Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-15
Czaplinek: Wydanie materiałów informacyjno- promocyjnych o projekcie pn. (Promocja rozwoju Miasta i Gminy Czaplinek oraz Gminie Czaplinek, współfinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego).
Numer ogłoszenia: 360748 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Czaplinku , Rynek 6, 78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 375-50-31, faks 0-94 3754361.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydanie materiałów informacyjno- promocyjnych o projekcie pn. (Promocja rozwoju Miasta i Gminy Czaplinek oraz Gminie Czaplinek, współfinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE 1 Wykonanie prezentacji multimedialnej promującej projekt i gminę Czaplinek na płytach CD. Dane techniczne prezentacji multimedialnej: 1.Prezentacja wykonana musi być w formie interaktywnej mapy Gminy Czaplinek oraz planu miasta Czaplinka, z zaznaczonymi atrakcjami turystycznymi oraz bazą turystyczną, zdjęciami i minimum 10 panoramami sferycznymi 360 stopni, z możliwością zbliżania i oddalania w każdym punkcie panoramy. Prezentacja winna zawierać interaktywny spacer po mieście. Mapa musi być topograficzna z efektem trójwymiarowości. Osobnym elementem prezentacji musi być informacja o projekcie pn. (Promocja rozwoju Miasta i Gminy Czaplinka) współfinanowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 2.Prezentacja musi być wykonana zgodnie z wytycznymi zapisanymi w Strategii Promocji Rozwoju Miasta i Gminy Czaplinek na lata 2009-2015. 3.Wersje językowe do wyboru menu: polska, angielska, niemiecka. 4.Nadruk na CD pełnokolorowy CMYK. 5.Opakowanie: etui karton pełny kolor. 6.Nakład: 5000 sztuk płyt CD. 7.Lektor do każdej wersji językowej opowiadający o danym miejscu. 8.Rozdzielczość: co najmniej 1024x768 przy jakości obrazu 32-bity. 9.Podkład dźwiękowy: 9.1.co najmniej 5 różnych utworów (uzgodnionych z Zamawiającym), 9.2.co najmniej 15 różnych dźwięków towarzyszących pojawianiu się informacji o atrakcjach turystycznych na szlaku (uzgodnionych z Zamawiającym). Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest również wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: 1.Opracowanie koncepcji graficznej prezentacji multimedialnej. 2.Pozyskanie odpowiedniej mapy topograficznej do prezentacji multimedialnej. 3.Zebranie materiału zdjęciowego i filmowego - co najmniej 200 zdjęć i 10 filmów 30- sekundowych, 4.Przedstawienie próbnego wydruku oraz w formie elektronicznej prezentacji multimedialnej do zaakceptowania przez Zamawiającego oraz korekta zgodnie z przekazanymi uwagami Zamawiającego. 5.Dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 6.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i przepisami. 7.Wymagana jest wysoka jakość opracowania graficznego oraz wysoki poziom poligrafii. 8.Zamieszczenie informacji o finansowaniu zadania ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego wraz z logo oraz logo Gminy Czaplinek. Elementy znakowania: m.in. Norweskiego Mechanizmu Finansowego, logo Gminy Czaplinek, dokładne wymiary logotypów oraz miejsce ich zamieszczenia do uzgodnienia z Zamawiającym. 9.Konsultacja i prezentacja opracowania w siedzibie Zamawiającego na potrzeby uzgodnienia jego treści wg potrzeb i oczekiwań Zamawiającego. Minimalny okres gwarancji na dostarczone płyty CD: 12 miesięcy. Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym w siedzibie Zamawiającego. ZADANIE 2 Opracowanie i wykonanie gadżetów reklamowych kubków, koszulek, długopisów, itp. 1.Gadżety muszą by ć wykonane zgodnie z wytycznymi zapisanymi w Strategii Promocji Rozwoju Miasta i Gminy Czaplinek na lata 2009-2015. 