eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźOrganizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej oraz przeprowadzenie doradztwa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-21

Łódź: Organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej oraz przeprowadzenie doradztwa.
Numer ogłoszenia: 361082 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej oraz przeprowadzenie doradztwa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się trzy części: Część 1- kompleksowa organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej Część 2-przeprowadzenie doradztwa nt. Możliwości rozwoju projektanta podczas międzynarodowych spotkań środowiska mody, Część 3-przeprowadzenie doradztwa nt. Twórcze rozwiązywanie problemów, Automotywacja, Radzenie sobie ze stresem, Komunikacja w zespole. Termin realizacji - Część 1 - od 24.10.2012r. -30.11.2012r. - Część 2 - od 01.10.2012 r - 31.12.2012 r. - Część 3 - od 01.10.2012r - 31.12.2012 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część 1 Część 1 obejmuje 4 pakiety: Pakiet A. Kompleksowa organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP - Zamawiający wymaga zorganizowania pokazu mody dla 8-12 kolekcji; każda kolekcja - nie więcej niż 10 sylwetek. - Termin realizacji: 1 dzień w terminie jesiennej edycji Fashion Week, tj. w terminie 24-28 października 2012 r. - miejsce: sala o widowni min. 500 osób w centrum Łodzi z możliwością zainstalowania wybiegu o długości 15 m Zamawiający zaleca, aby organizowany pokaz mody wpisany był w kalendarz imprez Fashion Week. - Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: 1. zapewnienie minimum 20 osób (modelek i modeli) do obsługi pokazu oraz wcześniejszych przymiarek i prób. 2. profesjonalna obsługa garderoby w ilości 6 osób, w tym osoby kierującej zapleczem z doświadczeniem w podobnych imprezach (w zakresie ich obowiązków - organizacja przymiarek, zabezpieczenie garderoby, odpowiedzialność za kolekcje, przygotowanie kolekcji do pokazu, oddanie kolekcji autorom), 3. zapewnienie fryzjerskiej obsługi pokazu w postaci min. 8 osób z doświadczeniem w podobnych imprezach, 4. zapewnienie do obsługi pokazu min. 8 profesjonalnych makijażystów, 5. zapewnienie profesjonalnej ekipy oświetleniowej oraz sprzętu oświetleniowego i przyłączy elektrycznych, w skład których wchodzi światło efektowe oraz oświetlenie podstawowe białe, 6. zapewnienie obsługi nagłośnienia i sprzętu dźwiękowego z tzw. systemem liniowym wraz ze stołem mikserskim, 7. zapewnienie dźwiękowca do wykonania montaży dźwiękowych, 8. zapewnienie reżysera pokazu - osoby z doświadczeniem w podobnych imprezach, 9. budowa i wykonanie scenografii, która zawierać będzie ścianę wizyjną o powierzchni min. 8 m2, umieszczoną w centralnym miejscu sceny oraz dwóch ścian bocznych o wymiarach min. 3 x 4 metry, 10. budowa i przygotowanie do pokazu wybiegu o długości min. 15 m, 11. zapewnienie obsługi ściany wizyjnej wraz z mikserem obrazu oraz wykonanie montaży filmowych do emisji podczas pokazu, 12. obsługa PR gwarantująca obecność min. 8 dziennikarzy mediów ogólnopolskich zajmujących się tematyką modową oraz min. 10 dziennikarzy portali internetowych. 13. obsługa serwisu foto, w tym zapewnienie zdjęć z pokazu, tj. przynajmniej 4 sylwetek z każdej z kolekcji. 14. przygotowanie komunikatów prasowych po imprezie i wysyłka do portali tematycznych, agencji prasowych, dzienników i magazynów tematycznych o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim, 15. zapewnienie osoby prowadzącej imprezę - gospodarza wydarzenia spośród tzw. celebrytów -osób o rozpoznawalnym z TV wizerunku; wybór podlegać będzie akceptacji zamawiającego 16. aranżacja widowni wraz z zapewnieniem 500 miejsc siedzących 17. obsługa organizacyjna widowni 18. zapewnienie publiczności min. 500 osób - sugeruje się gości z branży przemysłu lekkiego i mediów z kraju i z zagranicy Pakiet B. Kompleksowa organizacja Giełdy projektów. W ramach pakietu B Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Wynajęcia powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni min. 24 m2 podczas wydarzenia modowego Fashion Week w terminie 25-28 października 2012r. (na 4 dni) w obiektach związanych z Fashion Week lub w bezpośrednim sąsiedztwie. 