Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-11
Warszawa: Przetarg nieograniczony na dostawę:
Część I - Jaja
Część II - Olej roślinny
Część III - Pieczywo
Część IV - Wyroby ciastkarskie i ciasta
Część V - Artykuły spożywcze: sypkie, słodycze i inne
Część VI - Nabiał
Część VII - Woda mineralna i napoje
Numer ogłoszenia: 361057 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę: Część I - Jaja Część II - Olej roślinny Część III - Pieczywo Część IV - Wyroby ciastkarskie i ciasta Część V - Artykuły spożywcze: sypkie, słodycze i inne Część VI - Nabiał Część VII - Woda mineralna i napoje.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy produktów żywnościowych, realizowane w ilości wg zlecenia Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.50.0 - Jaja 15.41.11.00 - Olej roślinny 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.43.00.00 - Tłuszcze jadalne 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.98.10.00 - Wody mineralne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Zadeklarują w ofercie gotowość wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2 instrukcji (w siwz). 2. Spełniają wymagania uprawniające do ubiegania się o udzielenia zamówienia, takie jak: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie: 1) analizy treści złożonej oferty - czy została sporządzona w sposób określony w pkt 6 instrukcji (w siwz), 2) złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt 5 instrukcji (w siwz), wg formuły spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy (podane w rozdziale III siwz) 2. Formularz cenowy 3. (kolejne dokumenty wymienione w rozdziale I pkt 5 SIWZ): 1) Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają takiego wpisu lub zgłoszenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wniosków), 2) Decyzja stwierdzająca spełnienie wymagań higieniczno - sanitarnych koniecznych w zakresie prowadzonej działalności. 3) Zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej. - środków transportu Wykonawcy, 4) Decyzja w sprawie spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny do przewozów artykułów spożywczych oraz zapewnieniu właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów. 5 )Oświadczenie Wykonawcy wskazujące organ sanitarny pod nadzorem, którego prowadzona jest działalność..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w obiekcie 02 (wejście od ul. Siemiradzkiego 2), w Dziale Zamówień Publicznych pok. 323.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Warszawa KANCELARIA OGóLNA pok. 102- wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jaja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy ww. produktu żywnościowego, realizowane w ilości wg zlecenia Zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Olej roślinny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy ww. produktu żywnościowego, realizowane w ilości wg zlecenia Zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy ww. produktu żywnościowego, realizowane w ilości wg zlecenia Zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyroby ciastkarskie i ciasta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy ww. produktu żywnościowego, realizowane w ilości wg zlecenia Zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły spożywcze:sypkie, słodycze i inne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy ww. produktu żywnościowego, realizowane w ilości wg zlecenia Zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.43.00.00-1, 15.61.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nabiał.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy ww. produktu żywnościowego, realizowane w ilości wg zlecenia Zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Woda mineralna i napoje.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy ww. produktu żywnościowego, realizowane w ilości wg zlecenia Zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.