Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-08
Radziejów: Dostawa podłoży do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów infuzyjnych
wraz z dzierżawa systemu monitorującego i testów biochemicznych - oznaczenie sprawy PN-03/2014
Numer ogłoszenia: 3606 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podłoży do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów infuzyjnych wraz z dzierżawa systemu monitorującego i testów biochemicznych - oznaczenie sprawy PN-03/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zadanie nr 1 Automatyczny system do posiewu krwi i płynów z fizjologicznie jałowych miejsc ciała. Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania dostawę podłoży do hodowli drobnoustrojów krwi i płynów infuzyjnych wraz z dzierżawą systemu monitorującego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 2 do siwz Formularz asortymentowo - cenowy i złączniku nr 3 do siwz - Parametry aparatu automatycznego systemu do posiewu krwi i płynów z fizjologicznie jałowych miejsc ciała. 1)Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkty stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z opisami w specyfikacjach asortymentowo - cenowych - załącznik nr 2 do siwz i sytemu monitorującego o pramateriach zgodnych z załącznikiem nr 3 do siwz. 2)Wszystkie zaoferowane produkty i system będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz muszą spełniać wymogi dodatkowe zawarte w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 2.Zadanie nr 2 Testy. Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania dostawę testów dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie w asortymencie i ilości wyszczególnionej w załączniku nr 2 Specyfikacja asortymentowo - cenowa. Wszystkie zaoferowane produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być produkowane przez producenta posiadającego min. : 1) Certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 13485 do identyfikacji mikrobiologicznej. 2) Deklaracje zgodności. 3) Certyfikaty analizy. 4) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej( jeżeli dotyczy). 5) Dodatkowe wymogi zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zadanie nr 3 Surowice diagnostyczne Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania dostawę surowic diagnostycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie w asortymencie i ilości wyszczególnionej w załączniku nr 2 Specyfikacja asortymentowo - cenowa. Wszystkie zaoferowane produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być produkowane przez producenta posiadającego min. : 1) Certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 13485 do identyfikacji mikrobiologicznej. 2) Deklaracje zgodności. 3) Certyfikaty analizy. 4) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej( jeżeli dotyczy). 5) Dodatkowe wymogi zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Zadanie nr 4 Testy immunoenzymatyczne, immunochromatograficzne i immunofiltracyjne - dopuszcza się dzielenie pakietu Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania dostawę surowic diagnostycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie w asortymencie i ilości wyszczególnionej w załączniku nr 2 Specyfikacja asortymentowo - cenowa. Wszystkie zaoferowane produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być produkowane przez producenta posiadającego min.: 1) Certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 13485 do identyfikacji mikrobiologicznej. 2) Deklaracje zgodności. 3) Certyfikaty analizy. 4) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej( jeżeli dotyczy). 5) Dodatkowe wymogi zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ. Każde z wyżej wymienionych zadań stanowi odrębne zamówienie które będą rozpatrywane oddzielnie oraz zdanie nr 4 które rozpatrywane będzie na pozycje asortymentowe. 5. Wykonawca zaakceptuje realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym: zadanie nr 1 - załączniki nr 8 do siwz. , zadanie nr 2 i 3 i 4 - załącznik nr 9 do siwz. 6.Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w trakcie trwania umowy na koszt i ryzyko Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego, w terminie max. 5 dni roboczych licząc od momentu złożenia zamówienia. Wykonawca zgodnie z ofertą jest zobowiązany zaoferować termin dostawy jednak termin ten nie może przekroczyć 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia. 7. Miejsce realizacji zamówienia: Laboratorium analityczne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie ul. Szpitalna 3. 8.Termin płatności wynosi 30 dni licząc od daty wykonania zamówienia i doręczenia Zamawiającemu faktury. 9. Okres stałości ceny - przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w załączniku nr 8 i 9 do siwz. 10. Informacja dotycząca ofert wariantowych. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp. 11. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. 1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Pzp. 12. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej. 1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 13. Informacja na temat umowy ramowej. 1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 14. Informacja na temat ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 15. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku planowanego powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest podać w oświadczeniu Wykonawcy o zakresie dostaw zleconych do wykonania podwykonawcom (zał. nr 7 do siwz) zakres przewidzianych do wykonania przez nich części zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawców jak za własne. 16. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin dostawy - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza obniżenie cen z przyczyn leżących po stronie producenta lub Wykonawcy (np. okresowe ceny promocyjne). Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania przez Wykonawcę, po uprzednim wykazaniu przez Wykonawcę zajścia szczególnych okoliczności (np. wstrzymanie lub zakończenie produkcji) oraz wyrażeniu zgody przez Zamawiającego, odpowiedników materiałów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż materiały objęte umową, w cenach rynkowych nie wyższych jednak niż ustalone w wyniku postępowania przetargowego. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia czasu trwania umowy, nie dłużej niż o jedną szóstą okresu jej trwania, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach przedmiotu umowy, prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw jednego asortymentu, kosztem odpowiedniego wartościowo zmniejszenia dostaw innego asortymentu (w stosunku do wielkości określonych w formularzu cenowym) przy niezmienionej całkowitej wartości przedmiotu umowy. Zapłata należności dokonywana będzie przelewem w ciągu 30 dni, licząc od dnia wpłynięcia faktury na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze VAT. Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji umowy zmianę stawki podatku VAT, przy czym cena netto pozostaje bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow,pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracji i Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów - lokal nr 2-102 (pierwsze piętro budynek administracji).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2015 godzina 12:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów lokal nr 2-100 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Automatyczny system do posiewu krwi i płynów z fizjologicznie jałowych miejsc ciała..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania dostawę podłoży do hodowli drobnoustrojów krwi i płynów infuzyjnych wraz z dzierżawą systemu monitorującego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 2 do siwz Specyfikacja asortymentowo - cenowa i złączniku nr 3 do siwz - Parametry aparatu automatycznego systemu do posiewu krwi i płynów z fizjologicznie jałowych miejsc ciała. 1)Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkty stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z opisami w specyfikacjach asortymentowo - cenowych - załącznik nr 2 do siwz i sytemu monitorującego o pramateriach zgodnych z załącznikiem nr 3 do siwz. 2)Wszystkie zaoferowane produkty i system będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz muszą spełniać wymogi dodatkowe zawarte w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą na zasadach wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Testy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania dostawę testów dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie w asortymencie i ilości wyszczególnionej w załączniku nr 2 Specyfikacja asortymentowo - cenowa. Wszystkie zaoferowane produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być produkowane przez producenta posiadającego min. : 1) Certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 13485 do identyfikacji mikrobiologicznej. 2) Deklaracje zgodności. 3) Certyfikaty analizy. 4) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej( jeżeli dotyczy). 5) Dodatkowe wymogi zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą na zasadach wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Surowice diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania dostawę surowic diagnostycznych la Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie w asortymencie i ilości wyszczególnionej w załączniku nr 2 Specyfikacja asortymentowo - cenowa. Wszystkie zaoferowane produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być produkowane przez producenta posiadającego min. : 1) Certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 13485 do identyfikacji mikrobiologicznej. 2) Deklaracje zgodności. 3) Certyfikaty analizy. 4) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej( jeżeli dotyczy). 5) Dodatkowe wymogi zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą na zasadach wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Testy immunoenzymatyczne, immunochromatograficzne i immunofiltracyjne - dopuszcza się dzielenie pakietu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania dostawę surowic diagnostycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie w asortymencie i ilości wyszczególnionej w załączniku nr 2 Specyfikacja asortymentowo - cenowa. Wszystkie zaoferowane produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być produkowane przez producenta posiadającego min. : 1) Certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 13485 do identyfikacji mikrobiologicznej. 2) Deklaracje zgodności. 3) Certyfikaty analizy. 4) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej( jeżeli dotyczy). 5) Dodatkowe wymogi zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą na zasadach wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników biochemicznych i akcesoriów do badań dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu."
- dostawa: pasków do oznaczania poziomu glukozy we krwi i kontroli w systemie POCT wraz z dzierżawą glukometrów i oprogramowania oraz podłoża mikrobiologiczne
więcej: Kultury mikrobiologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.