To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-07
Ogłoszenie nr 361180 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.
Warszawa: Termomodernizacja Sali Gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 18 przy ul. Żeromskiego 81
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 339088
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, krajowy numer identyfikacyjny
1525966300043, ul.
ul. Żeromskiego
29,
01882
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
022 37 33 333, faks
022 37 33 382, e-mail
skrzypek_j@poczta.bielany.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bielany.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Sali Gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 18 przy ul. Żeromskiego 81
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UD-III-WZP.271.44.2016.MMA
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ Termomodernizacji Sali Gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 18 przy ul. Żeromskiego 81 obejmującej m.in. ocieplenie ścian zewnętrznych sali gimnastycznej i dachów budynku sali gimnastycznej i łącznika wraz z robotami towarzyszącymi, wymianę drzwi zewnętrznych w łączniku. Roboty budowlane w ujęciu wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych ( Dz.U. z 2016 poz. 1125): 45.32 - Wykonanie robót budowlanych izolacyjnych, 45.41 - Tynkowanie, 45.44 - Malowanie i szklenie (malowanie fasad budynków), 45.31 - Wykonywanie instalacji elektrycznych, 45.22 - Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych, 45.42- Zakładanie stolarki budowlanej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany 3 listopada 2016 r. przez mgr inż. Izabellę Krawczyk, (stanowiący załącznik nr 1 do Ogłoszenia) oraz wzór umowy (stanowiący załącznik nr 2 do Ogłoszenia). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest: Wykonanie kompletnej dokumentacji wykonawczej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń wraz z wykonaniem robót budowlano - montażowych oraz przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów. Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników budynku. Z uwagi na zakres zlecanych robót należy zapewnić dostępności przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych tylko w części dotyczącej wymiany drzwi zewnętrznych w łaczniku. Zamawiający na etapie odbioru robót wymaga certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą w zakresie: 1. drzwi zewnętrznych, 2. systemu ocieplenia ścian, 3. systemu ocieplenia dachu. W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie projektu wykonawczego; 2. Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 (Dz.U.2013.1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 3. Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania; 4. Pełnienie nadzoru autorskiego; 5. Wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych na podstawie wykonanych projektów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (przy założeniu prowadzenia robót w czynnej placówce oświatowej): a) związanych z ociepleniem ścian zewnętrznych sali gimnastycznej i łącznika; b) związanych z ociepleniem i kryciem dachów sali gimnastycznej i łącznika; c) związanych z wymianą drzwi zewnętrznych w łączniku; d) związanych z wymianą oświetlenia zewnętrznego sali gimnastycznej łącznie z robotami towarzyszącymi wynikającymi z Programu Funkcjonalno- użytkowego i projektu wykonawczego. 6. Wykonanie audytu energetycznego i świadectwa energetycznego budynków po zakończeniu zadania. Parametry techniczne: Po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia budynki nie zmieniają swoich dotychczasowych funkcji, nie zmieniają swojej kubatury, jak również nie zostanie zmienione zagospodarowanie terenu wokół budynków. Liczba kondygnacji: jedna. Wysokość sali gimnastycznej: 5,40-6,82 m. Wysokość łącznika: 3,36 m. 2) Zamawiający wymaga stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie prowadzenia robót budowlanych, skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem "zatrudnionej/ych" należy rozumieć nowo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę - w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666) pracowników do wykonywania następujących czynności w realizacji zamówienia: a) ocieplenie dachu styropapą, b) montaż izolacji termicznej wraz z wykonaniem elewacji. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymogu oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia oraz zamieszczonym równocześnie w sekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45320000-6
Dodatkowe kody CPV:
45261000-4,
45311000-0,
45443000-4,
45400000-1,
45421131-1,
45453000-7,
71221000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT126018.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert27 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 129000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.