To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-07
Ogłoszenie nr 360615 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.
Urzędów: Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 118003L od km 2+350 do km 3+045 w miejscowości Skorczyce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 341432-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 342533-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urzędów, krajowy numer identyfikacyjny
54908043729, ul.
ul. Rynek
26,
23250
Urzędów, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 822 50 42, faks
81 822 51 50, e-mail
przetargi@urzedow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi
Adres profilu: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 118003L od km 2+350 do km 3+045 w miejscowości Skorczyce
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP: 271.35.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 108003L od km 2+350 do km 3+045 w miejscowości Skorczyce. Zakres robót: 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,695 km; 2) obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 1390,00m; 3) ławy fundamentowe betonowe - ręczne układanie ław pod obrzeża - 58,80 m3; 4) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 2831,25 m2; 5) warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie gr. 10 cm - 2803,45 m2; 6) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm. Analogia podbudowa z kruszyw łamanych gr. 12 cm - 2831,25 m2; 7) podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5MPa, warstwa gr. 10 cm. Analogia - 2831,25 m2; 8) nawierzchnia z płyt wielootworowych ( płyty o powierzchni do 1m2) - budowa. Analogia budowa nawierzchni z płyt typu YOMB 100x75x12cm z wypełnieniem otworów płyt piaskiem stabilizowanym cementem o Rm=5,0MPa - 2831,25 m2; 9) plantowanie ( obrobienie na czysto) skarp wykonywanych ręcznie w gruntach kat. I-III za obrzeżami - 695,00m2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym zadaniu określa załączony przedmiar robót ( zał. nr 1a), na podstawie którego należy opracować kosztorys ofertowy Realizacja zadania przewidziana jest z dofinansowaniem (dotacją) na usuwanie skutków klęsk żywiołowych przyznanych przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Uzyskanie tej dotacji uzależnione jest od terminu wykonania tego zadania, który jest określony na dzień 15.12.2016r. W przypadku braku możliwości wykonania pełnego zakresu robót budowlanych przewidzianych w ww. zadaniu ( niekorzystne warunki atmosferyczne), Zamawiający ograniczy zakres robót w uzgodnieniu z wykonawcą i inspektorem nadzoru i dokona rozliczenia według faktycznie wykonanego zakresu - najpóźniej w terminie do 25.12.2016r. 2. Jeżeli dokumentacji przetargowej wskazane są w odniesieniu do niektórych materiałów, wyrobów itp. znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający , zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Materiały lub wyroby pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, ( zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów), cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. 3. Materiały użyte przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, mają odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2016, poz. 290) 4. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a informuje, że określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących nw. roboty i czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.) - wykonywanie prac ujętych w załączniku nr 1a pn. podbudowy i nawierzchnie ( stabilizacje, podbudowy, nawierzchnie z płyt) - przynajmniej 1 osoba wykonujące te roboty. a) Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osoby wykonujące wskazane wyżej czynności. b) Wykonawca składa imienny wykaz osób wykonujących ww. roboty i czynności, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wykaz zostanie złożony do 3 dni od daty podpisania umowy, ze wskazaniem co najmniej: osoby, rodzaju wykonywanej roboty roboty/czynności, rodzaju umowy. W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez zamawiającego, wykonawca ma obowiązek w terminie do 3 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę zamawiającemu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli ( sprawdzenia tożsamości pracowników wymienionych w wykazie), na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie o którym mowa w ust. 4. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących prace na placu budowy zamawiający wzywa kierownika budowy do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wzywa wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły sprawdzenia ich tożsamości podczas kontroli zamawiającego. 6. Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wezwania przez zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o prace osób wskazanych w wykazie ( potwierdzenie zawarcia umowy o pracę według załącznika nr 8 ) o którym mowa w ustępie 4 - jeżeli zamawiający o to wystąpi. 7. Niespełnienie przez wykonawcę wymagań o których mowa wyżej skutkuje zapłaceniem zamawiającemu kar umownych z tytułu: a) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w ust. 4 osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - w wysokości 500,00 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec ten samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę); b) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w ust. 4 osób niewskazanych w wykazie o którym mowa w ust. 4 pktb) - w wysokości 500,00 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec ten samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona wskazana w wykazie o którym mowa w ust. 3) - dotyczy to także osób zatrudnionych przez podwykonawców; c) odmowy podania danych umożliwiających identyfikację wykonujących czynności wskazane w ust. 4 na zasadach określonych w ust. 5 - w wysokości 250,00 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec ten samej osoby w przypadku niewskazania jej danych przez wykonawcę w drodze oświadczenia o którym mowa w ust. 5).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45200000-9,
45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT520414.73 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: nie otyczy IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 448950.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.