Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-21
Łódź: Organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej oraz przeprowadzenie doradztwa.
Numer ogłoszenia: 361082 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej oraz przeprowadzenie doradztwa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się trzy części: Część 1- kompleksowa organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej Część 2-przeprowadzenie doradztwa nt. Możliwości rozwoju projektanta podczas międzynarodowych spotkań środowiska mody, Część 3-przeprowadzenie doradztwa nt. Twórcze rozwiązywanie problemów, Automotywacja, Radzenie sobie ze stresem, Komunikacja w zespole. Termin realizacji - Część 1 - od 24.10.2012r. -30.11.2012r. - Część 2 - od 01.10.2012 r - 31.12.2012 r. - Część 3 - od 01.10.2012r - 31.12.2012 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część 1 Część 1 obejmuje 4 pakiety: Pakiet A. Kompleksowa organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP - Zamawiający wymaga zorganizowania pokazu mody dla 8-12 kolekcji; każda kolekcja - nie więcej niż 10 sylwetek. - Termin realizacji: 1 dzień w terminie jesiennej edycji Fashion Week, tj. w terminie 24-28 października 2012 r. - miejsce: sala o widowni min. 500 osób w centrum Łodzi z możliwością zainstalowania wybiegu o długości 15 m Zamawiający zaleca, aby organizowany pokaz mody wpisany był w kalendarz imprez Fashion Week. - Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: 1. zapewnienie minimum 20 osób (modelek i modeli) do obsługi pokazu oraz wcześniejszych przymiarek i prób. 2. profesjonalna obsługa garderoby w ilości 6 osób, w tym osoby kierującej zapleczem z doświadczeniem w podobnych imprezach (w zakresie ich obowiązków - organizacja przymiarek, zabezpieczenie garderoby, odpowiedzialność za kolekcje, przygotowanie kolekcji do pokazu, oddanie kolekcji autorom), 3. zapewnienie fryzjerskiej obsługi pokazu w postaci min. 8 osób z doświadczeniem w podobnych imprezach, 4. zapewnienie do obsługi pokazu min. 8 profesjonalnych makijażystów, 5. zapewnienie profesjonalnej ekipy oświetleniowej oraz sprzętu oświetleniowego i przyłączy elektrycznych, w skład których wchodzi światło efektowe oraz oświetlenie podstawowe białe, 6. zapewnienie obsługi nagłośnienia i sprzętu dźwiękowego z tzw. systemem liniowym wraz ze stołem mikserskim, 7. zapewnienie dźwiękowca do wykonania montaży dźwiękowych, 8. zapewnienie reżysera pokazu - osoby z doświadczeniem w podobnych imprezach, 9. budowa i wykonanie scenografii, która zawierać będzie ścianę wizyjną o powierzchni min. 8 m2, umieszczoną w centralnym miejscu sceny oraz dwóch ścian bocznych o wymiarach min. 3 x 4 metry, 10. budowa i przygotowanie do pokazu wybiegu o długości min. 15 m, 11. zapewnienie obsługi ściany wizyjnej wraz z mikserem obrazu oraz wykonanie montaży filmowych do emisji podczas pokazu, 12. obsługa PR gwarantująca obecność min. 8 dziennikarzy mediów ogólnopolskich zajmujących się tematyką modową oraz min. 10 dziennikarzy portali internetowych. 13. obsługa serwisu foto, w tym zapewnienie zdjęć z pokazu, tj. przynajmniej 4 sylwetek z każdej z kolekcji. 14. przygotowanie komunikatów prasowych po imprezie i wysyłka do portali tematycznych, agencji prasowych, dzienników i magazynów tematycznych o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim, 15. zapewnienie osoby prowadzącej imprezę - gospodarza wydarzenia spośród tzw. celebrytów -osób o rozpoznawalnym z TV wizerunku; wybór podlegać będzie akceptacji zamawiającego 16. aranżacja widowni wraz z zapewnieniem 500 miejsc siedzących 17. obsługa organizacyjna widowni 18. zapewnienie publiczności min. 500 osób - sugeruje się gości z branży przemysłu lekkiego i mediów z kraju i z zagranicy Pakiet B. Kompleksowa organizacja Giełdy projektów. W ramach pakietu B Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Wynajęcia powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni min. 24 m2 podczas wydarzenia modowego Fashion Week w terminie 25-28 października 2012r. (na 4 dni) w obiektach związanych z Fashion Week lub w bezpośrednim sąsiedztwie. 