Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-15
Oświęcim: Przebudowa ul. Więźniów Oświęcimia w Oświęcimiu
(OSPR)
Numer ogłoszenia: 360452 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Więźniów Oświęcimia w Oświęcimiu (OSPR).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 45233222-1 -Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233140-2 - Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45233129-9 Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg. W ramach zamówienia przewiduje się przebudowę ulicy Więźniów Oświęcimia w Oświęcimiu na odcinku od skrzyżowania z ul.Legionów do miejsca wjazdu na teren bazy PKS za wyjątkiem chodnika od bramy wjazdowej do KL Auschwitz do Hm 2+39,62 - zgodnie z załącznikiem Nr 11 do SIWZ. Zakres prac drogowych będzie polegał na frezowaniu istniejącej nawierzchni jezdni, ułożeniu warstwy wyrównawczej, wykonaniu warstwy wiążącej i ścieralnej (SMA). Wykonane zostaną krawężniki oraz ścieki przykrawężnikowe. Zachowany zostanie dotychczasowy przebieg drogi oraz jej przekrój uliczny - jezdnia o szer. 7,0 - 8,0 m poszerzenie na łukach. Istniejące chodniki, wjazdy i zatokę autobusową należy rozebrać. Należy wykonać nową podbudowę oraz nawierzchnię z kostki brukowej. Szerokość remontowanych chodników zmienna: od 2,0 m do 3,5 m. Z uwagi na warunki terenowe istnieje konieczność miejscowego zawężenia chodników do 1,5m. Odwodnienie z jezdni będzie odbywać się poprzez spadki podłużne i poprzeczne drogi, wody deszczowe będą odprowadzane do istniejących i projektowanych kratek ściekowych a następnie do kanalizacji deszczowej. Dane liczbowe charakteryzujące inwestycję: - szerokość przebudowywanej ulicy Więźniów Oświęcimia:.............7,0 m-8,0 m - długość przebudowywanej ulicy: ...................................................345,0 mb - powierzchnia zabudowy ulicy (ze skrzyżowaniami):........................2 650,0 m2 - powierzchnia zabudowy chodników:.............................................1 522,30 m2 - powierzchnia zabudowy zatoki postojowej:......................................237,50 m2 - powierzchnia zabudowy zjazdów:...................................................266,50 m2 - długość kanalizacji deszczowej Fi 315 mm:......................................222,65 mb - długość przykanalików Fi 200 mm:...................................................71,05 mb - liczba studni deszczowych:................................................................8 kpl - liczba kratek ściekowych:..................................................................12 kpl Inwestor posiada pozwolenie Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych (ze względu na strefę ochronną Pomnika Męczeństwa w Oświęcimiu ustaloną na mocy Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 maja 1999 /Dz.U. Nr 47 z 1999r poz. 474/ w sprawie określenia granic Pomnika Zagłady, na którego obszarze położony jest Pomnik Męczeństwa w Oświęcimiu, oraz obszaru i granic strefy ochronnej tego pomnika). Dokonano zgłoszenia robót budowlanych w administracji architektoniczno-budowlanej. .Wykonawca jest zobowiązany wykonać projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót . .Od Wykonawcy wymaga się sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia. .Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. .Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia robót uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. .Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, obowiązkiem Wykonawcy jest wpisanie w załączniku nr 7 do SIWZ wszystkich zakresów prac powierzonych do wykonania podwykonawcom z podaniem ich wartości. Jeżeli Wykonawca wykona zadanie siłami własnymi to Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zaznaczenia tej informacji w załączniku nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: .Wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) należy wnieść w terminie do dnia 05.11.2009r do godz. 11.00. .Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. .Wadium może być wniesione w pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275 z późn. zmn). .Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrychowie, ul. Krakowska 112, 34-120 Andrychów, Oddział Oświęcim, ul. Kościelna 1, 32-600 Oświęcim - nr rachunku: 32 8123 0000 0012 0001 2000 0100 w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, pokój nr 219 na II piętrze. .Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, Gwarant lub Poręczyciel zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy - PZP, tj. w przypadku gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zmówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. .Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. .Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. .Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy PZPIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych (PZP). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości powyżej 500.000,00 zł brutto porównywalną do przedmiotu zamówienia tzn. polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi., robota powinna obejmować konstrukcję nawierzchni, położenie masy asfaltowej, budowę lub przebudowę chodników i załączyli dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana należycie. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w załączniku nr 3 do SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia. 3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnie przez kilku Wykonawców działających w ramach konsorcjum, przy zachowaniu warunków określonych w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. W w/w przypadku Wykonawcy mogą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU 1.Wypełniony formularz ofertowy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku reprezentacji przez pełnomocnika wymagane jest załączenie pełnomocnictwa w stosownej formie.W przypadku składania oferty wspólnej dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty wspólnej, dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 4.Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty wspólnej, dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000 złotych oraz, jeżeli termin ważności polisy jest krótszy niż termin wykonania zamówienia, oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wygrania przetargu przedłuży ważności polisy na okres realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum warunek ten mogą spełniać łącznie uczestnicy konsorcjum. 6.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wszystkich warunków określonych w art.22 ust 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji. W przypadku składania oferty wspólnej, dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 7.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy PZP (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej, dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 niniejszej specyfikacji. Wymaga się wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości powyżej 500.000,00 zł brutto porównywalnej do przedmiotu zamówienia tzn. polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi. Robota powinna obejmować konstrukcję nawierzchni i położenie masy asfaltowej, budowę lub przebudowę chodników. Fakt wykonania takiej roboty musi być potwierdzony referencjami lub protokołem odbioru wykonanych robót. W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum warunek ten mogą spełniać łącznie uczestnicy konsorcjum. 9.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. W szczególności stwierdzających, że osoby które będę uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia robót wraz z dokumentami (wpis do Izby Inżynierów) wg załącznika nr 6 do Specyfikacji. W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum warunek ten mogą spełniać łącznie uczestnicy konsorcjum. 10.Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że zadanie będzie wykonane w całości siłami własnymi, zgodnie z załącznikiem nr 7 do Specyfikacji. 11.Oświadczenie Wykonawcy, że informacje zawarte na danych stronach oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. nr 153 poz. 1503 z późn. zm). 12.Dowód złożenia wadium. 13.Harmonogram rzeczowo-finansowy całej inwestycji. Powinien on zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego (zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ). 14.Wykaz zastosowanych składników cenotwórczych - R, Ko, Z, M, S (w tym wykaz cen jednostkowych zastosowanych materiałów i sprzętu). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w punkcie a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach a), b), c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r Nr 87, poz. 605 z późn. zmn.), potwierdzające ich spełnienie na zasadzie spełnia -nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu, pok. 219 na II p. Cena SIWZ w wersji papierowej wynosi 200 zł netto.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 11:00, miejsce: dziennik podawczy na parterze, Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul.Wyspiańskiego 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA LEKÓW NA ROK 2025 - 2 PAKIETY
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZACJI NA ROK 2025
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie oczyszczania miasta Oświęcim
- Udzielenie schronienia dla bezdomnych kobiet oraz schronienia z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych mężczyzn, dla których gminą właściwą do udzielenia schronienia jest gmina Miasto Oświęcim.
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rębków
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.