2. Umożliwienie zaprezentowania na tej powierzchni kolekcji i portfolio dla 8 - 12 studentów ASP. 3. Wyposażenie powierzchni ekspozycyjnej w 10 stolików i 10 krzeseł, podłączenie do prądu oraz oświetlenie górne. 4. Zapewnienie aranżacji powierzchni ekspozycyjnej w postaci wybudowania jednej tylnej ściany wystawienniczej o szerokości 6 m z identyfikacją wizualną ASP i projektu Centrum Promocji Mody z uwzględnieniem. 5. Dbanie o czystość wynajętej powierzchni podczas trwania Giełdy Projektów. 6. Wykonanie i przekazanie zdjęć dokumentujących przebieg giełdy projektów dla Zamawiającego. Pakiet C - Przeprowadzenie seminarium. W ramach pakietu C Wykonawca zobowiązany będzie do: Zorganizowania 2 dniowego seminarium tematycznego dla studentów ASP Miejsce: klimatyzowana sala w centrum Łodzi dla min. 20 osób z zapewnionym ekranem i rzutnikiem Termin : 26 i 27.10.2012 Ilość godzin : 8 godzin zegarowych Kwota obejmować będzie opłacenia wszystkich kosztów związanych z wynagrodzeniem osób prowadzących w tym także : kosztów przyjazdu i noclegu. Wymagane tematy seminariów: Temat 1. Fotografia mody Osoba prowadząca: - zawodowy fotograf mody o międzynarodowym doświadczeniu, - powinna publikować swoje prace w międzynarodowych magazynach modowych i fotograficznych - powinna stale współpracować z magazynami modowymi Temat 2. Jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w branży fashion Osoba prowadząca: - powinna posiadać min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w działalności w branży e-pr, - powinna posiadać doświadczenie we wdrożeniach subdywizji produktów marketingowych powiązanych z social media: e-mail marketing, f-commerce, mobile marketing; planowaniu i wdrożenie strategii marketingowych w ramach social media; - powinna posiadać doświadczenie z zakresu wiedzy marketingowej - specjalizacja Social Media Temat 3. Analiza konsumentów modowych Szkolenie ma być oparte o analizę ulicy, mediów modowych, tygodni mody, biznesu mody, sklepów, sprzedaży online. Osoba prowadząca: przedstawiciel międzynarodowej firmy zajmującej się zawodowo analizą światowych rynków mody. Temat 4. Wyzwania Fashion Marketingu Osoba prowadząca: - powinna posiadać doświadczenie w zarządzaniu w dużych firmach odzieżowych - powinna posiadać doświadczenie we współpracy z modowymi mediami polskimi i zagranicznymi Minimalny czas trwania każdego z w.w. seminarium - 1 godz. Szczegółowy harmonogram powyższych seminariów zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Do oferty należy dołączyć życiorys zawodowy osób prowadzących seminaria potwierdzający spełnienie wymagań zamawiającego. Pakiet D - zorganizowanie kampanii promocyjnej W ramach pakietu D wykonawca zobowiązany będzie do: - Wykonania projektu oraz wykonania, zawieszenia i zdjęcia siatki wieloformatowej o wymiarach min. 850 x 400 cm (plus minus 50 cm). Siatka powinna być eksponowana przez okres 2 tygodni w terminie: 14.09 - 30.11.2012 w widocznym miejscu, przy jednym z kluczowych skrzyżowań w Łodzi np. rondo Solidarności, Rondo Lotników Lwowskich itp.. Dokładna lokalizacja zostanie uzgodniona z Zamawiającym po podpisaniu umowy - Wykonanie projektu oraz wydrukowanie i rozwieszenie na terenie Miasta Łodzi plakatów o wymiarach A2 (420 x 594 mm) w ilości 1.000 szt. w terminie: od 01.10.2012 r. - Wykonanie projektu, wydrukowanie ulotki promocyjnej promującej młodych projektantów ASP biorących udział w Giełdzie Projektów, format A5 (148 x 210 mm), nakład 7000 szt. oraz jej dystrybucja w min. 50 różnych miejscach na terenie Łodzi, które stanowią instytucje kulturalne, miejsca propagowania