2. Umożliwienie zaprezentowania na tej powierzchni kolekcji i portfolio dla 8 - 12 studentów ASP. 3. Wyposażenie powierzchni ekspozycyjnej w 10 stolików i 10 krzeseł, podłączenie do prądu oraz oświetlenie górne. 4. Zapewnienie aranżacji powierzchni ekspozycyjnej w postaci wybudowania jednej tylnej ściany wystawienniczej o szerokości 6 m z identyfikacją wizualną ASP i projektu Centrum Promocji Mody z uwzględnieniem. 5. Dbanie o czystość wynajętej powierzchni podczas trwania Giełdy Projektów. 6. Wykonanie i przekazanie zdjęć dokumentujących przebieg giełdy projektów dla Zamawiającego. Pakiet C - Przeprowadzenie seminarium. W ramach pakietu C Wykonawca zobowiązany będzie do: Zorganizowania 2 dniowego seminarium tematycznego dla studentów ASP Miejsce: klimatyzowana sala w centrum Łodzi dla min. 20 osób z zapewnionym ekranem i rzutnikiem Termin : 26 i 27.10.2012 Ilość godzin : 8 godzin zegarowych Kwota obejmować będzie opłacenia wszystkich kosztów związanych z wynagrodzeniem osób prowadzących w tym także : kosztów przyjazdu i noclegu. Wymagane tematy seminariów: Temat 1. Fotografia mody Osoba prowadząca: - zawodowy fotograf mody o międzynarodowym doświadczeniu, - powinna publikować swoje prace w międzynarodowych magazynach modowych i fotograficznych - powinna stale współpracować z magazynami modowymi Temat 2. Jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w branży fashion Osoba prowadząca: - powinna posiadać min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w działalności w branży e-pr, - powinna posiadać doświadczenie we wdrożeniach subdywizji produktów marketingowych powiązanych z social media: e-mail marketing, f-commerce, mobile marketing; planowaniu i wdrożenie strategii marketingowych w ramach social media; - powinna posiadać doświadczenie z zakresu wiedzy marketingowej - specjalizacja Social Media Temat 3. Analiza konsumentów modowych Szkolenie ma być oparte o analizę ulicy, mediów modowych, tygodni mody, biznesu mody, sklepów, sprzedaży online. Osoba prowadząca: przedstawiciel międzynarodowej firmy zajmującej się zawodowo analizą światowych rynków mody. Temat 4. Wyzwania Fashion Marketingu Osoba prowadząca: - powinna posiadać doświadczenie w zarządzaniu w dużych firmach odzieżowych - powinna posiadać doświadczenie we współpracy z modowymi mediami polskimi i zagranicznymi Minimalny czas trwania każdego z w.w. seminarium - 1 godz. Szczegółowy harmonogram powyższych seminariów zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Do oferty należy dołączyć życiorys zawodowy osób prowadzących seminaria potwierdzający spełnienie wymagań zamawiającego. Pakiet D - zorganizowanie kampanii promocyjnej W ramach pakietu D wykonawca zobowiązany będzie do: - Wykonania projektu oraz wykonania, zawieszenia i zdjęcia siatki wieloformatowej o wymiarach min. 850 x 400 cm (plus minus 50 cm). Siatka powinna być eksponowana przez okres 2 tygodni w terminie: 14.09 - 30.11.2012 w widocznym miejscu, przy jednym z kluczowych skrzyżowań w Łodzi np. rondo Solidarności, Rondo Lotników Lwowskich itp.. Dokładna lokalizacja zostanie uzgodniona z Zamawiającym po podpisaniu umowy - Wykonanie projektu oraz wydrukowanie i rozwieszenie na terenie Miasta Łodzi plakatów o wymiarach A2 (420 x 594 mm) w ilości 1.000 szt. w terminie: od 01.10.2012 r. - Wykonanie projektu, wydrukowanie ulotki promocyjnej promującej młodych projektantów ASP biorących udział w Giełdzie Projektów, format A5 (148 x 210 mm), nakład 7000 szt. oraz jej dystrybucja w min. 50 różnych miejscach na terenie Łodzi, które stanowią instytucje kulturalne, miejsca propagowania kultury i sztuki oraz miejsca spotkań środowisk artystycznych i studentów Szczegółowy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Część 2 Część 2 obejmuje przeprowadzenie doradztwa dla 15 studentów ASP objętych Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój nt. Możliwości rozwoju projektanta podczas międzynarodowych