eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Olsztynie i podległych placówkach terenowych



Ogłoszenie z dnia 2016-12-07

Ogłoszenie nr 360807 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.

Olsztyn: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Olsztynie i podległych placówkach terenowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 1251326200091, ul. ul. Mickiewicza  1, 10959   Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 895 349 771, faks 089 523 67 59, e-mail olsztyn@krus.zetobi.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Olsztynie i podległych placówkach terenowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących, użytkowanych przez pracowników OR i PT KRUS w Olsztynie, wraz z rozładunkiem do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w ilościach i parametrach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy oraz wzór umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna. Brak którejkolwiek z pozycji spowoduje odrzucenie oferty. 3. Dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" rozumie się produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. 4. Przy określeniu przedmiotu zamówienia Zamawiający posłużył się symbolem producenta lub numerem katalogowym materiału eksploatacyjnego pochodzącego z instrukcji użytkowania urządzenia, w którym producent urządzenia określił typ tonera/taśmy jaki może być stosowany dla poprawnej pracy urządzenia. Symbol lub numer katalogowy ma jedynie na celu precyzyjne określenie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie dopuszcza się składanie ofert o parametrach równoważnych innych producentów, z zastrzeżeniem, iż muszą one odpowiadać wszystkim wymaganiom określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego został zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia (tzn. pojemność tonera/tuszu, wydajność i jakość wydruku/kopii, szybkość schnięcia/utrwalania, nie zamazywanie się druku/kopii powinny być takie same lub lepsze niż wyrób producenta urządzenia). 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne. Na materiały objęte gwarancją producenta dłuższą niż 12 miesięcy Zamawiający wymaga gwarancji zgodnej z gwarancją producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający całość i nienaruszalność dostarczonych produktów, do siedziby Zamawiającego tj. Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 1. 7. Wykonawca gwarantuje dostawę przedmiotu zamówienia pochodzącą z bieżącej produkcji, tzn. wyprodukowaną nie wcześniej niż 3 miesiące przed dostawą danej partii. 8. Dostawa zostanie wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz na warunkach ustalonych w SIWZ. 9. Jeżeli dostarczony towar będzie uszkodzony lub nie będzie spełniać warunków określonych w SIWZ, Zamawiający ma prawo go zwrócić do Wykonawcy. Wykonawca prześle w zamian towar nieuszkodzony i spełniający wymagane warunki, w terminie 7 dni od daty otrzymania reklamacji. Reklamacja może być zgłaszana przez Zamawiającego e-mailem lub faksem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30192112-9, 30192310-7, 30125120-8, 30237380-6, 30193700-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT212601.63
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowe "PAXER" Sp. J. Jolanta Prusinowska, Grzegorz Prusinowski,  paxer10@paxer.pl,  ul. Towarowa 11,  10-416,  Olsztyn,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68072.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68072.25
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244378.25
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zapytania o cenę  na podstawie art. 70 ustawy P.z.p.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zakup materiałów eksploatacyjnych jest zakupem ogólnie dostępnym o ustalonych standardach jakościowych; wartość zamówienia wynosi 50.923,76 euro i jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy P.z.p.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.