Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-05
Opole: Dostawa profesjonalnych instrumentów muzycznych dla Filharmonii Opolskiej
im. Józefa Elsnera w Opolu
Numer ogłoszenia: 360582 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Opolska , ul. Krakowska 24, 45-075 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4423270, faks 077 4423284.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa profesjonalnych instrumentów muzycznych dla Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych, nowych instrumentów muzycznych tj. puzonu altowego oraz kompletu klarnetów o najwyższych walorach jakościowych (w szczególności w zakresie materiału, wykonania i brzmienia) dla artystów Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu. CZĘŚĆ I DOSTAWA PUZONU ALTOWEGO Es z kwartwentylem Michael Rath model R11VZ: 1 sztuka, lub równoważne: - z kwartwentylem in B wysokiej jakości marki Meinlschmid, - menzura instrumentu 0.481cala/0.491cala, - dźwięcznik z materiału red brass (czerwony mosiądz) wykonany z jednego kawałka blachy, - czara o średnicy 6 3/4cala wykonana z materiału red brass (czerwony mosiądz), - suwak z zewnętrznymi rurkami wykonanymi z brązu, - wewnętrzne rurki suwaka wykonane ze srebra niklowego i chromowane twardym chromem, - strojnik puzonu umieszczony na suwaku z bardzo lekkim mechanizmem stabilizującym strój, - balancer w postaci kształtowej blachy ze srebra niklowego dokręcany dwoma śrubami mosiężnymi bezpośrednio do korpusu dźwięcznika puzonu po stronie rurki łączącej z suwakiem, - rurka ustnikowa ze srebra próby 925 do puzonu altowego, - łączenie suwaka z korpusem za pomocą zaciskowej tulei ze śrubą motylkową, - elementy puzonu, tj. kołnierze suwaka, wsporniki i poprzeczki suwaka, strojnik, mechanizm połączeniowy suwaka, kołnierz i poprzeczka korpusu dźwięcznika wykonane ze srebra niklowego, - ustnik Michael Rath model S7 posrebrzany, - futerał do puzonu altowego przeznaczony do tego modelu. CZĘŚĆ II DOSTAWA kompletu klarnetów A i B Buffet Crampon model RC Prestige wraz z futerałem na klarnet A i B model Trekking BAM: 1 komplet, lub równoważne: BUFFET CRAMPON RC PRESTIGE BC KLARNET B: - Model profesjonalny, - system francuski, - strój B, A= 442 Hz, - 18 klap, 6 okularów, - dodatkowa klapa Es, - korpus i czara drewno Grenadilla/ Green line, - posrebrzana mechanika - ergonomiczny kształt klap, - regulowana podpórka pod kciuk, - w komplecie ustnik, ligaturka i kapturek, - w komplecie baryłka: 1 x B650. BUFFET CRAMPON RC PRESTIGE BC KLARNET A: - Model profesjonalny, - strój A (A=442Hz), - 18 klap, - dodatkowa klapa Es, - ergonomiczny kształt klap, - posrebrzane klapy, - regulowana podpórka pod kciuk, - w komplecie ustnik, ligaturka i kapturek, - w komplecie baryłka: 1 x A650. Uwaga: Zamawiający żąda przed przyjęciem dostawy demonstracji klarnetów i przeprowadzenia testów. Wykonawca powinien zapewnić na własny koszt muzykom Filharmonii Opolskiej: 1. Możliwość wyboru instrumentów spośród 6 klarnetów: Klarnet B, drzewo grenadilla Buffet Crampon RC Prestige B 18/5, dodatkowa klapa Es, BC 1107L, strój B, A= 442 Hz; Klarnet B, seria Green Line: klarnet B Buffet Crampon RC Prestige B 18/5, dodatkowa klapa Es, BC 1107GL, strój B, A= 442 Hz. 2. Możliwość wyboru instrumentów spośród 3 klarnetów: klarnet A drzewo grenadilla Buffet Crampon RC Prestige A, dodatkowa klapa Es, BC 1207L, strój A, A= 442 Hz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymienionym w art. 44 w związku z art. 22 - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, a na potwierdzenie tego - złoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymienionym w art. 44 w związku z art. 22 - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 5 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymienionym w art. 44 w związku z art. 22 - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 5 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymienionym w art. 44 w związku z art. 22 - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 5 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymienionym w art. 44 w związku z art. 22 - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 5 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się zmiany w zakresie terminu realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.filharmonia.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera w Opolu