spotkań środowiska mody. Ilość godzin - 60 h zegarowych Doradztwo polegające na indywidualnych konsultacjach dla studentów - członków klastra ma być świadczone w okresie od 01.10.2012 do 31.12.2012 r. Harmonogram doradztwa zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Wymagania dotyczące osoby prowadzącej doradztwo: - wyższe wykształcenie - minimum 10-cio letnie doświadczenie w branży mody w tym doświadczenie w organizacji pokazów - minimum 10-cio letnia współpraca z zagranicznymi partnerami z branży mody w tym z projektantami, dziennikarzami modowymi Część 3 Część 3 obejmuje 4 pakiety doradztwa, polegającego na przeprowadzeniu indywidualnych konsultacji dla 15 studentów ASP objętych Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój: Pakiet A. Przeprowadzenie doradztwa nt. Twórcze rozwiązywanie problemów Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet B. Przeprowadzenie doradztwa nt. Automotywacja Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet C. Przeprowadzenie doradztwa nt. Radzenie sobie ze stresem Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet D. Przeprowadzenie doradztwa nt.Komunikacja w zespole Ilość godzin - 51,5 h zegarowych Wymagania dotyczące osoby osób prowadzącej-ych doradztwo w pakietach A-D: - wyższe wykształcenie, - minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), - minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: twórczego rozwiązywania problemów, automotywacji, radzenia sobie ze stresem, komunikacji w zespole. Doradztwo polegające na indywidualnych konsultacjach dla studentów - członków klastra ma być świadczone w okresie od 01.10.2012 do 31.12.2012 r. Harmonogram doradztwa zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Zaoferowana przez Wykonawcę cena za realizację całego przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.50.00-3, 79.95.10.00-5, 79.95.60.00-0, 79.34.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.53.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie części 1: - wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech usług polegających na zorganizowaniu pokazów mody, w tym co najmniej jednego pokazu mody dla widowni min. 400 osób. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać przedmiot usługi, wartość, datę wykonania, odbiorców - według załącznika nr 3 do SIWZ. - wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu giełd projektów, w którym uczestniczyło min. 30 wystawców odrębnie na każdą giełdę projektu. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać przedmiot usługi, datę wykonania,- według załącznika nr 3 do SIWZ. - wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu seminarium branży odzieżowej, w którym uczestniczyło min. 30 słuchaczy odrębnie na każde seminarium. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać przedmiot usługi, datę wykonania,- według załącznika nr 3 do SIWZ. - wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu kampanii promocyjnej promującej działania branży odzieżowej. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać przedmiot usługi, datę wykonania,- według załącznika nr 3 do SIWZ. W zakresie części 2: Wykonawca powinien wykazać się: - wyższym wykształceniem, - minimum 10-cio letnim doświadczeniem w branży mody w tym doświadczeniem w organizacji pokazów, - minimum 10-cio letnia współpraca z zagranicznymi partnerami z branży mody w tym z projektantami, dziennikarzami modowymi- według załącznika nr 3 do SIWZ. W zakresie części 3: Wykonawca powinien wykazać: - wyższe wykształcenie, - minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), - minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/doradztwa dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: twórczego rozwiązywania problemów, automotywacji, radzenia sobie ze stresem, komunikacji w zespole. - według załącznika nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kompletna oferta musi zawierać: 1) Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, 2) Dokumenty i oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt 12 i 13 niniejszej SIWZ, 3) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Załącznik Nr 6. 6) Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 12, 13 niniejszej SIWZ. Zalecane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji: 1. Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 2. Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy wskutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 3. Zmiana terminów realizacji przedmiotu zamówienia nie powodująca zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, a spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Akademii lub okolicznościami niezależnymi od Akademii jak i od Wykonawcy. 4. Wydłużenie terminu płatności za realizację zadania do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej. Maksymalny termin przedłużenia terminu płatności to 3 miesiące licząc od daty, otrzymania faktury/rachunku od Wykonawcy. 5. Zmiana regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Prawo zmiany nie obejmuje zmiany Umowy w przypadku zamiany stawki podatku od towarów i usług,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego ul. Wojska Polskiego 121, pok. 501, V piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie to jest realizowane ze środków Unii Europejskiej. Projekt pod tytułem Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój, oraz Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Infrastruktura, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie na podstawie faktury VAT, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni po dostarczeniu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, po zrealizowaniu całego przedmiotu zamówienia bądź części zamówienia - zgodnie z harmonogramemzgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym po podpisaniu protokołu wykonania usługi bez zastrzeżeń. Termin płatności może ulec wydłużeniu do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kompleksowa organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje 4 pakiety: Pakiet A. Kompleksowa organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP. - Zamawiający wymaga zorganizowania pokazu mody dla 8-12 kolekcji; każda kolekcja - nie więcej niż 10 sylwetek. - Termin realizacji: 1 dzień w terminie jesiennej edycji Fashion Week, tj. w terminie 24-28 października 2012 r. - miejsce: sala o widowni min. 500 osób w centrum Łodzi z możliwością zainstalowania wybiegu o długości 15 m Zamawiający zaleca, aby organizowany pokaz mody wpisany był w kalendarz imprez Fashion Week. - Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: 1. zapewnienie minimum 20 osób (modelek i modeli) do obsługi pokazu oraz wcześniejszych przymiarek i prób. 2. profesjonalna obsługa garderoby w ilości 6 osób, w tym osoby kierującej zapleczem z doświadczeniem w podobnych imprezach (w zakresie ich obowiązków - organizacja przymiarek, zabezpieczenie garderoby, odpowiedzialność za kolekcje, przygotowanie kolekcji do pokazu, oddanie kolekcji autorom), 3. zapewnienie fryzjerskiej obsługi pokazu w postaci min. 8 osób z doświadczeniem w podobnych imprezach, 4. zapewnienie do obsługi pokazu min. 8 profesjonalnych makijażystów, 5. zapewnienie profesjonalnej ekipy oświetleniowej oraz sprzętu oświetleniowego i przyłączy elektrycznych, w skład których wchodzi światło efektowe oraz oświetlenie podstawowe białe, 6. zapewnienie obsługi nagłośnienia i sprzętu dźwiękowego z tzw. systemem liniowym wraz ze stołem mikserskim, 7. zapewnienie dźwiękowca do wykonania montaży dźwiękowych, 8. zapewnienie reżysera pokazu - osoby z doświadczeniem w podobnych imprezach, 9. budowa i wykonanie scenografii, która zawierać będzie ścianę wizyjną o powierzchni min. 8 m2, umieszczoną w centralnym miejscu sceny oraz dwóch ścian bocznych o wymiarach min. 3 x 4 metry, 10. budowa i przygotowanie do pokazu wybiegu o długości min. 15 m, 11. zapewnienie obsługi ściany wizyjnej wraz z mikserem obrazu oraz wykonanie montaży filmowych do emisji podczas pokazu, 12. obsługa PR gwarantująca obecność min. 8 dziennikarzy mediów ogólnopolskich zajmujących się tematyką modową oraz min. 10 dziennikarzy portali internetowych. 