wersji: - papierowej - 1 egz. - cyfrowej wektorowej i rastrowej - po 1 egz. 2) Mapê cyfrow± rastrow± nale¿y przygotowaæ zgodnie z nastêpuj±cymi wymaganiami: - skanowanie sekcji map zasadniczych nale¿y wykonaæ z rozdzielczo¶ci± min. 300 dpi, i zapisaæ w formacie TIFF . - kolor skanów - monochromatyczny (1-bitowy) - zeskanowane rastry poddaæ kalibracji; kalibracja rastrów ma zostaæ wykonana w oparciu o wybrane punkty dostosowania (krzy¿e siatki kwadratów) w liczbie co najmniej 20 pkt rozmieszczonych równomiernie na jednym arkuszu mapy - skalibrowane mapy rastrowe pozbawiæ opisu pozaramkowego - zapisaæ w pliku GeoTiff w uk³adzie PUWG2000s5 - tak przygotowane pliki dostarczyæ na p³ycie CD 3) mapê cyfrow± wektorow± nale¿y przygotowaæ w formacie zapisu dwg, dxf lub dgn, 4) tre¶æ mapy nie mo¿e zostaæ przys³oniêta przez inne elementy umieszczone na mapie np. piecz±tki, linie okre¶laj±ce obszar opracowania, metryki, zamalowania itp. 3.4.3 W zakres przedmiotu zamówienia wchodz± równie¿ inne prace niezbêdne do jego nale¿ytego wykonania, w tym: 1) wykonanie, uzgodnienie oraz zatwierdzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, 2) oznakowanie placu budowy, 3) organizacjê zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 4) bie¿±cy wywóz materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile bêdzie to konieczne (do 10 km), 5) uporz±dkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z placem budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem, 6) niezw³oczne zawiadomienie Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót, 7) sporz±dzenie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, 8) inne czynno¶ci wynikaj±ce ze specyfiki danych robót. 3.5. Charakterystyka robót 3.5.1 Podstawowe dane techniczne: Parametry techniczne - Klasa drogi: L, -Grupa no¶no¶ci pod³o¿a G3 - Kategoria obci±¿enia ruchem: KR2, - Prêdko¶æ projektowa: Vp = 30km/h, - Przekrój: uliczny, - Szeroko¶æ pasów ruchu: na prostej 3,50m, - Nawierzchnia drogi: mineralno - bitumiczna, - Szeroko¶æ chodnika: 2,00m, - Nawierzchnia chodnika: kostka brukowa betonowa, - Szeroko¶æ ci±gu rowerowego: 2,00m, - Nawierzchnia ci±gu rowerowego: mineralno - bitumiczna. Zestawienie obmiarowe nawierzchni i elementów ulic przewidzianych do przebudowy [m2]: 1) chodnik - 68,94 2) jezdnia z bet. asf. - 339,68 3) ¶cie¿ka rowerowa - 77,41 4) ulepszona nawierzchnia gruntowa - 320,50 Razem tereny utwardzone - 806,53 3.5.2 Konstrukcje nawierzchni 1) Konstrukcja nawierzchni ³±cznika ul. Ceglanej - 4cm - warstwa ¶cieralna SMA11S - 8 cm - warstwa wi±¿±ca AC16W - 20cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwi±zanej C90/3 o uziarnieniu 0/31,5mm - 22cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwi±zanej lub gruntu niewysadzinowego o o CBR>25% -24cm - warstwa ulepszonego pod³o¿a z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym £±cznie 78 cm 2) Konstrukcja nawierzchni bitumicznej ¶cie¿ki rowerowej - 4cm - Warstwa ¶cieralna AC 8S 50/70 - 20cm - Podbudowa zasadnicza z kruszywa lam. st. mech.0/31.5mm - 15cm - kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie (pospó³ka) £±cznie 39 cm 3) Konstrukcja nawierzchni chodników - 8cm - Kostka betonowa wibroprasowana -3cm - Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 15cm - Kruszywo ³amane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm -12cm - Kruszywo naturalne (pospó³ka) stabilizowane mechanicznie £±cznie 38 cm 3.5.3. Odwodnienie jezdni, chodnika, i ¶cie¿ki rowerowej odbywaæ siê bêdzie dziêki zastosowaniu odpowiednich pochyleñ pod³u¿nych i poprzecznych. 