kultury i sztuki oraz miejsca spotkań środowisk artystycznych i studentów Szczegółowy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Część 2 Część 2 obejmuje przeprowadzenie doradztwa dla 15 studentów ASP objętych Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój nt. Możliwości rozwoju projektanta podczas międzynarodowych spotkań środowiska mody. Ilość godzin - 60 h zegarowych Doradztwo polegające na indywidualnych konsultacjach dla studentów - członków klastra ma być świadczone w okresie od 01.10.2012 do 31.12.2012 r. Harmonogram doradztwa zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Wymagania dotyczące osoby prowadzącej doradztwo: - wyższe wykształcenie - minimum 10-cio letnie doświadczenie w branży mody w tym doświadczenie w organizacji pokazów - minimum 10-cio letnia współpraca z zagranicznymi partnerami z branży mody w tym z projektantami, dziennikarzami modowymi Część 3 Część 3 obejmuje 4 pakiety doradztwa, polegającego na przeprowadzeniu indywidualnych konsultacji dla 15 studentów ASP objętych Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój: Pakiet A. Przeprowadzenie doradztwa nt. Twórcze rozwiązywanie problemów Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet B. Przeprowadzenie doradztwa nt. Automotywacja Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet C. Przeprowadzenie doradztwa nt. Radzenie sobie ze stresem Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet D. Przeprowadzenie doradztwa nt.Komunikacja w zespole Ilość godzin - 51,5 h zegarowych Wymagania dotyczące osoby osób prowadzącej-ych doradztwo w pakietach A-D: - wyższe wykształcenie, - minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), - minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: twórczego rozwiązywania problemów, automotywacji, radzenia sobie ze stresem, komunikacji w zespole. Doradztwo polegające na indywidualnych konsultacjach dla studentów - członków klastra ma być świadczone w okresie od 01.10.2012 do 31.12.2012 r. Harmonogram doradztwa zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Zaoferowana przez Wykonawcę cena za realizację całego przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.50.00-3, 79.95.10.00-5, 79.95.60.00-0, 79.34.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.53.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie części 1: - wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech usług polegających na zorganizowaniu pokazów mody, w tym co najmniej jednego pokazu mody dla widowni min. 400 osób. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać przedmiot usługi, wartość, datę wykonania, odbiorców - według załącznika nr 3 do SIWZ. - wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu giełd projektów, w którym uczestniczyło min. 30 wystawców odrębnie na każdą giełdę projektu. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać przedmiot usługi, datę wykonania,- według załącznika nr 3 do SIWZ. - wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu seminarium branży odzieżowej, w którym uczestniczyło min. 30 słuchaczy odrębnie na każde seminarium. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać przedmiot usługi, datę wykonania,- według załącznika nr 3 do SIWZ. - wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na zorganizowaniu kampanii promocyjnej promującej działania branży odzieżowej. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać przedmiot usługi, datę wykonania,- według załącznika nr 3 do SIWZ. W zakresie części 2: Wykonawca powinien wykazać się: - wyższym wykształceniem, - minimum 10-cio letnim doświadczeniem w branży mody w tym doświadczeniem w organizacji pokazów, - minimum 10-cio letnia współpraca z zagranicznymi partnerami z branży mody w tym z projektantami, dziennikarzami modowymi- według załącznika nr 3 do SIWZ. W zakresie części 3: Wykonawca powinien wykazać: - wyższe wykształcenie, - minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), - minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/doradztwa dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: twórczego rozwiązywania problemów, automotywacji, radzenia sobie ze stresem, komunikacji w zespole. - według załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać: 1) Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, 2) Dokumenty i oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt 12 i 13 niniejszej SIWZ, 3) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Załącznik Nr 6. 6) Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 12, 13 niniejszej SIWZ. Zalecane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji: 1. Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 2. Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy wskutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 3. Zmiana terminów realizacji przedmiotu zamówienia nie powodująca zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, a spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Akademii lub okolicznościami niezależnymi od Akademii jak i od Wykonawcy. 4. Wydłużenie terminu płatności za realizację zadania do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej. Maksymalny termin przedłużenia terminu płatności to 3 miesiące licząc od daty, otrzymania faktury/rachunku od Wykonawcy. 5. Zmiana regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Prawo zmiany nie obejmuje zmiany Umowy w przypadku zamiany stawki podatku od towarów i usług,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego ul. Wojska Polskiego 121, pok. 501, V piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie to jest realizowane ze środków Unii Europejskiej. Projekt pod tytułem Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój, oraz Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Infrastruktura, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie na podstawie faktury VAT, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni po dostarczeniu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, po zrealizowaniu całego przedmiotu zamówienia bądź części zamówienia - zgodnie z harmonogramemzgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym po podpisaniu protokołu wykonania usługi bez zastrzeżeń. Termin płatności może ulec wydłużeniu do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kompleksowa organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje 4 pakiety: Pakiet A. Kompleksowa organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP. - Zamawiający wymaga zorganizowania pokazu mody dla 8-12 kolekcji; każda kolekcja - nie więcej niż 10 sylwetek. - Termin realizacji: 1 dzień w terminie jesiennej edycji Fashion Week, tj. w terminie 24-28 października 2012 r. - miejsce: sala o widowni min. 500 osób w centrum Łodzi z możliwością zainstalowania wybiegu o długości 15 m Zamawiający zaleca, aby organizowany pokaz mody wpisany był w kalendarz imprez Fashion Week. - Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: 1. zapewnienie minimum 20 osób (modelek i modeli) do obsługi pokazu oraz wcześniejszych przymiarek i prób. 2. profesjonalna obsługa garderoby w ilości 6 osób, w tym osoby kierującej zapleczem z doświadczeniem w podobnych imprezach (w zakresie ich obowiązków - organizacja przymiarek, zabezpieczenie garderoby, odpowiedzialność za kolekcje, przygotowanie kolekcji do pokazu, oddanie kolekcji autorom), 3. zapewnienie fryzjerskiej obsługi pokazu w postaci min. 8 osób z doświadczeniem w podobnych imprezach, 4. zapewnienie do obsługi pokazu min. 8 profesjonalnych makijażystów, 5. zapewnienie profesjonalnej ekipy oświetleniowej oraz sprzętu oświetleniowego i przyłączy elektrycznych, w skład których wchodzi światło efektowe oraz oświetlenie podstawowe białe, 6. zapewnienie obsługi nagłośnienia i sprzętu dźwiękowego z tzw. systemem liniowym wraz ze stołem mikserskim, 7. zapewnienie dźwiękowca do