13. obsługa serwisu foto, w tym zapewnienie zdjęć z pokazu, tj. przynajmniej 4 sylwetek z każdej z kolekcji. 14. przygotowanie komunikatów prasowych po imprezie i wysyłka do portali tematycznych, agencji prasowych, dzienników i magazynów tematycznych o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim, 15. zapewnienie osoby prowadzącej imprezę - gospodarza wydarzenia spośród tzw. celebrytów -osób o rozpoznawalnym z TV wizerunku; wybór podlegać będzie akceptacji zamawiającego 16. aranżacja widowni wraz z zapewnieniem 500 miejsc siedzących 17. obsługa organizacyjna widowni 18. zapewnienie publiczności min. 500 osób - sugeruje się gości z branży przemysłu lekkiego i mediów z kraju i z zagranicy Pakiet B. Kompleksowa organizacja Giełdy projektów. W ramach pakietu B Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Wynajęcia powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni min. 24 m2 podczas wydarzenia modowego Fashion Week w terminie 25-28 października 2012r. (na 4 dni) w obiektach związanych z Fashion Week lub w bezpośrednim sąsiedztwie. 2. Umożliwienie zaprezentowania na tej powierzchni kolekcji i portfolio dla 8 - 12 studentów ASP. 3. Wyposażenie powierzchni ekspozycyjnej w 10 stolików i 10 krzeseł, podłączenie do prądu oraz oświetlenie górne. 4. Zapewnienie aranżacji powierzchni ekspozycyjnej w postaci wybudowania jednej tylnej ściany wystawienniczej o szerokości 6 m z identyfikacją wizualną ASP i projektu Centrum Promocji Mody z uwzględnieniem. 5. Dbanie o czystość wynajętej powierzchni podczas trwania Giełdy Projektów. 6. Wykonanie i przekazanie zdjęć dokumentujących przebieg giełdy projektów dla Zamawiającego. Pakiet C - Przeprowadzenie seminarium. W ramach pakietu C Wykonawca zobowiązany będzie do: Zorganizowania 2 dniowego seminarium tematycznego dla studentów ASP Miejsce: klimatyzowana sala w centrum Łodzi dla min. 20 osób z zapewnionym ekranem i rzutnikiem Termin : 26 i 27.10.2012 Ilość godzin : 8 godzin zegarowych Kwota obejmować będzie opłacenia wszystkich kosztów związanych z wynagrodzeniem osób prowadzących w tym także : kosztów przyjazdu i noclegu. Wymagane tematy seminariów: Temat 1. Fotografia mody Osoba prowadząca: - zawodowy fotograf mody o międzynarodowym doświadczeniu, - powinna publikować swoje prace w międzynarodowych magazynach modowych i fotograficznych - powinna stale współpracować z magazynami modowymi Temat 2. Jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w branży fashion Osoba prowadząca : - powinna posiadać min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w działalności w branży e-pr, - powinna posiadać doświadczenie we wdrożeniach subdywizji produktów marketingowych powiązanych z social media: e-mail marketing, f-commerce, mobile marketing; planowaniu i wdrożenie strategii marketingowych w ramach social media; - powinna posiadać doświadczenie z zakresu wiedzy marketingowej - specjalizacja Social Media Temat 3. Analiza konsumentów modowych Szkolenie ma być oparte o analizę ulicy, mediów modowych, tygodni mody, biznesu mody, sklepów, sprzedaży online. Osoba prowadząca: przedstawiciel międzynarodowej firmy zajmującej się zawodowo analizą światowych rynków mody. Temat 4. Wyzwania Fashion Marketingu Osoba prowadząca: - powinna posiadać doświadczenie w zarządzaniu w dużych firmach odzieżowych - powinna posiadać doświadczenie we współpracy z modowymi mediami polskimi i zagranicznymi Minimalny czas trwania każdego z w.w. seminarium - 1 godz. Szczegółowy harmonogram powyższych seminariów zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Do oferty należy dołączyć życiorys zawodowy osób prowadzących seminaria potwierdzający spełnienie wymagań zamawiającego. Pakiet D - zorganizowanie kampanii promocyjnej W ramach pakietu D wykonawca zobowiązany będzie do: -Wykonania projektu oraz wykonania, zawieszenia i zdjęcia