Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-11
Sanok: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 36073 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sanocki , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652900, faks 013 4652988.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek i kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa (sprzedaż+ dowóz) : 1 artykułów biurowych wg ilości i asortymentu jak w SIWZ 2.materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek i kserokopiarek wg ilości i asortymentu jak w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.73.80 - CD-ROM-y .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Komisja oceni spełnianie przez wykonawców powyższych warunków na podstawie wymaganych przez Zamawiającego dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu: a)Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym formularzem wykazu ilości i asortymentu (2 tabele) - stanowiących załącznik do wzoru formularza oferty b)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d)Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, ze dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (certyfikat jakości) - odnośnie dostawy papieru kserograficznego (pkt. 1 i 2 Tabeli 1 - pkt 2 SIWZ) e)oświadczenie dotyczące zaproponowanych wkładów drukujących - wg załącznika nr 3 (tylko w przypadku oferowania zamienników) f)testy wydajnościowe dla tonerów opartych np. na normach ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 lub ISO/IEC 24712, ISO/IEC 24711 przeprowadzone przez podmiot niezależny ( tylko w przypadku oferowania zamienników). g)Wykaz podwykonawców którym wykonawca zamierza zlecić wykonanie części zamówienia, wraz z określeniem zakresu wykonywanych przez nich prac. h)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o czym informację (pełnomocnictwo) należy zamieścić w ofercie. Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia są również wspólnicy spółki cywilnej i)Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sanok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sanoku
ul. Rynek 1
38-500 Sanok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sanoku ul. Rynek 1 38-500 Sanok biuro podawcze - parter budynku.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa (sprzedaż+dowóz) artykułów biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 22.85.10.00-0, 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa(sprzedaż i dowóz) materiałów eksploatacyjnych do komputerów , drukarek i kserokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa(sprzedaż i dowóz) materiałów eksploatacyjnych do komputerów , drukarek i kserokopiarek według ilości i asortymentu podanego w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.21.13-6, 30.23.73.20-8, 30.23.73.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Wujskie (etap II)
- Wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego SP ZOZ w Sanoku
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Dębna i Łodzina, Gm. Sanok-G
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem dwóch stanowisk ćwiczebnych
- "Modernizacja pomieszczeń Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku po dawnej stolarni" - realizowane w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
- BZP.271.26.2025 Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza na rok 2025
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.