To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-07
Ogłoszenie nr 360596 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.
Warszawa: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 51 w budynku przy ul. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie znajdującym się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM "Służewiec".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 331580
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335753
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny
1085840700000, ul.
ul. Irysowa
19,
02660
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
022 5493727, 5493737, faks
225 493 737, e-mail
zamowienia@zgnmokotow.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zgnmokotow.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 51 w budynku przy ul. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie znajdującym się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM "Służewiec".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZGN/TZ/III/94/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 51 w bu-dynku przy ul. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie znajdującym się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM "Służewiec" 1.1. Roboty należy wykonać wg wymogów przedstawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w trzech branżach: budowlanej sanitarnej i elektrycznej, stanowiącej Rozdział IV a do c SIWZ. 1.2. Zakres robót do wykonania wyszczególniono w przedmiarach robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiących Rozdział V SIWZ. 1.3. Do wykonania przewidziane są n/w roboty: 1.3.1. branża budowlana: o rozbiórkowe, o posadzkarskie, o murarsko-tynkarskie, o stolarskie, o malarskie, o wywóz elementów z rozbiórki na zwałkę, 1.3.2. branża sanitarna: o wymiana instalacji lokalowych z.w. i c.c.w. o wymiana instalacji lokalowej kanalizacyjnej o wymiana urządzeń sanitarnych o wymiana armatury sanitarnej, o sprawdzenie szczelności instalacji zw i cw o montaż i wyregulowanie kuchni gazowej o próba ciśnieniowa instalacji gazowej o demontaż grzejników z rur ożebrowanych o demontaż rurociągu z rur stalowych czarnych o wywiezienie elementów z rozbiórki na złom 1.3.3. branża elektryczna: o wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w lokalu na system TNS, zgodną z PN-ICE 60 364 jako podtynkową trójprzewodową z rozdzielonymi obwodami gniazd wtyczkowych i oświetlenia, o wymiana tablicy zabezpieczeń mieszkaniowych na wyposażoną w wyłączniki tablicowe, modułowe, nadprądowe i wyłącznik prze-ciwporażeniowy, o wykonanie w lokalu robót instalacyjnych elektrycznych zgod-nie z przedmiarem robót i technologią ujętą w STWiORB polegających na montażu: - obwodów instalacyjnych gniazd wtyczkowych i oświetlenia, - osprzętu instalacyjnego oraz usytuowania ich zgodnie z doku-mentacją i wytycznymi Normy N SEP E-002, o wykonanie pomiarów rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia i dokumentacji powykonawczej zawierającej protokóły z pomiarów, schemat 1-kreskowy i naniesione na rysunku rzutu lokalu ele-menty wykonanej instalacji. 2. Licznik energii elektrycznej - zdemontowany przez operatora, lokal nie posiada zasilania z sieci energetycznej Innogy Stoen Operator. 3. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ będą wykonywane pod nadzorem inspektorów nadzoru branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w DOM Służewiec w Dzielnicy Mo-kotów m.st. Warszawy, Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2. 4. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub produ-centa materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. za-stosowanie materiałów posiadających co najmniej te same parametry techniczne i stan-dardy jakościowe, co wskazane w SIWZ lub posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz spełniających wymogi odpowiednich pol-skich norm / aprobat technicznych i inne zgodnie z wymogiem pkt. 3.7 SIWZ. 5. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają przedmiary robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - stanowiące Rozdział V SIWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (w trzech branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej), stanowiące Rozdział IV a do c SIWZ, oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ mają być wykonywane z zgodnie z: 6.1. przedmiarami robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, określającymi rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót, stanowiącymi Rozdział V SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (w trzech branżach: budowlaną, sanitarną i elektryczną), stanowiącymi Rozdział IV a do c SIWZ, 6.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zmianami,) i jej przepisów wykonawczych, 6.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm, aprobat technicznych, certyfikatów zgodności, 6.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 6.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzy-stania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi po-siadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europej-skie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących Rozdział IV a do c SIWZ, oraz przedmiarach robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - stanowiącym Rozdział V SIWZ. Wykonawca zobo-wiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania ro-bót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiające-go zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów atesty certyfikaty, aprobaty techniczne lub zezwolenia na stosowanie materiałów w budownictwie na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min. 36- miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót, - dokument gwaran-cyjny (wzór) stanowi załącznik do Istotnych postanowień umowy, stanowiących Rozdział III SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45410000-4
Dodatkowe kody CPV:
45420000-7,
45430000-0,
45440000-3,
45111300-1,
45111220-6,
45332200-7,
45333000-0,
45310000-3,
45311000-0,
45311100-1,
45311200-2,
45315700-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT22788.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 24611.12 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.