eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaP/21/KTG/2013 na dokonanie dostawy i włączenia do posiadanego przez Szpital systemu nadzoru położniczego 3 monitorów płodu w ramach realizacji zadania inwestycyjnegoModernizacja i rozbudowa Szpitala INFLANCKA.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-06

Warszawa: P/21/KTG/2013 na dokonanie dostawy i włączenia do posiadanego przez Szpital systemu nadzoru położniczego 3 monitorów płodu w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala INFLANCKA.
Numer ogłoszenia: 361258 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280822 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej", ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/21/KTG/2013 na dokonanie dostawy i włączenia do posiadanego przez Szpital systemu nadzoru położniczego 3 monitorów płodu w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala INFLANCKA..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 3 szt. monitorów płodu - zwanych dalej ktg o parametrach określonych w Załączniku nr 2 do niniejszego SIWZ. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego wraz z przeszkoleniem personelu, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji ktg oraz przyłączenie ich do posiadanego przez Szpital systemu monitoringu czynności płodów. Urządzenia muszą być kompletne i gotowe do uruchomienia bez dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Wykonawca w okresie gwarancji będzie dokonywał bezpłatnych napraw, konserwacji i przeglądów ktg, przy czym ktg będzie naprawiany, konserwowany i przeglądany zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ze szczególnym uwzględnieniem art. 90 ust.3-5 tejże ustawy. Zamawiający dopuszcza przeniesienie odpowiedzialności związanych z naprawami, konserwacją i przeglądami sprzętu medycznego innym podmiotom pod warunkiem potwierdzenia tego faktu stosowną umową podpisaną przez obie strony. Zamawiający wymaga dokonywania wpisów do paszportu technicznego sprzętu przez podmiot wykonujący wszelkie czynności serwisowe przy dostarczonym sprzęcie od momentu jego uruchomienia. Częstotliwość przeglądów i konserwacji będzie zgodna z zaleceniami producenta , ale nie rzadziej niż raz w roku. Miejsce dostawy: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zgodnie z zapisami w formularzu cenowym. Za produkty równoważne Zamawiający uważa produkty nie gorszej jakości, posiadające tę samą funkcjonalność, wielkość, skład oraz pozostałe parametry określone w formularzu cenowym dla poszczególnego asortymentu. Oferując produkty równoważne, na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że produkt spełnia wszelkie wymagania i cechy opisane przez Zamawiającego. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1 -urządzenia medyczne Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych monitorów płodu. Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medicom Sp. z o.o., ul. M. Skłodowskiej-Curie 34, Zabrze, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77235,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 81000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.