45-075 Opole
Ul. Krakowska 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera w Opolu 45-075 Opole Ul. Krakowska 24 III piętro, pok. 438 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa puzonu altowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Puzon altowy Es z kwartwentylem Michael Rath model R11VZ - 1 sztuka, lub równoważne: - z kwartwentylem in B wysokiej jakości marki Meinlschmid, - menzura instrumentu 0.481cala/0.491cala, - dźwięcznik z materiału red brass (czerwony mosiądz) wykonany z jednego kawałka blachy, - czara o średnicy 6 3/4cala wykonana z materiału red brass (czerwony mosiądz), - suwak z zewnętrznymi rurkami wykonanymi z brązu, - wewnętrzne rurki suwaka wykonane ze srebra niklowego i chromowane twardym chromem, - strojnik puzonu umieszczony na suwaku z bardzo lekkim mechanizmem stabilizującym strój, - balancer w postaci kształtowej blachy ze srebra niklowego dokręcany dwoma śrubami mosiężnymi bezpośrednio do korpusu dźwięcznika puzonu po stronie rurki łączącej z suwakiem, - rurka ustnikowa ze srebra próby 925 do puzonu altowego, - łączenie suwaka z korpusem za pomocą zaciskowej tulei ze śrubą motylkową, - elementy puzonu, tj. kołnierze suwaka, wsporniki i poprzeczki suwaka, strojnik, mechanizm połączeniowy suwaka, kołnierz i poprzeczka korpusu dźwięcznika wykonane ze srebra niklowego, - ustnik Michael Rath model S7 posrebrzany, - futerał do puzonu altowego przeznaczony do tego modelu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa klarnetów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet klarnetów A i B Buffet Crampon model RC Prestige wraz z futerałem na klarnet A i B model Trekking BAM - 1 komplet, lub równoważne. BUFFET CRAMPON RC PRESTIGE BC KLARNET B: Model profesjonalny, system francuski, strój B (A= 442 Hz), 18 klap, 6 okularów, dodatkowa klapa Es, korpus i czara drewno Grenadilla/Green line, posrebrzana mechanika, ergonomiczny kształt klap, regulowana podpórka pod kciuk, w komplecie ustnik, ligaturka i kapturek, w komplecie baryłka: 1 x B650. BUFFET CRAMPON RC PRESTIGE BC KLARNET A: Model profesjonalny, strój A (A=442Hz), 18 klap, dodatkowa klapa Es, ergonomiczny kształt klap, posrebrzane klapy, regulowana podpórka pod kciuk, w komplecie ustnik, ligaturka i kapturek, w komplecie baryłka: 1 x A650. Uwaga: Zamawiający żąda przed przyjęciem dostawy demonstracji klarnetów i przeprowadzenia testów. Wykonawca powinien zapewnić na własny koszt muzykom Filharmonii Opolskiej: 1. Możliwość wyboru instrumentów spośród 6 klarnetów: - Klarnet B, drzewo grenadilla Buffet Crampon RC Prestige B 18/5, dodatkowa klapa Es, BC 1107L, strój B, A= 442 Hz; - Klarnet B, seria Green Line: klarnet B Buffet Crampon RC Prestige B 18/5, dodatkowa klapa Es, BC 1107GL, strój B, A= 442 Hz. 2. Możliwość wyboru instrumentów spośród 3 klarnetów: - Klarnet A, drzewo grenadilla Buffet Crampon RC Prestige A, dodatkowa klapa Es, BC 1207L, strój A, A= 442 Hz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych
- Odtworzenie stanu pierwotnego - malowanie pomieszczeń, częściowa wymiana uszkodzonych parapetów i stolarki drzwiowej w pomieszczeniach użytkowych internatu przy ul. Małopolskiej 22, 45-301 Opole.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu badań osób zatrzymanych przez Policję do celów prewencyjnych i procesowych
- Koszenie muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Zakup i dostawa oraz wdrożenie systemu PAM (Privileged Access Management) do zarzadzania kontami uprzywilejowanymi z bezterminową licencją oraz 5 letnim wsparciem producenta
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.