Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-31
Łódź: Przeglądy oraz naprawy aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego
im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
PN/43/ZP/U/2014
Numer ogłoszenia: 36098 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6393452, 6393458, faks 42 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy oraz naprawy aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi PN/43/ZP/U/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy oraz naprawy aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał /lub wykonuje/ należycie, co najmniej dwie usługi polegające na serwisowaniu aparatury medycznej zgodnej z tą, na którą Wykonawca składa ofertę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca usługi z Pakietu 2, 3, 4, 7, 9, 10 i 12 spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 uPzp, jeżeli Wykonawca będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz przynajmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia. Wymagane jest, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje przynajmniej jedną osobą, która posiada certyfikat/dyplom lub innego typu poświadczenie o nabytych umiejętnościach w zakresie serwisowania aparatury medycznej, zgodnej z tą, na którą Wykonawca składa ofertę, wydane przez producenta aparatury lub analogiczne dokumenty wystawione na firmę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2014 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Naprawa urządzeń medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa urządzeń medycznych A. MIKROSKOP OLYMPUS BH2 B. MIKROSKOP OlYMPUS BX40 C. MIKROSKOP OlYMPUS BX50 D. MIKROSKOP Carl Zeiss JANEVAL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Naprawa urządzeń medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa urządzeń medycznych A. GASTROFIBEROSKOP typu GIF- Q 165 S/N 2006165. OPIS USTERKI: nieszczelność pancerza sondy, zdeformowanie pancerza sondy, pęknięcie plastikowej końcówki sondy, wyszczerbienie korpusu głowicy. B. KOLONOSKOP typu CF-Q 165 L. OPIS USTERKI: odłamanie plastikowej końcówki sondy, pęknięcie plastikowej końcówki sondy, zdeformownie pancerza sondy, pęknięcie na pancerzu sondy, wypiłowanie gniazda zaworu ssania, zużycie mechanizmu pokrętła U/D; wytarcie obudowy uchwytu, osad na korpusie glowicy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Naprawa urządzeń medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa urządzeń medycznych A. Stacja dokująca do systemu SPACE SN 42817 B. Pompa infuzyjna PERFUSOR SPACE SN 88688 C. Pompa infuzyjna PERFUSOR SPACE SN 106809 D. Pompa infuzyjna PERFUSOR SPACE SN 106792 E. Pompa infuzyjna PERFUSOR COMPACT SN 77152.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Naprawa dotykowego panelu sterowania aparatu do krążenia pozaustrojowego typu HL30 firmy JOSTRA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa dotykowego panelu sterowania aparatu do krążenia pozaustrojowego typu HL30 firmy JOSTRA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Naprawa aparatu EKG typu MIDICARD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu EKG typu MIDICARD.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Mycie i czyszczenie wywoływarki typu CURIX HT-330 U firmy AGFA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i czyszczenie wywoływarki typu CURIX HT-330 U firmy AGFA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Naprawa defibrylatorów M SERIES o nr S/N T 01/26246, S/N T 01/26260, S/N T 01/26236.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa defibrylatorów M SERIES o nr S/N T 01/26246, S/N T 01/26260, S/N T 01/26236.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Naprawa atorefraktometru firmy TOPCON..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa atorefraktometru firmy TOPCON. OPIS USTERKI: mierzone wartości nie są własciwe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Naprawa respiratora typu CENTIVA o nr S/N 17010054.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa respiratora typu CENTIVA o nr S/N 17010054.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10- Przegląd techniczny aparatu do znieczulania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny aparatu do znieczulania PRIMA SP-101.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11- Przegląd techniczny termostatów chłodniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny termostatów chłodniczych TC 260/04 TC 260/04 TC 260/04 TC 260/04 TC 380/04.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12- Przegląd techniczny urządzenia do rozmrażania lub podgrzewania preparatów krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd techniczny urządzenia do rozmrażania lub podgrzewania preparatów krwi PLASMATERM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego II.
- Dostawa, zakup i montaż detektora w celu naprawy aparatu RTG
- Naprawa tomografu komputerowego w SPZZOZ - Szpital w Iłży
- Naprawa tomografu komputerowego w SPZZOZ - Szpital w Iłży
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.