3.6. Przedmiot zamówienia szczegó³owo zosta³ opisany w: 3.6.1. dokumentacji projektowej (za³±cznik C do SIWZ) sporz±dzonej przez Biuro Konstrukcyjne REJPROJEKT z siedzib±: Sio³kowa 336, 33-330 Grybów, obejmuj±cej n/w opracowania : 1) Projekt Budowlany, w tym: a) Tom I - Projekt Zagospodarowania Terenu, b) Tom II - Projekt Architektoniczno - Budowlany 2) Szczegó³owe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 3) Projekt docelowej organizacji ruchu Uwaga! Za³±czony przedmiar robót (za³±cznik D do niniejszego SIWZ) stanowi wy³±cznie materia³ pogl±dowy, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie nale¿y mu przypisywaæ roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072). Przedmiar robót za³±czony jest w celu u³atwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcê. Przedmiaru nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty. 3.6.2. niniejszej SIWZ 3.6.3. Dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt. 3.6.1. znajduje siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego - Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydzia³ Dróg - pok. 311. 3.6.4. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania robót budowlanych, które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarze robót, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, szczegó³ow± specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót. 3.7. Warunki wykonania robót 3.7.1. Przedmiot zamówienia wykonywany bêdzie zgodnie z nale¿yt± staranno¶ci±, zaplanowanym zakresem oraz sposobem realizacji, w szczególno¶ci zgodnie z dokumentacj± projektow±, o której mowa w pkt. 3.6.1 i niniejszym SIWZ, zaleceniami Zamawiaj±cego i projektem umowy tak, aby dzie³o mog³o byæ przekazane w efekcie koñcowym, jako obiekt w pe³ni funkcjonalny oraz zgodny z przepisami prawa i zasadami sztuki budowlanej. 3.7.2. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z re¿imem technologicznym, obowi±zuj±cymi przepisami, w tym techniczno - budowlanymi, oraz przepisami BHP. 3.7.3. Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SIWZ, za jako¶æ zastosowanych materia³ów i ich zgodno¶æ z normami obowi±zuj±cymi, wg przepisów art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 j.t.). 3.7.4. Wszelkie materia³y, urz±dzenia i technologie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zostan± nabyte we w³asnym zakresie przez Wykonawcê; Wykonawca dostarczy materia³y i zrealizuje przedmiot zamówienia przy u¿yciu w³asnych lub wypo¿yczonych we w³asnym zakresie, na w³asny koszt narzêdzi i ¶rodków transportu. 3.7.5. Wszystkie u¿yte do budowy materia³y musz± odpowiadaæ parametrom podanym w projekcie, powinny byæ nowe i posiadaæ odpowiedni atest, certyfikat na znak bezpieczeñstwa, certyfikat lub deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm± (lub inn± norm± obowi±zuj±c± w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobat± techniczn±, ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem materia³ów nale¿y przed³o¿yæ do akceptacji inspektorowi nadzoru inwestorskiego. O uzyskaniu wy¿ej okre¶lonej akceptacji Wykonawca poinformuje Zamawiaj±cego. 3.7.6. Akceptacja materia³ów przez Zamawiaj±cego, nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialno¶ci za skutki wynikaj±ce z zastosowania niew³a¶ciwych materia³ów, niespe³niaj±cych wymogów norm obowi±zuj±cych w miejscu realizacji przedmiotu umowy. 3.7.7. Wykonawca zobowi±zany jest do okazania inspektorowi nadzoru oraz Zamawiaj±cemu dokumentów, o których mowa w pkt. 3.7.5. na ka¿dym etapie realizacji robót 3.7.8. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osobê wskazan± w ofercie, posiadaj±c± odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 3.7.9. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynno¶ci wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami. 3.7.10. Wykonawca umie¶ci na budowie w widocznym miejscu og³oszenie zawieraj±ce dane dotycz±ce bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia. 3.7.11. Wykonawca, we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zrealizuje tymczasowe obiekty i urz±dzenia na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). 3.7.12. Wykonawca bêdzie ponosi³ koszty organizacji terenu budowy, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zu¿ycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urz±dzeñ zwi±zanych z terenem budowy oraz innych nak³adów, niestanowi±cych warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 3.7.13. Wykonawca poniesie koszty prób, badañ jako¶ci robót, itp., a tak¿e koszty sporz±dzenia inwentaryzacji powykonawczej robót stanowi±cych przedmiot zamówienia. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 3.7.14. Wykonawca we w³asnym zakresie i na koszt w³asny wykona projekty tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, wraz z wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami oraz zatwierdzeniami. 3.7.15. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia dostêpu do wszystkich nieruchomo¶ci dla osób pieszych, umo¿liwienia dojazdu do nieruchomo¶ci oraz dostaw towaru przez ca³y okres trwania budowy 3.7.16. Wykonawca, od dnia protokolarnego przekazania placu budowy odpowiada za utrzymanie ³adu i porz±dku, usuwanie na swój koszt wszelkich ¶mieci, odpadów, opakowañ i innych pozosta³o¶ci po zu¿ytych materia³ach. W przypadku zaniechana, czynno¶ci porz±dkowe mog± zostaæ wykonane przez Zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy. 3.7.17. W trakcie oraz przed przyst±pieniem do wykonywania robót Wykonawca we w³asnym zakresie wykona dokumentacjê fotograficzn± oraz inwentaryzacjê przyleg³ego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeñ w³a¶cicieli dotycz±cych uszkodzeñ spowodowanych przeprowadzonymi robotami. 3.7.18. Wykonawca zabezpieczy znaki geodezyjne przed uszkodzeniami, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia odtworzy je na w³asny koszt. 3.7.19. Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawid³owo¶æ ich oznakowania przez ca³y okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. 3.7.20. Roboty nale¿y prowadziæ w sposób zapewniaj±cy ci±g³o¶æ pracy i bezpieczeñstwo osób i mienia znajduj±cych siê w strefie zagro¿enia. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami przez niew³a¶ciwe zabezpieczenie obiektu bêd± obci±¿aæ Wykonawcê. 3.7.21. Wykonawca ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót, równie¿ wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 3.7.22. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronê robót i za wszelkie materia³y i narzêdzia u¿ywane do robót od dnia rozpoczêcia robót do dnia ich protokolarnego odbioru. 3.7.23. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶ci za sk³adniki maj±tkowe Wykonawcy, znajduj±ce siê na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 3.7.24. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³a¶ciwe wysypisko odpadów, materia³ów z rozbiórki, nienadaj±cych siê do ponownego wbudowania i ponosi wszelkie koszty zwi±zane z usuniêciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. 3.7.25. Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do okazania w³a¶ciwego dokumentu potwierdzaj±cego przekazanie wszystkich tego wymagaj±cych odpadów do unieszkodliwienia, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 3.7.26. Zamawiaj±cy zapewni sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osobê posiadaj±c± stosowne uprawnienia. 3.7.27. Polecenia Inspektora nadzoru dotycz±ce realizacji robót bêd± wykonywane przez Wykonawcê nie pó¼niej ni¿ w czasie przez niego wyznaczonym, pod gro¼b± wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytu³u wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 3.7.28. Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie bêdzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia pod wzglêdem ich jako¶ci oraz terminowo¶ci. 3.7.29. Zamawiaj±cy zachowuje prawo dostêpu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie przedstawicieli Zamawiaj±cego. 3.8. Warunki odbioru robót 3.8.1. Wykonawca zg³asza do odbioru wszystkie roboty zanikowe, 3.8.2. Odbiory czê¶ciowe robót bêd± zakoñczone protoko³ami odbioru elementów wykonanych robót. W odbiorach czê¶ciowych uczestnicz±: kierownik budowy lub kierownik robót oraz inspektor nadzoru inwestorskiego. 3.8.3. Po zakoñczeniu robót Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiaj±cemu w terminie ustalonym na odbiór robót. 