Ogłoszenie z dnia 2006-07-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kartuzy: rozbudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach wraz z placem, drogami i ukształtowaniem terenu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, do kontaktów: st.kpt.mgr inż. Jarosław Paczoska lub asp. Wiesław Stefanowski, ul. 3 Maja 16 A, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6811357, 58, fax 058 6853055, e-mail: kppspkartuzy@atraz.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://bipkartuzy.straz.gda.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://bipkartuzy.straz.gda.pl/przetargi Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowa Straż Pożarna; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach wraz z placem, drogami i ukształtowaniem terenu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach, ul. 3-go Maja 16a, 83-300 Kartuzy woj. pomorskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i remontowe w obiekcie KP PSP Kartuzy w podziale na dwa zadania: ZADANIE 1 - budowa budynku administracyjno-dydaktycznego oraz dokończenie obiektu \myjni i klatki schodowejPrace obejmują: prace rozbiórkowe, wykonanie prac ziemnych, ław fundamentowych, ściany nadzienia, stropy, dach, obróbki blacharskie, wykonanie ocieplenia wraz z tynkiem, ułożenie glazury i terakoty, tynki wewnętrzne, prace wod-kan, prace elektryczne, instalacje CO i wentylacja (mechaniczna i grawitacyjna). Termin realizacji - do 12 tygodni (90 dni kalendarzowych) od dnia podpisania umowy ZADANIE 2 - wykonanie placu i dróg oraz ukształtowanie terenu na posesji KP PSP Kartuzy. Prace obejmują: prace przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie nawierzchni dróg wraz z podbudową, chodników i opasek, odwodnienie (placu). Termin realizacji - do 10 tygodni (70 dni kalendarzowych) od dnia podpisania umowy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonawca musi zapewnić pełny zakres robót zgodnie przedmiarami robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, opisami, rysunkami, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, oraz dokumentacją projektową. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.0000 zł w podziale na zadania: ZADANIE 1 - 6.000,00 zł ZADANIE 2 - 4.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenia) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom wg: ZADANIA 1 i ZADANIA 2. Zamawiający wymaga, aby wartość przynajmniej 1 wykazanej roboty (w każdym zadaniu odrębnie) nie była mniejsza niż zaoferowana kwota brutto w danym zadaniu.Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W ZADANIU 1 - dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacji i urządzeń sanitarnych (wod-kan, C.O.) oraz aby osoby te były - do 1 kV wystawione przez SEP lub inną uprawnioną instytucję: - do eksploatacji (E) - do dozoru (D) wpisane do Izby Inżynierów Budownictwa. W ZADANIU 2 - dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi uprawnienia a) budowlane do kierowania robotami w specjalności dróg i kierowania robotami oraz aby osoby te były wpisane do Izby Inżynierów Budownictwa. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1. Posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową, o wysokości nie mniejszej niż 20% zaproponowanej ceny brutto za realizację wszystkich zadań, na które Wykonawca będzie składał ofertę. Podmioty występujące wspólnie powinny wykazać łącznie spełnienie ww. warunku. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wniesienie wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyżej określonych i zawartych w SIWZ tabeli w pkt.1.1 - 7.1, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy z zastrzeniem art.26 ust.3 ustawy). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie zgodne z art.22 ust. 1 ustawy. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 3 robót wymienionych w powyższym wykazie (w tym przynajmniej 1 dotyczący wykazanej roboty o wartości nie mniejszej niż zaoferowana kwota brutto w danym zadaniu. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - funkcji. Kopie uprawnień budowlanych. Kopie potwierdzenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bipkartuzy.straz.gda.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Wersję drukowaną można odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego. Wersję eltktroniczną mozna pobrać bezpłatnie ze strony internetowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 10:00, Komendza Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach, ul. 3-go Maja 16a, 83-300 Kartuzy (świetlica).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: - budowa budynku administracyjno-dydaktycznego oraz dokończenie obiektu \myjni i klatki schodowej\. 1) Krótki opis: Prace obejmują: prace rozbiórkowe, wykonanie prac ziemnych, ław fundamentowych, ściany nadzienia, stropy, dach, obróbki blacharskie, wykonanie ocieplenia wraz z tynkiem, ułożenie glazury i terakoty, tynki wewnętrzne, prace wod-kan, prace elektryczne, instalacje CO i wentylacja (mechaniczna i grawitacyjna). Termin realizacji - do 12 tygodni (90 dni kalendarzowych) od dnia podpisania umowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00, 45.21.61.20, 45.45.00.00, 45.31.70.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z przedmiarami robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, opisami, rysunkami, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, oraz dokumentacją projektową. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 90 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wykonanie placu i dróg oraz ukształtowanie terenu na posesji KP PSP Kartuzy. 1) Krótki opis: Prace obejmują: prace przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie nawierzchni dróg wraz z podbudową, chodników i opasek, odwodnienie (placu). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie z przedmiarami robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, opisami, rysunkami, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, oraz dokumentacją projektową. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 70 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Budowa drogi łączącej ulicę Wzgórze Wolności z ulica Jeziorną w Kartuzach.
- Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Zakup dwóch nowych samochodów typu SUV na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Kartuzach
- Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach poprzez koszenie traw.
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1418G w miejscowości Kolonia.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 603 w miejscowości Straszków"
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.