eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa skanerów, materiałów eksploatacyjnych, komputera przenośnego, oprogramowania oraz podzespołów komputerowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu z podziałem na IV części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Poznań: Dostawa skanerów, materiałów eksploatacyjnych, komputera przenośnego, oprogramowania oraz podzespołów komputerowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu z podziałem na IV części.
Numer ogłoszenia: 361156 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu , ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa skanerów, materiałów eksploatacyjnych, komputera przenośnego, oprogramowania oraz podzespołów komputerowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu z podziałem na IV części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skanerów, materiałów eksploatacyjnych, komputera przenośnego, oprogramowania oraz podzespołów komputerowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu z podziałem na IV części. Częśc I - dostawa skanerów oraz materiałów eksploatacyjnych Część II - dostawa komputera przenośnego Część III - dostawa oprogramowania Część IV - dostawa podzespołów komputerowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach i pełnomocnictwach wyszczególnionych w pkt V SIWZ. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 2)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 3)wykaz wykonanych (minimum 1), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie każdej z części do której Wykonawca składa ofertę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem minimum 1 dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie; 4)w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć: - szczegółowy opis oferowanych produktów dla każdej z IV części oddzielnie; - w zakresie części II -w języku polskim: deklarację zgodności CE, certyfikat ISO 3-9001:2000 dla producenta sprzętu, certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu. 2. Ponadto do oferty Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy, osobno do każdej z części zamówienia na którą Wykonawca zamierza złożyć ofertę; 2)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a)ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca; b)ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum),o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela, lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. w siedzibie Zamawiającego, pok. 307, 2. listem poleconym za pobraniem, 3. pobrać z ww. strony internetowej. W przypadkach określonych w pkt 1 i 2 pobierana będzie opłata w wysokości 13zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w Starostwie Powiatowym w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18 pokój nr 002 do dnia 23.10.2009 r., do godz. 11:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa skanerów oraz materiałów eksploatacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skanerów oraz materiałów eksploatacyjnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa podzespołów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podzespołów komputerowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.74.60-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.