3.8.4. W dniu zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru koñcowego ca³ego zadania, Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe: dziennik budowy, wyniki kontroli jako¶ci, dokumentacjê powykonawcz±, ¶wiadectwa jako¶ci, certyfikaty, atesty lub inne dokumenty wymienione w rozdz. 3, ust. 3.7, pkt 3.7.5. 3.8.5. Niekompletna dokumentacja odbiorowa powodowaæ bêdzie odmowê Zamawiaj±cego do przyst±pienia do czynno¶ci odbioru koñcowego. 3.8.6. Zamawiaj±cy przyst±pi do czynno¶ci odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru robót, z zastrze¿eniem jw. Podstaw± rozpoczêcia czynno¶ci odbioru koñcowego bêdzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakoñczeniu wszystkich robót bêd±cych przedmiotem zamówienia potwierdzony ze strony Zamawiaj±cego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletno¶ci przekazanych mu przez Wykonawcê dokumentów odbiorowych. 3.8.7. Z czynno¶ci odbioru koñcowego robót bêdzie spisany protokó³, zawieraj±cy wszelkie ustalenia dokonane w czasie odbioru, jak te¿ terminy wyznaczone na usuniêcie stwierdzonych przy odbiorze wad. Data podpisania protoko³u odbioru robót jest dat± zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia. 3.8.8. Je¿eli w toku czynno¶ci odbiorowych zostan± stwierdzone wady, to Zamawiaj±cemu przys³uguj± nastêpuj±ce uprawnienia: a/ je¿eli wady nadaj± siê do usuniêcia, mo¿e przerwaæ czynno¶ci lub odmówiæ odbioru do czasu usuniêcia wad, zachowuj±c prawo domagania siê kar umownych z tytu³u zw³oki, je¿eli taka nast±pi, b/ je¿eli wady nie nadaj± siê do usuniêcia, to: - je¿eli nie uniemo¿liwiaj± one u¿ytkowania przedmiotu odbioru, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiaj±cy mo¿e odpowiednio do utraconej warto¶ci u¿ytkowej, estetycznej lub technicznej obni¿yæ wynagrodzenie, - je¿eli wady uniemo¿liwiaj± u¿ytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy lub ¿±daæ wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowuj±c prawo domagania siê kar umownych z tytu³u zw³oki. 3.8.9. Podstaw± do podpisania przez Zamawiaj±cego protoko³u koñcowego odbioru robót bêdzie wykonanie przedmiotu umowy z zastrze¿eniem jak w ustêpie 3.8.8.b. 3.8.10. Zakoñczenie robót i zg³oszenie przez Wykonawcê gotowo¶ci do odbioru koñcowego nast±piæ winno w terminie gwarantuj±cym mo¿liwo¶æ zakoñczenia czynno¶ci odbiorowych i podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie, okre¶lonym w rozdz. 4 SIWZ. 3.8.11. Szczegó³owe warunki odbioru robót s± zgodne z projektem umowy do³±czonym do SIWZ. 2.9. Warunki rozliczenia robót 3.9.1. Za wykonanie przedmiotu umowy ustala siê wynagrodzenie rycza³towe zgodne z cen± ofertow± Wykonawcy. 3.9.2. Cena rycza³towa uwzglêdnia wszystkie koszty wynikaj±ce z obowi±zków Wykonawcy okre¶lonych w niniejszej SIWZ, i projekcie umowy. 3.9.3. Przedmiot umowy zostanie rozliczony jedn± faktur±. 3.9.4. Faktura zostanie wystawiona na Zamawiaj±cego po zakoñczeniu przedmiotu zamówienia i protokolarnym- koñcowym odbiorze robót przez Zamawiaj±cego. 3.9.5. Warunkiem wystawienia faktury przez Wykonawcê jest spe³nienie ³±czne ni¿ej wymienionych warunków: 1) zakoñczenie wszystkich robót objêtych zamówieniem, ³±cznie z usuniêciem wad i usterek ustalonych w trakcie odbioru i zawartych w protokole odbioru robót. 2) pozytywny odbiór koñcowy robót potwierdzony podpisanym przez strony protoko³em odbioru koñcowego wykonanych robót, 3) przekazanie Zamawiaj±cemu uporz±dkowanego terenu budowy, 3.9.6. Termin p³atno¶ci faktur ustala siê do 30 dni od daty dostarczenia p³atnikowi. 3.9.7. W przypadku, gdy Wykonawca zleci³ podwykonawcy wykonanie czê¶ci prac, do faktury VAT Wykonawca do³±czy o¶wiadczenia podwykonawców potwierdzaj±ce otrzymanie wszystkich nale¿nych im kwot za roboty wchodz±ce w sk³ad czê¶ci robót, której faktura dotyczy oraz kopie faktur podwykonawców potwierdzone przez podwykonawców za zgodno¶æ z orygina³em wraz z potwierdzeniami dokonanych przelewów. W przypadku nie przekazania wszystkich wymienionych dokumentów termin zap³aty faktury biegnie od momentu z³o¿enia kompletnej faktury. Niekompletna faktura lub b³êdnie wype³niona bêdzie zwrócona. W przypadku gdy Wykonawca nie zleci³ podwykonawcy wykonywania czê¶ci prac, do faktury VAT Wykonawca do³±czy o¶wiadczenie o nie zlecaniu podwykonawcy wykonania czê¶ci prac. 3.9.8. Je¿eli w terminie okre¶lonym w umowie z podwykonawc± Wykonawca nie dokona w ca³o¶ci lub w czê¶ci zap³aty wynagrodzenia podwykonawcy, a podwykonawca zwróci siê z ¿±daniem zap³aty tego wynagrodzenia bezpo¶rednio przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 6471 § 5 k.c. i udokumentuje zasadno¶æ takiego ¿±dania faktur± zaakceptowan± przez Wykonawcê dokumentami potwierdzaj±cymi wykonanie i odbiór fakturowanych robót, Zamawiaj±cy zap³aci na rzecz podwykonawcy kwotê bêd±c± przedmiotem jego ¿±dania. 3.9.9. W przypadku czê¶ciowego udokumentowania rozliczeñ z tytu³u umów o podwykonawstwo, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysoko¶ci pomniejszonej o wysoko¶æ kwot wymagalnych wynagrodzeñ, niewyp³aconych podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom. Zamawiaj±cy dokona potr±cenia powy¿szej kwoty z p³atno¶ci przys³uguj±cej Wykonawcy. 3.9.10. Szczegó³owe warunki rozliczenia robót s± zgodne z projektem umowy do³±czonym do SIWZ. 4. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1 Okres realizacji przedmiotu zamówienia ustala siê na: 1) rozpoczêcie realizacji: - w dniu protokolarnego przekazania placu budowy, nie pó¼niej ni¿ w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, 2) zakoñczenie realizacji: 30 czerwca 2016 r. rozumiany jest jako data podpisania koñcowego protoko³u odbioru robót. 4.2 Wykonawca rozpocznie roboty budowlane bez zbêdnej zw³oki i nastêpnie bêdzie prowadzi³ roboty z nale¿ytym pospiechem i bez opó¼nienia , aby ukoñczyæ je w terminie oznaczonym w ust. 4.1. pkt b, wliczaj±c w to czas konieczny na przeprowadzenie z powodzeniem prób, sprawdzeñ, pomiarów itp. UWAGA! Termin realizacji przedmiotu zamówienia nie jest kryterium oceny oferty, jest natomiast warunkiem przyjêcia oferty 5. GWARANCJA I RÊKOJMIA Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci na wszystkie wykonane prace budowlane, licz±c od daty odbioru i przekazania do u¿ytkowania przedmiotu zamówienia, na warunkach zgodnych z § 18 projektu umowy, na okres co najmniej 60 miesiêcy. Wymagany okres rêkojmi 24 m-ce - na warunkach i zasadach okre¶lonych przepisami KC oraz zgodnie z warunkami okre¶lonymi w karcie gwarancyjnej...
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
¦WIDNICKIE PRZEDSIÊBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
¦WIDNICKIE PRZEDSIÊBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
- ¦widnickie Przedsiêbiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Czêstochowska 12, 58-100 ¦widnica, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 251227,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 243820,64
Oferta z najni¿sz± cen±: 243820,64 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 305635,91
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Doposa¿enie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w ¦widnicy w ramach projektu unijnego "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- Warsztaty dla rodziców w ramach Rz±dowego Programu ,,Za ¯yciem".
- "Bie¿±ce utrzymanie dro¿no¶ci sieci kanalizacji deszczowej i urz±dzeñ odwadniaj±cych drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- "Dostawy materia³ów do sterylizacji"
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto ¦widnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35 POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego na drogach gminnych w ¦widnicy w 2025 r.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lêdziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- BIE¯¡CE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowo¶ci Go¶ciencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Remont drogi gminnej nr 364271K w km od 1+090 do km 1+480,00 w miejscowo¶ci Skawa, Gmina Raba Wy¿na
- Wykonanie remontów cz±stkowych bie¿±cych ulic i dróg gminnych na terenie gminy Janów Lubelski w 2025 r
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.