Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-30
Turek: dostawa komputerów, akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania komputerowego dla urzędu miejskiego w Turku
Numer ogłoszenia: 360860 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa komputerów, akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania komputerowego dla urzędu miejskiego w Turku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części, oprogramowania i usług serwisowych do posiadanych urządzeń. Wymagana zgodność sprzętowa i ewentualnie programowa. Pakiet serwisowy HP CarePack U8U54PE lub inny o parametrach usługi nie gorszym niż w proponowanym dla serwera HP Proliant DL 580 Pakiet serwisowy HP CarePack UQ852PE lub inny o parametrach usługi nie gorszym niż w proponowanym dla urządzenia HP Bateria potrzymania zapisu-odczytu do serwera HP Proliant Dyski serwerowe SAS 300 GB 2,5 - klasy ENT 15K Dyski do serwera Hp Proliant ML 370 G5 z kontrolerem macierzy HP Smart Array P400 o parametrach: typ dysku: SAS 2,5 ENT 15K pojemność min. 300 GB gwarancja: 3 lata z gwarantowanym czasem naprawy lub wymiany następny dzień roboczy inne: dopuszczalne wyłącznie dyski oferowane przez oficjalne kanały dystrybucji producenta serwera Moduły sieciowe Gniazda natynkowe Reichle & DeMassari D-link DGS-3120 52 portowy lub inny z serii xstack o parametrach nie gorszych Moduły światłowodowe DEM310GT do przełącznika D-Link DGS-3620, DGS-3420, DGS- 3120, DGS-1210, DGS-1510 Satel Integra 128plus Obudowa z zasilaczem i akumulatorem dla centrali Satel Integra 128 plus Satel INT-TSI Satel - SPW-220R Satel INT-VMG Satel ACU-100 z obudową Piloty systemu Satel Satel ART100 Monitor Drukarka atramentowa Dostawa zestawu komputerowego Drukarka mono Notebook Skaner płaski do dokumentów o formacie A3 Skaner A4 szczelinowy Microsoft Office Profesional w wersji 2013 z prawem instalacji wersji poprzedniej Listwa do szafy serwerowej ZPAS Listwa do szafy serwerowej ZPAS Bateria dodatkowa do zasilacza UPS Cyberpower typ RACK PR3000EL wraz z szynami do mocowania w szafie rack serwerowej (600x1000) Szyny do mocowania zasilacza UPS Cyberpower typ RACK PR3000EL w w szafie rack serwerowej (600x1000) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.45.33.00 - Dyski 33.19.51.00 - Monitory 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższego warunku umowy jest nieważna. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z niniejszej umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy i dopuszczalne są wyłącznie w granicach określonych w § 7 niniejszej umowy. Integralnymi częściami umowy są opis przedmiotu zamówienia i formularz techniczny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI W TURKU UL. KALISKA 59, 62-7020 TUREK BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAKUPÓW POK. 122.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 11:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W TURKU UL. KALISKA 59, 62-7020 TUREK BIURO OBSŁUGI KLIENTA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU (8-MIO OSOBOWEGO) PRZYSTOSOWANEGO DO TRANSPORTU JEDNEJ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ PORUSZAJĄCEJ SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu sieciowego i oprogramowania umożliwiającego budowę i obsługę sieci SD-WAN w Centrali i w Sekcjach Zamiejscowych KOWR
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część pierwsza
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.