siatki wieloformatowej o wymiarach min. 850 x 400 cm (+/- 50 cm). Siatka powinna być eksponowana przez okres 2 tygodni w terminie: 14.09 - 30.11.2012 w widocznym miejscu, przy jednym z kluczowych skrzyżowań w Łodzi np. rondo Solidarności, Rondo Lotników Lwowskich itp.. Dokładna lokalizacja zostanie uzgodniona z Zamawiającym po podpisaniu umowy -Wykonanie projektu oraz wydrukowanie i rozwieszenie na terenie Miasta Łodzi plakatów o wymiarach A2 (420 x 594 mm) w ilości 1.000 szt. w terminie: od 01.10.2012 r. -Wykonanie projektu, wydrukowanie ulotki promocyjnej promującej młodych projektantów ASP biorących udział w Giełdzie Projektów, format A5 (148 x 210 mm), nakład 7000 szt. oraz jej dystrybucja w min. 50 różnych miejscach na terenie Łodzi, które stanowią instytucje kulturalne, miejsca propagowania kultury i sztuki oraz miejsca spotkań środowisk artystycznych i studentów. Szczegółowy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.50.00-3, 79.95.10.00-5, 79.95.60.00-0, 79.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przeprowadzenie doradztwa nt. Możliwości rozwoju projektanta podczas międzynarodowych spotkań środowiska mody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje przeprowadzenie doradztwa dla 15 studentów ASP objętych Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój nt. Możliwości rozwoju projektanta podczas międzynarodowych spotkań środowiska mody. Ilość godzin - 60 h zegarowych Doradztwo polegające na indywidualnych konsultacjach dla studentów - członków klastra ma być świadczone w okresie od 01.10.2012 do 31.12.2012 r. Harmonogram doradztwa zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Wymagania dotyczące osoby prowadzącej doradztwo: - wyższe wykształcenie - minimum 10-cio letnie doświadczenie w branży mody w tym doświadczenie w organizacji pokazów - minimum 10-cio letnia współpraca z zagranicznymi partnerami z branży mody w tym z projektantami, dziennikarzami modowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.53.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przeprowadzenie doradztwa nt. Twórcze rozwiązywanie problemów, Automotywacja, Radzenie sobie ze stresem, Komunikacja w zespole.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 Część 3 obejmuje 4 pakiety doradztwa, polegającego na przeprowadzeniu indywidualnych konsultacji dla 15 studentów ASP objętych Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój: Pakiet A. Przeprowadzenie doradztwa nt. Twórcze rozwiązywanie problemów Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet B. Przeprowadzenie doradztwa nt. Automotywacja Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet C. Przeprowadzenie doradztwa nt.Radzenie sobie ze stresem Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet D. Przeprowadzenie doradztwa nt.Komunikacja w zespole Ilość godzin - 51,5 h zegarowych Wymagania dotyczące osoby osób prowadzącej ych doradztwo w pakietach A-D: - wyższe wykształcenie, - minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), - minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/doradztwa dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: twórczego rozwiązywania problemów, automotywacji, radzenia sobie ze stresem, komunikacji w zespole..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.53.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa samochodu elektrycznego" w ramach projektu "Ekologiczny mechanik"
- Dostawa komponentów do rozbudowy Systemu Kontroli Dostępu dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa oleju do celów grzewczych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa samochodu osobowego dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWYCH ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
- 82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenia grupowych zajęć z przedsiębiorczości - trener przedsiębiorczości (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
- Cyberbezpieczny samorząd
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.