2.Zamawiający wymaga aby podstawą wykonania gadżetów były komponenty fabrycznie nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. Dane techniczne gadżetów: 1.Długopis - 500 szt.,długopis plastikowy - Quatro metalic, wkład niebieski,znakowanie: laser dookoła lub grawer w dwóch miejscach, elementy znakowania: m.in. logo Norweskiego Mechanizmu Finanso-wego, logo Gminy Czaplinek,dokładne wymiary logotypów do uzgodnienia z Zamawiającym 2.Długopis -200 szt.,długopis metalowy,wkład niebieski,znakowanie: laser dookoła lub grawer w dwóch miejscach,elementy znakowania: m.in. logo Norweskiego Mechanizmu Finanso-wego, logo Gminy Czaplinek, dokładne wymiary logotypów do uzgodnienia z Zamawiającym 3.Torba ekologiczna - 500 szt.,torba ekologiczna bawełniana z długimi rączkami, tkanina bawełniana o bardzo gładkim splocie, umożliwiającym prezcyzyjny druk rastrowy,gramatura 105 g,wielkość: 42 x 38 x 0,2 cm,kolorystyka: 250 szt. biały, 250 szt. niebieski,elementy znakowania: m.in. logo Norweskiego Mechanizmu Finanso-wego, logo Gminy Czaplinek, nadruk: full kolor CMYK 4.Kubek 1 -100 szt., kubek ze spodkiem (120 ml),kolor: biały (Royal white), elementy znakowania: m.in. logo Norweskiego Mechanizmu Finansowego, logo Gminy Czaplinek, nadruk: full kolor CMYK, 90 szt. w wersji dla praworęcznych, 10 szt. w wersji dla osób leworęcznych (logotypy po drugiej stronie kubka),dokładne wymiary logotypów do uzgodnienia z Zamawiającym, opakowanie kartonowe z nadrukiem logo Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz logo Gminy Czaplinek, kubki pakowane pojedynczo. 5.Kubek 2 -100 szt.,kubek (150 ml) ze spodkiem, kolor: biały (Royal white), elementy znakowania: m.in. Norweskiego Mechanizmu Finansowego, logo Gminy Czaplinek, nadruk: full kolor CMYK, 90 szt. w wersji dla praworęcznych, 10 szt. w wersji dla osób leworęcznych (logotypy po drugiej stronie kubka), dokładne wymiary napisów i logotypów do uzgodnienia z Zamawiającym, opakowanie kartonowe z nadrukiem logo Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz logo Gminy Czaplinek, kubki pakowane pojedynczo. 6.Smycze -200 szt., metalowe i ekoskóra (czarna), wykonanie: łańcuszek metalowy, wykończenie w postaci zawieszki do telefonu, bardzo dobra jakość galwaniczna, grawer na skórce 2 strony + grawer na metalowej złączce, elementy znakowania: m.in. Norweskiego Mechanizmu Finansowego, logo Gminy Czaplinek, dokładne wymiary logotypów do uzgodnienia z Zamawiającym. 7.Koszulki T - shirt 600 szt. w tym: damskie - 200 szt. , męskie 400 szt. - gramatura materiału 165 g,podwójny szew wzdłuż karku, wokół wykroju szyi i wzdłuż brzegu,bez szwów bocznych,materiał niekurczliwy,rozmiarówka S, M, L, XL (ilość sztuk proporcjonalnie do rozmiarówki),nadruk: z obu stron koszulek full kolor CMYK,kolor: niebieski,elementy znakowania: m.in. Norweskiego Mechanizmu Finansowego, logo Gminy Czaplinek, 8.Pen-drive -100 szt.,USB 2.0, pojemność 2 GB, kolor: niebieski, materiał: metal + plastik, elementy znakowania: m.in. logo Norweskiego Mechanizmu Finansowego, logo Gminy Czaplinek dokładne wymiary logotypów do uzgodnienia z Zamawiającym 9.Parasol - 200 szt., automatyczny z filtrem UV, srebrny od wewnątrz, kolor zewnętrzny:niebieski, gumowana rączka, wygląd: przykładowa wizualizacja, elementy znakowania: m.in. Norweskiego Mechanizmu Finansowego, logo Gminy Czaplinek, dokładne wymiary logotypów do uzgodnienia z Zamawiającym UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wizualizacji (wyglądu zewnętrznego) proponowanych gadżetów. Wizualizacje mogą być wklejone do formularza oferty bądź dołączone do oferty jako dodatkowe strony. Wizualizacja dotyczy obowiązku przedstawienia wyglądu zewnętrznego przedmiotu, który będzie podstawą wykonania konkretnego gadżetu, wszelkie niezbędne logotypy otrzyma Wykonawca wyłoniony w trakcie niniejszego postępowania. ZADANIE 3 Wydanie publikacji informacyjnej o projekcie i Gminie Czaplinek w trzech wersjach językowych: polskiej, niemieckiej i angielskiej. Dane techniczne wydawnictwa: 1.Format: 21 cm x 10 cm. 2.Objętość: co najmniej 52 stron. 3.Materiał: 3.1.Strony wewnętrzne - kreda mat 130 g, 3.2.Okładka - kreda mat 250 g. 4.Druk: 4.1.Strony wew. 4+4, 4.2.Okładka 4+4, ze skrzydełkami (po rozłożeniu 39x21 cm) + folia połysk x1, na których zamieszczone zostaną plan miasta oraz mapa gminy. Aktualny plan miasta oraz mapę gminy Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie pliku cyfrowego. 4.3.Całe wydawnictwo pełen kolor. 5.Oprawa: zeszytowa - szyta. 