wykonania montaży dźwiękowych, 8. zapewnienie reżysera pokazu - osoby z doświadczeniem w podobnych imprezach, 9. budowa i wykonanie scenografii, która zawierać będzie ścianę wizyjną o powierzchni min. 8 m2, umieszczoną w centralnym miejscu sceny oraz dwóch ścian bocznych o wymiarach min. 3 x 4 metry, 10. budowa i przygotowanie do pokazu wybiegu o długości min. 15 m, 11. zapewnienie obsługi ściany wizyjnej wraz z mikserem obrazu oraz wykonanie montaży filmowych do emisji podczas pokazu, 12. obsługa PR gwarantująca obecność min. 8 dziennikarzy mediów ogólnopolskich zajmujących się tematyką modową oraz min. 10 dziennikarzy portali internetowych. 13. obsługa serwisu foto, w tym zapewnienie zdjęć z pokazu, tj. przynajmniej 4 sylwetek z każdej z kolekcji. 14. przygotowanie komunikatów prasowych po imprezie i wysyłka do portali tematycznych, agencji prasowych, dzienników i magazynów tematycznych o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim, 15. zapewnienie osoby prowadzącej imprezę - gospodarza wydarzenia spośród tzw. celebrytów -osób o rozpoznawalnym z TV wizerunku; wybór podlegać będzie akceptacji zamawiającego 16. aranżacja widowni wraz z zapewnieniem 500 miejsc siedzących 17. obsługa organizacyjna widowni 18. zapewnienie publiczności min. 500 osób - sugeruje się gości z branży przemysłu lekkiego i mediów z kraju i z zagranicy Pakiet B. Kompleksowa organizacja Giełdy projektów. W ramach pakietu B Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Wynajęcia powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni min. 24 m2 podczas wydarzenia modowego Fashion Week w terminie 25-28 października 2012r. (na 4 dni) w obiektach związanych z Fashion Week lub w bezpośrednim sąsiedztwie. 2. Umożliwienie zaprezentowania na tej powierzchni kolekcji i portfolio dla 8 - 12 studentów ASP. 3. Wyposażenie powierzchni ekspozycyjnej w 10 stolików i 10 krzeseł, podłączenie do prądu oraz oświetlenie górne. 4. Zapewnienie aranżacji powierzchni ekspozycyjnej w postaci wybudowania jednej tylnej ściany wystawienniczej o szerokości 6 m z identyfikacją wizualną ASP i projektu Centrum Promocji Mody z uwzględnieniem. 5. Dbanie o czystość wynajętej powierzchni podczas trwania Giełdy Projektów. 6. Wykonanie i przekazanie zdjęć dokumentujących przebieg giełdy projektów dla Zamawiającego. Pakiet C - Przeprowadzenie seminarium. W ramach pakietu C Wykonawca zobowiązany będzie do: Zorganizowania 2 dniowego seminarium tematycznego dla studentów ASP Miejsce: klimatyzowana sala w centrum Łodzi dla min. 20 osób z zapewnionym ekranem i rzutnikiem Termin : 26 i 27.10.2012 Ilość godzin : 8 godzin zegarowych Kwota obejmować będzie opłacenia wszystkich kosztów związanych z wynagrodzeniem osób prowadzących w tym także : kosztów przyjazdu i noclegu. Wymagane tematy seminariów: Temat 1. Fotografia mody Osoba prowadząca: - zawodowy fotograf mody o międzynarodowym doświadczeniu, - powinna publikować swoje prace w międzynarodowych magazynach modowych i fotograficznych - powinna stale współpracować z magazynami modowymi Temat 2. Jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w branży fashion Osoba prowadząca : - powinna posiadać min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w działalności w branży e-pr, - powinna posiadać doświadczenie we wdrożeniach subdywizji produktów marketingowych powiązanych z social media: e-mail marketing, f-commerce, mobile marketing; planowaniu i wdrożenie strategii marketingowych w ramach social media; - powinna posiadać doświadczenie z zakresu wiedzy marketingowej - specjalizacja Social Media Temat 3. Analiza konsumentów modowych Szkolenie ma być oparte o analizę ulicy, mediów modowych, tygodni mody, biznesu mody, sklepów, sprzedaży online. Osoba prowadząca: przedstawiciel międzynarodowej firmy zajmującej się zawodowo analizą światowych rynków mody. Temat 4. Wyzwania Fashion Marketingu Osoba prowadząca: - powinna posiadać doświadczenie