To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-05
Poznań: SYSTEM IMPLANTÓW PIERWOTNYCH I REWIZYJNYCH STAWU BIODROWEGO (Nr rejestru A/28/13)
Numer ogłoszenia: 360998 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318506 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SYSTEM IMPLANTÓW PIERWOTNYCH I REWIZYJNYCH STAWU BIODROWEGO (Nr rejestru A/28/13).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu implantów pierwotnych i rewizyjnych stawu biodrowego - zwanych dalej ogólnie implantami - określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ (Cennik), w którym podano szacunkową ilość produktów. 1. Wymagania Zamawiającego: 1) Zaoferowane implanty muszą spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające do ich stosowania; 2) Na opakowaniu jednostkowym elementów implantów oraz na fakturach musi być zamieszczana nazwa handlowa, numer katalogowy oraz seria i termin ważności, przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany; 3) Zamówienia muszą być realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; 4) Termin ważności dostarczonych implantów musi wynosić minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia do Zamawiającego; 5) Dostarczane implanty muszą być sterylne; 6) Implanty muszą posiadać trwałe oznaczenia umożliwiające ich identyfikację; 7) Elementy implantów stanowiące komplet (np. endoproteza) muszą pochodzić od tego samego producenta; 8) Jeśli wykonawca proponuje dodatkowy element stanowiący element składowy kompletu implantów (np. endoprotezy), który nie został uwzględniony w opisie to musi go wycenić w swojej ofercie; 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości implantów w stosunku do określonej w SIWZ; 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości jednego pakietu w zależności od potrzeb, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz wartości całego pakietu; 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Utworzenia banku implantów na terenie siedziby Zamawiającego; stan zapasu Wykonawca będzie uzgadniał na bieżąco z osobą odpowiedzialną w szpitalu za bank implantów; 2) udostępniania Zamawiającemu protokołów przekazywania implantów do banku implantów oprócz formy pisemnej, na żądanie również w postaci elektronicznej (na płycie CD lub na wskazany adres poczty elektronicznej); 3) Uzupełniania stanu zapasu banku implantów, które będzie realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 24 godzin, licząc od dnia wysłania zamówienia do Wykonawcy w formie faksu bądź pocztą elektroniczną; 4) dostarczenia kompletnych zestawów instrumentarium do zakładania implantów oraz napędów akumulatorowych, umożliwiających wykonanie zabiegów wg oferowanej technologii w ilościach opisanych załączniku nr 2 do SIWZ (Cennik). Do każdego napędu należy dostarczyć 3 akumulatory oraz ładowarkę; 5) Przez Instrumentarium Zamawiający rozumie: specjalistyczne narzędzia niezbędne do wykonywania zabiegów przy wykorzystaniu implantów dostarczanych przez Wykonawcę; 6) Umieszczenia zestawów instrumentarium do zakładania implantów oraz napędów akumulatorowych w kontenerach zaworowych; 7) wymiany zużytych bądź uszkodzonych elementów instrumentarium lub napędów na własny koszt (w uzgodnieniu z Kierownikiem Sal Operacyjnych), pod warunkiem używania instrumentarium oraz napędów zgodnie z ich przeznaczeniem; 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo (w wyjątkowych wypadkach) do zażądania dostarczenia dodatkowego zestawu instrumentarium w ciągu 24 godzin od wezwania; 9) Dostarczenia Tabeli rozmiarów w formie pisemnej oraz na nośniku elektronicznym tj. płytach CD/DVD z odpowiednio wypełnionymi plikami (wzór pliku oraz instrukcję jego wypełnienia udostępnia Zamawiający) w ciągu 5 dni od podpisania umowy; 3. Ponadto: 1) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek dostarczenia w ciągu 3 dni roboczych (licząc od dnia wezwania) opisy techniki wszczepiania implantów (w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym - płyty CD/DVD). Zamawiający dopuszcza dostarczenie Opisów w wersji anglojęzycznej; 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia przeprowadzenia w terminach uzgodnionych ze szpitalem bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów szpitala; 3) Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów powstałe w związku ze zmianami modyfikacyjnymi przy zachowaniu parametrów spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu cen z oferty. Zmiana wymaga podpisania aneksu oraz dostarczenia Tabeli rozmiarów; 4) Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych (licząc od dnia wezwania), dostarczy katalogi (w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym - płyty CD/DVD ) z kodami oferowanych produktów potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów. W katalogu Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność katalogowych numerów kodowych do określonych pozycji cennika. Zamawiający dopuszcza dostarczenie katalogów w wersji anglojęzycznej; 5) Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych (licząc od dnia wezwania) dostarczy próbki oferowanych produktów, które zostaną zwrócone po sprawdzeniu zgodności z ofertą; 6) Wykonawca ma obowiązek umieszczenia w ofercie informacji (katalog, folder, ulotka) lub dostarczyć oświadczenie, że brak jest przeciwwskazań po wszczepieniu zaoferowanego implantu do wykonywania badań Rezonansem Magnetycznym lub wskazanie do jakiej wartości Tesli to badanie można wykonać; Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- COMESA POLSKA Sp. z o.o., ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 518775,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 560277,00
Oferta z najniższą ceną: 560277,00 / Oferta z najwyższą ceną: 560277,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
- Dostawa implantów ortopedycznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.