Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Białopole: Dostawa elementów mundurowych leśnika i sortów bhp w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 36088 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce , Maziarnia, 22-135 Białopole, woj. lubelskie, tel. 082 5683210 w. 18, 5683225, faks 082 5683210, 5683225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/strzelce
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów mundurowych leśnika i sortów bhp w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. Elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp wykonanych wg wzorów określonych: a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007 r., nr 51, poz. 342) b) Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. wzorcami mundurów i przedmiotów uzupełniających mundury leśnika oraz wzorcową dokumentacją techniczną; c) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; Wzorce umundurowania wraz z kopiami dokumentacji technicznej są do wglądu w siedzibie RDLP w Lublinie ul. Czechowska 4. d) Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach. Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: - odzież ochronna (ubrania) PN-EN 340:1996 - obuwie ochronne PN 345:1996 - odzież ochronna p. deszczowa PN 343:2004 3. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 5120 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28.06.1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7.06.2000 r. 4. Łączną ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania przedstawia tabela - dział III pkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Łączna ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy sortów bhp przedstawia tabela - dział III pkt 6 SIWZ. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 125% ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 20 %. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji Zamawiający, niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca przedstawi zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, tj. ORWLP w Bedoniu lub innego niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. Powyższe zaświadczenia powinny potwierdzać, że dostarczone przez Wykonawcę elementy umundurowania są zgodne ze wzorem sortów mundurowych. Do oferty Wykonawca powinien dołączyć kopie tych zaświadczeń potwierdzone za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy Wykonawca jest dystrybutorem wymagane jest również upoważnienie producenta posiadającego takie świadectwo do posługiwania się nim - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Równoważnym dokumentem w stosunku do upoważnienia producenta będą protokoły odbioru produktu lub faktury dla jednostek Lasów Państwowych od producentów posiadających świadectwa zgodności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na elementy, na które ORWLP w Bedoniu dotychczas nie opracowała świadectwa zgodności, Wykonawca przedstawi deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub równoważny dokument. Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania i sorty bhp na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. Wykonawca musi posiadać dokumentację z warunkami technicznymi surowców i materiałów, które mogą być zastosowane do produkcji elementów umundurowania. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania dla osób nietypowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.11.50.00 - 18.11.50.00 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.30.00.00 - Części garderoby 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 19.30.00.00 - 19.30.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 roku, a w szczególności: 1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych 1.2 prowadzą działalność w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia 1.3 Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem (dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnej lub innych służb mundurowych) i wartością przedmiotowi zamówienia (nie mniej niż 80%ceny ofertowej), odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie. 2. O zamówienie Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie, wówczas każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać warunek pkt 1.1 i potwierdzić je wymaganymi dokumentami, pozostałe warunki łącznie. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania - na formularzu załącznik nr 5, wraz z potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane należycie (list referencyjny lub inna forma potwierdzenia wystawiona przez Zleceniodawcę). 3. Oświadczenie o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - na formularzu załącznik nr 4 W przypadku składania oferty wspólnej: 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 4 oraz dokumenty wymienione w punkcie 1 i 2, składa każdy Wykonawca oddzielnie. 5. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wymaganym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/strzelce/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Maziarnia 17, 22-135 Białopole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Maziarnia 17, 22-135 Białopole - siedziba Zamawiającego, pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy odzieży roboczej
- DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH I ODZIEŻY BHP DLA PRACOWNIKÓW BIAŁOWIESKIEGO PARKU NARODOWEGO W 2025 R
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Skarżysko w roku 2025
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w roku 2025
- 4WOG-1200.2712.25.2025 Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.