6.Publikacja informacyjna musi zawierać następujące rozdziały: ogólne informacje o Gminie Czaplinek oraz o projekcie( 2 strony), rys historyczny ( 2 strony), opis miejscowości z opisem walorów przyrodniczno- krajoznawczych, atrakcji turystycznych w tym: żeglarstwo, kajakarstwo, turystyka rowerowa i piesza, wędkarstwo (36- 40 stron) oraz użyteczne informacje turystyczne( baza noclegowa,gastronomia, wypożyczalnie sprzętu sportowego, wypoczynek na wsi- agroturystyka, komunikacja, ważniejsze adresy,informacja turystyczna-6 stron). 7.Elementy znakowania: m.in. Norweskiego Mechanizmu Finansowego, logo Gminy Czaplinek, dokładne wymiary logotypów oraz miejsce ich zamieszczenia do uzgodnienia z Zamawiającym. 8.Uszlachetnienie: folia połysk, jednostronnie, miejscowo,okładka. Nakład: 6000 egzemplarzy (w tym 3 wersje językowe: polska 3000 egz., niemiecka 1500 egz., angielska 1500 egz.) Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie obejmuje: - opracowanie, skład i druk publikacji w wersji polskojęzycznej, - opracowanie, skład i druk publikacji w wersji niemieckojęzycznej, - opracowanie, skład i druk publkacji w wersji angielskojęzycznej. - wykonanie zdjęć do publikacji lub zakup zdjęć, publikacja musi zawierać minimum 40 zdjęć, - opracowanie merytoryczne tekstów do publikacji, - redakcję techniczną, - tłumaczenie na język niemiecki, - tłumaczenie na język angielski. 2. Przy wykonaniu publikacji obowiązuje zasada, że 3 publikacje ( w wersji polskojęzycznej, niemieckojęzycznej i angielskojęzycznej) wyglądać mają tak samo, co oznacza, że teksty są wdrukowywane. 3. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej publikacji objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt publikacji w formacie PDF oraz próbki materiałów użytych do ich wykonania, odpowiadające wymaganiom Zamawiającego co do kolorystki, wymiarów, użytych zdjęć oraz treści merytorycznej tekstów użytych w publikacji oraz podpisu zdjęć. 4. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z następującym harmonogramem: - Przekazanie Zamawiającemu próbnych egzemplarzy publikacji - do 80 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. - Zgłoszenie uwag Zamawiającego - do 10 dni kalendarzowych. - Dokonanie poprawek zgodnie z sugestiami Zamawiającego oraz dostawa do Zamawiającego poprawionej publikacji celem ostatecznej akceptacji - maksymalnie 5 dni kalendarzowych. - Uzgodnienie ostatecznego wyglądu publikacji musi nastąpić w terminie do 20 lutego 2010r. - Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać uwagi Zamawiającego. - Dostawa przedmiotu zamówienia nastapi na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. ZADANIE 4 Wydanie kalendarzy promujących projekt i rozwój Gminy Czaplinek na rok 2010 i 2011 Usługa wykonania kalendarzy reklamowych na rok 2010 i 2011 (opracowanie graficzne i nadruk na kalendarzach reklamowych napisów i logo Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz Gminy Czaplinek, zgodnych ze Strategią Promocji Rozwoju Miasta i Gminy Czaplinek na lata 2009-2015) oraz dostawa tych artykułów do siedziby Zamawiającego Dane techniczne kalendarza: 4.1.Kalendarz ścienny z przekładanymi stronami promujący akcje promocyjne Gminy Czaplinek: 1.Format: A3, 2.Orientacja kalendarza: pionowa, 3.Objętość: 7 kart, kreda mat 200g, lakier maszynowy, druk dwustronny 4+4, 4.Ilość zdjęć użyta w projekcie: minimum 60szt, zdjęcia muszą przedstawiać przeprowadzone akcje promocyjne charakterystyczne dla danego miesiąca. 5.Karty łączone spiralą vireo z zawieszką (krótszy bok), 6.Nakład: 700 egz. Zasada: pierwsza strona tytułowa kalendarza + 12 miesięcy: 1 miesiąc - 1 strona karty (zdjęcie + kalendarium), a na 14 stronie należy umieścić tekst opisujący Gminę Czaplinek i jej walory turystyczno- przyrodnicze. 4.2.Kalendarz ścienny z przekładanymi stronami promujący walory jeziora Drawsko: 1.Format: 330x470 mm 2.Ilość stron: 7 kart, 3.Ilość zdjęć użyta w projekcie: minimum 50szt., zdjęcia muszą przedstawiać walory krajoznawczo- przyrodnicze jeziora oraz akcje promocyjne odbywające się na jeziorze, 4.Gramatura papieru: 135 gr, 5.Orientacja kalendarza: pozioma, 6.Kolor pełny: CMYK, 7.Karty łączone spiralą vireo z zawieszką (dłuższy bok). Zasada: pierwsza strona tytułowa kalendarza + 12 miesięcy: 1 miesiąc - 1 strona karty (zdjęcie + kalendarium) a na 14 stronie należy umieścić tekst opisujący jezioro Drawsko i jego walory turystyczne i przyrodnicze. Nakład: 500 egz. Zakres prac zleceniobiorcy: Opracowanie graficzne koncepcji kalendarza, skład, zakup lub wykonanie zdjęć, druk, dostawa do siedziby Zamawiającego. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia: a) Przed przystąpieniem do produkcji docelowej kalendarzy objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt graficzny kalendarzy odpowiadające wymaganiom Zamawiającego co do kolorystyki,wymiarów, użytych materiałów oraz sposobu ich łączenia. Elementy znakowania: m.in. Norweskiego Mechanizmu Finansowego, logo Gminy Czaplinek, dokładne wymiary logotypów oraz miejsce ich zamieszczenia do uzgodnienia z Zamawiającym b) Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z następującym harmonogramem: - Przekazanie Zamawiającemu projektów graficznych kalendarzy - do 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. - Zgłoszenie uwag Zamawiającego - do 4 dni kalendarzowych. - Dokonanie poprawek zgodnie z sugestiami Zamawiającego oraz dostawa do Zamawiającego poprawionych projektów kalendarzy celem ostatecznej akceptacji - maksymalnie 4 dni kalendarzowe. - Uzgodnienie ostatecznego wyglądu kalendarzy musi nastąpić w ciągu 15 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Przekroczenie powyższego terminu leżące z winy Wykonawcy skutkować będzie naliczaniem kar umownych zgodnie z § 6 pkt 3 projektu umowy. - Wykonanie oraz dystrybucja kalendarzy na rok 2010 - do 30 listopada 2009 r., kalendarzy na rok 2011 do 2 listopada 2010r. po ostatecznej, pisemnej (faxem lub mailem) akceptacji projektu graficznego kalendarza przez Zamawiającego. - Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać uwagi Zamawiającego co do wyglądu kalendarzy. - Wszystkie projekty kalendarzy w poszczególnych etapach prac Wykonawca będzie odbierał i dostarczał własnym transportem z/do siedziby Zamawiającego. ZADANIE 5 Wydanie albumu prezentującego lokalne osiągnięcia z terenu Gminy Czaplinek. Dane techniczne albumu: 1.format: 23 x 30 cm, 2.objętość: 104 strony, 3.kolorystyka 4+4, 4.papier wnętrze: kreda błysk 170 gr/m2, 5.okładka; druk 4+0, folia połysk, 6.papier wyklejka: offset 140 gr/m2, 7.album musi zawierać następujące rozdziały: Historia, Przyroda, Rekreacja i Wypoczynek (w tym zdjęcia ukazujące: trasy rowerowe, żeglarstwo, kajakarstwo, wędkarze, Żelisławski Zapiecek, Zamek Drahim, Sławogród, młym w Głęboczku, Osada Gancarska w Sikorach, Pałac w Siemczynie, Głaz Tempelburg, Spyczyna Góra, Wzniesienie Kukówka, Kościoły, Wyspa Bielawa) , Wydarzenia( w tym zdjęcia ukazujące: Koncert Noworoczny, Jarmark Wielkanocny, Z wiatrem w żaglach- otwarcie sezonu żeglarskiego, Noc Świętojańska, Turniej Rycerski, Dni Czaplinka, Festyn Lotniczy, Święto Wody i Ryby, Dożynki Gminne, Jarmark Bożonarodzeniowy). 8.oprawa: twarda , albumowa, szyta, 9.nakład: ogólny 2000 egzemplarzy, w tym 1000 sztuk w wersji polskojęzycznej, 500 sztuk w wersji angielskojęzycznej, 500 sztuk w wersji niemieckojęzycznej. 10.album musi zawierać conamiej 150 zdjęć. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie obejmuje: - opracowanie, skład i druk albumu w wersji polskojęzycznej, - opracowanie, skład i druk albumu w wersji niemieckojęzycznej, - opracowanie, skład i druk albumu w wersji angielskojęzycznej, - wykonanie zdjęć do publikacji lub zakup zdjęć, - opracowanie merytoryczne tekstów do albumu, - redakcję techniczną, - tłumaczenie na język niemiecki, - tłumaczenie na język angielski. 2. Przy wykonaniu albumów obowiązuje zasada, że 3 albumy ( w wersji polskojęzycznej, niemieckojęzycznej i angielskojęzycznej) wyglądać mają tak samo, co oznacza, że teksty są wdrukowywane. 3. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej albumów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt albumu oraz próbki materiałów użytych do ich wykonania, odpowiadające wymaganiom Zamawiającego co do kolorystki, wymiarów, użytych zdjęć oraz treści merytorycznej tekstów użytych w albumie oraz podpisu zdjęć. Elementy znakowania: m.in. Norweskiego Mechanizmu Finansowego, logo Gminy Czaplinek, dokładne wymiary logotypów oraz miejsce ich zamieszczenia do uzgodnienia z Zamawiającym 4. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z następującym harmonogramem: - Przekazanie Zamawiającemu projektu albumu - do 80 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. - Zgłoszenie uwag Zamawiającego - do 10 dni kalendarzowych. - Dokonanie poprawek zgodnie z sugestiami Zamawiającego oraz dostawa do Zamawiającego poprawionych albumów celem ostatecznej akceptacji -maksymalnie 5 dni kalendarzowych. - Uzgodnienie ostatecznego wyglądu albumów musi nastąpić w terminie do 20 lutego 2010r. - Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać uwagi Zamawiającego. - Dostawa przedmiotu zamówienia nastapi na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. UWAGA- wszystkie zadania będące przemiotem zamówienia publicznego zostaną oznakowane logo Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz logo Gminy Czaplinek (zgodnie ze Starategią Promocji Rozwoju Miasta i Gminy Czaplinek na lata 2009-2011) ich wygląd, wielkość oraz miejsce zamieszczenia muszą być zaakecptowane przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca musi wykazać co najmniej 1 zadanie, z którego wynikać będą w sposób jednoznaczny dane odnośnie wykonanego zadania rzeczowego, który jest przedmiotem oczekiwania przez Zamawiającego , potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym i referencjami od danego Zamawiającego. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert. 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny. 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Przedłożony wykaz musi uwzględniać co najmniej 1 zadanie, z którego wynikać będą w sposób jednoznaczny dane odnośnie wykonanego zadania rzeczowego, który jest przedmiotem oczekiwania przez Zamawiającego , potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym i referencjami od danego Zamawiającego. W przypadku składania oferty częściowej na jedną lub kilka części zamówienia opisanych w punkcie III ppkt 1,2,3,4,5 wykonawca zobowiazany jest do przedłożenia danych o wykonanym zamówieniu dla danego zadania, bądź danych zadań..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, pokój nr 3
ul. Rynek 6
78-550 Czaplinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, pokój nr 7 ul. Rynek 6 78-550 Czaplinek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prezentacji multimedialnej promującej projekt i gminę Czaplinek na płytach CD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakład: 5000 sztuk płyt CD.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie i wykonanie gadżetów reklamowych kubków, koszulek, pluszaków, długopisów, notesów, breloczków..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Długopis plastikowy - 500 szt. 2. Długopis metalowy - 200 szt., 3. Torba ekologiczna - 500 szt., 4. Kubek - 200 szt., 5. Smycze - 200 szt., 6. Koszulki T-shirt - 600 szt., 7. Pen-drive - 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wydanie publikacji informacyjnej o projekcie i Gminie Czaplinek w trzech wersjach językowych: polskiej, niemieckiej i angielskiej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakład: 6000 egzemplarzy ( w tym 3 wersje językowe: polska 3000 egz., niemiecka 1500 egz., angielska 1500 egz.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wydanie kalendarzy promujacych projekt i rozwój Gminy Czaplinek na rok 2010 i 2011.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kalendzarz ścienny z przekładanymi stronami promujący akcje promocyjne Gminy Czaplinek - nakład 700 egz. 2. Kalendarz ścienny z przekładanymi stronami promujący walory jeziora Drawsko - nakład 500 egz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wydanie albumu prezentującego lokalne osiągnięcia z terenu Gminy Czaplinek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakład ogólny 2000 egz., w tym 1000 szt. w wersji polskojęzycznej, 500 szt. w wersji angielskojęzycznej, 500 szt. w wersji niemieckojęzycznej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Produkcja i reklama filmów video promujących usługi sieci EURES
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.