To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-25
Zielona Góra: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek na potrzeby Lubuskiego OW NFZ
Numer ogłoszenia: 36108 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7306 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Podgórna 9B, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 32 87 656, faks 68 3287657.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek na potrzeby Lubuskiego OW NFZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kopiarek na potrzeby LOW NFZ w Zielo-nej Górze, z możliwością zmiany zapotrzebowania poszczególnych pozycji asortymentowych w zależności od bieżących potrzeb oraz z możliwością niewykorzystania całej wartości przyszłej umowy w trakcie jej trwania, bez żadnych konsekwencji. Przedmiot zamówienia powinien obejmować dostawę materiałów eksploatacyjnych: a) oryginalnych (wytworzonych przez producenta drukarki) lub równoważnych pod warunkiem zagwarantowania pełnej kompatybilności z drukarką oraz nie gorszych parametrów techniczno- jakościowych jak oryginalne, tj. jakość wydruku nie gorsza jak przy używaniu oryginalnych (nie rozlewanie liter, nie rozmazywanie się nadruku, nie przerywanie ciągłości nadruku, gwarantujących równomierność pokrycia), b) nieregenerowanych, tj. nie uzupełnianych, bez wymienianych elementów tj. żadna z części wchodzących w ich skład nigdy nie była w całości lub w części wykorzystywana w innym produkcie, c) fabrycznie nowych, czyli wyprodukowanych nie wcześniej niż w I kwartale 2012r., w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności, zabezpieczonych przez producenta gwarancją naklejoną na złączu opakowania uniemożliwiającą nieniszczące otwarcie tegoż opakowania i będące gotowe do eksploatacji bez żadnych dodatkowych zakupów czy inwestycji, d) nie powodujących uszkodzeń ani zaburzeń pracy urządzeń, do których będą przeznaczone, w przypadku gdy dostarczony materiał spowoduje uszkodzenie urządzenia, w którym zostanie użyty, co zostanie stwierdzone przez serwis, Wykonawca pokryje koszty jego naprawy lub zakupu nowego urządzenia, e) z 12-miesięczną gwarancją liczoną od dnia sprzedaży, f) w przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkty wskazane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automatyka Biurowa sp. z o.o., Aleja Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123523,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 139875,60
Oferta z najniższą ceną: 139875,60 / Oferta z najwyższą ceną: 190455,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w latach 2025-2027
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 319 w m. Krzepielów
- Toruń 2025 - wyjazd rekreacyjny dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość
- Wykonanie boiska do plażowej piłki siatkowej oraz doposażenie placu zabaw - Dzika Ochla
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 3964
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.