w zarządzaniu w dużych firmach odzieżowych - powinna posiadać doświadczenie we współpracy z modowymi mediami polskimi i zagranicznymi Minimalny czas trwania każdego z w.w. seminarium - 1 godz. Szczegółowy harmonogram powyższych seminariów zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Do oferty należy dołączyć życiorys zawodowy osób prowadzących seminaria potwierdzający spełnienie wymagań zamawiającego. Pakiet D - zorganizowanie kampanii promocyjnej W ramach pakietu D wykonawca zobowiązany będzie do: -Wykonania projektu oraz wykonania, zawieszenia i zdjęcia siatki wieloformatowej o wymiarach min. 850 x 400 cm (+/- 50 cm). Siatka powinna być eksponowana przez okres 2 tygodni w terminie: 14.09 - 30.11.2012 w widocznym miejscu, przy jednym z kluczowych skrzyżowań w Łodzi np. rondo Solidarności, Rondo Lotników Lwowskich itp.. Dokładna lokalizacja zostanie uzgodniona z Zamawiającym po podpisaniu umowy -Wykonanie projektu oraz wydrukowanie i rozwieszenie na terenie Miasta Łodzi plakatów o wymiarach A2 (420 x 594 mm) w ilości 1.000 szt. w terminie: od 01.10.2012 r. -Wykonanie projektu, wydrukowanie ulotki promocyjnej promującej młodych projektantów ASP biorących udział w Giełdzie Projektów, format A5 (148 x 210 mm), nakład 7000 szt. oraz jej dystrybucja w min. 50 różnych miejscach na terenie Łodzi, które stanowią instytucje kulturalne, miejsca propagowania kultury i sztuki oraz miejsca spotkań środowisk artystycznych i studentów. Szczegółowy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.50.00-3, 79.95.10.00-5, 79.95.60.00-0, 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przeprowadzenie doradztwa nt. Możliwości rozwoju projektanta podczas międzynarodowych spotkań środowiska mody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje przeprowadzenie doradztwa dla 15 studentów ASP objętych Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój nt. Możliwości rozwoju projektanta podczas międzynarodowych spotkań środowiska mody. Ilość godzin - 60 h zegarowych Doradztwo polegające na indywidualnych konsultacjach dla studentów - członków klastra ma być świadczone w okresie od 01.10.2012 do 31.12.2012 r. Harmonogram doradztwa zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Wymagania dotyczące osoby prowadzącej doradztwo: - wyższe wykształcenie - minimum 10-cio letnie doświadczenie w branży mody w tym doświadczenie w organizacji pokazów - minimum 10-cio letnia współpraca z zagranicznymi partnerami z branży mody w tym z projektantami, dziennikarzami modowymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.53.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przeprowadzenie doradztwa nt. Twórcze rozwiązywanie problemów, Automotywacja, Radzenie sobie ze stresem, Komunikacja w zespole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 Część 3 obejmuje 4 pakiety doradztwa, polegającego na przeprowadzeniu indywidualnych konsultacji dla 15 studentów ASP objętych Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój: Pakiet A. Przeprowadzenie doradztwa nt. Twórcze rozwiązywanie problemów Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet B. Przeprowadzenie doradztwa nt. Automotywacja Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet C. Przeprowadzenie doradztwa nt.Radzenie sobie ze stresem Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet D. Przeprowadzenie doradztwa nt.Komunikacja w zespole Ilość godzin - 51,5 h zegarowych Wymagania dotyczące osoby osób prowadzącej ych doradztwo w pakietach A-D: - wyższe wykształcenie, - minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), - minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/doradztwa dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: twórczego rozwiązywania problemów, automotywacji, radzenia sobie ze stresem, komunikacji w zespole..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.53.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.