Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-15
Ostrów Mazowiecka: Szp.Pow.ZP.23/2009 Adaptacja budynku hotelowego dla potrzeb Przychodni w Ostrowi Mazowieckiej Szpitala Powiatowego im. Marii Skłodowskiej Curie w Ostrowi Mazowieckiej Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 361008 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ostrowi Mazowieckiej Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Dubois 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 029 7463711, faks 029 7463706.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalostrowmaz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szp.Pow.ZP.23/2009 Adaptacja budynku hotelowego dla potrzeb Przychodni w Ostrowi Mazowieckiej Szpitala Powiatowego im. Marii Skłodowskiej Curie w Ostrowi Mazowieckiej Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 5.150.000 euro Roboty budowlane , roboty rozbiórkowe, roboty murowane, roboty betonowe i żelbetowe, roboty izolacyjne ,roboty instalacyjne w budynku, roboty tynkarskie, , roboty posadzkarskie, roboty malarskie, roboty instalacyjne wod-kan, roboty instalacyjne c.o. ,roboty instalacyjne klimatyzacyjne, roboty instalacyjne elektryczne, roboty dadatkowe - przyłącze wodociągowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udzial Wykonawcy, którzy: 1.1. spłniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy, w szegolności: a) wykonali w okresie ostatnich oięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie , remoncie lub przebudowie budynku, o wartości każdej z nich minimum 500 000 zł. (brutto); b) dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i spełniają wymóg art.12 ust. 7 ustawy- Prawo budowlane; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówieńpublicznych 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców występujących wsppólnie warunki udziału okreslone w ust.1 pkt. 2 musi spełniać każdy z Wykonawców, warunki wskazane w ust.1 pkt.1 moga być spełnione łącznie. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednozanacznie wynikać ,iż w/w warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumety i oświadczenia : 1.1. Oświadczenie ,że Wykonawca spełniawarunki określone w art. 22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych; 1.2. oświadcsenie , że Wykonawca nie jest wykluczony na podstawie art. 24 ust1 i 2 ustawy-Prawo zamówień 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ( składa każdy podmiot z osobna , gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ) , 1.4. wykaz wykonanych w okresie w okresie ostatnich pięciu lat , przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia określonych w (Rozdz. III ust.1. pkt. 1a) , z podaniem ich przedmiotu, wartości , daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie , według Załącznika Nr 3 do SIWZ , 1.5. wykaz podwykonawców , w przypadku kiedy Wykonawca będzie powierzał wykonanie przedmiotu zamówienia w części lub całości podwykonawcom , według Załącznika Nr 4 do SIWZ , 1.6. dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie - kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno - budowlanej , instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych , instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualną przynależność do właściwej Izb Inżynierów Budownictwa ( Jeżeli Wykonawca nie będzie dysponował ww. osobą zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia posiadających wyżej opisane uprawnienia ). 1.7. Wykonawca wykaże i potwierdzi iż wysokość posiadanych środków finansowych lub jego zdolność finansowa jest nie niższa niż 950 000,00 PLN , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 1.8. polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,ze Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 2. Dokumenty składane przez Wykonawców zagranicznych . 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu , o którym mowa w Rozdz. IV ust. 1 pkt. 1.3. , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszania , potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokumenty , o których mowa w ust. 2 pkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 pkt. 1) , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym labo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust.2 pkt 2 )..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalostrowmaz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im.Marii Sklodowskiej - Curie w Ostrowi Mazowieckiej Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej;
ul. Dubois 68 ; 07-300 Ostrów Mazowiecka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy im.Marii Sklodowskiej - Curie w Ostrowi Mazowieckiej SPZZOZ ul. Dubois 68 ; 07-300 Ostrów Mazowiecka kancelaria administracji pok. Nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.