eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynUtworzenie miejsca dla rozwoju teatru oraz tańca w Kętrzynie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-07

Ogłoszenie nr 361290 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.

Kętrzyn: Utworzenie miejsca dla rozwoju teatru oraz tańca w Kętrzynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326481-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, krajowy numer identyfikacyjny 51074344000000, ul. ul. Wojska Polskiego  11, 11400   Kętrzyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 752 05 20, faks 89 752 05 31, e-mail b.skalij@miastoketrzyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miastoketrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie miejsca dla rozwoju teatru oraz tańca w Kętrzynie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.21.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w auli w Gimnazjum nr 2 przy ul. Wojska Polskiego 9 w Kętrzynie - do zrealizowania według dokumentacji projektowej opisanej w punkcie 3. ppkt. 4) SIWZ. W zakres robót wchodzą m.in.:1)1. Odnowienie ścian, sufitu: a)skucie słabych tynków i odtworzenie tynków wraz ze szpachlowaniem, gruntowaniem itp. z doprowadzeniem przegrody do stanu nadającego się do malowania - miejsca słabych tynków oraz miejsca krzywych ścian, sufitów, ościeży, kantów, narożników, b) usuwanie starych powłok malarskich na powierzchniach na których pozostawia się stare tynki oraz naprawa starych tynków i szpachlowanie, c) malowanie ścian + malowanie lamperii, 1)2. Wymiana parkietu na nowy: a) rozebranie starego parkietu, b) skucie starej warstwy betonowej posadzki (krzywo wylana) lub w przypadku miejsc w których nie zachodzi konieczność skucia należy wyfrezować betonową posadzkę do gł około 1cm w celu usunięcia m.in. starego lepiku, c) w miejscach krzywizn i skutej posadzki wykonanie warstwy wyrównawczej, d) położenie nowego parkietu z deszczułek na kleju. 1)3. Wymiana drzwi wejściowych do auli oraz wymiana lub renowacja drzwi balkonowych,1)4. Przebudowa drzwi łączących aulę z salą przyległą,1)5. Wykonanie rolet okiennych,1)6. Wymiana grzejników, 1)7. Remont instalacji elektrycznej,1)8. Przygotowanie dokumentów odbioru robót wynikających z przepisów i praktyki budowlanej, m.in. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności na wbudowane materiały, 1)9. Przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji rozwiązań aranżacji wnętrz pomieszczeń budynku (rodzaje zabudowy grzejników, rodzaj parkietu, rodzaje drzwi wejściowych do auli, rodzaj i kolor użytych farb itp.),1)10. Uczestnictwo kierownika budowy we wszystkich spotkaniach ustalanych przez Zamawiającego (narady budowy). UWAGA 1: Należy wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową opisaną w punkcie 3. ppkt. 4) SIWZ, a w szczególności zgodnie z nadrzędnym względem dokumentacji opracowaniem Zamawiającego pn. "Wytyczne realizacyjne do zadania utworzenia miejsca dla rozwoju teatru oraz tańca w Kętrzynie", uznawanym za część dokumentacji, opracowaniem uzupełniającym, uszczegóławiającym dokumentację i wprowadzającym zmiany do dokumentacji. Z punktu widzenia prawa budowlanego zmiany wprowadzone w opracowaniu są zmianami nieistotnymi, nie wpływającymi na zmianę dokonanego w Starostwie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. UWAGA 2: Materiały rozbiórkowe stają się własnością Wykonawcy robót. Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych i gruzu powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych należą do Wykonawcy robót. 2)Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Mariusza Piórkowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą "INWEST-BUD" Mariusz Piórkowski z siedzibą 11-400 Kętrzyn, ul. Nowa Wieś Kętrzyńska 10A oraz opracowane przez Zamawiającego "Wytyczne realizacyjne do zadania utworzenia miejsca dla rozwoju teatru oraz tańca w Kętrzynie". W skład dokumentacji wchodzą: a) Wytyczne realizacyjne do zadania utworzenia miejsca dla rozwoju teatru oraz tańca w Kętrzynie; b)Projekt budowlano-wykonawczy - branża budowlana; c)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana; d)Projekt budowlano-wykonawczy - branża sanitarna; e)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża sanitarna; f)Projekt budowlano-wykonawczy - branża elektryczna; g)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża elektryczna; 3)Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji budowlano-wykonawczej pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji budowlano-wykonawczej oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itd.), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, g) izolacyjności cieplnej. 4) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5) Zamawiający udostępnił wraz z SIWZ przedmiary robót. Przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy do przygotowania wyceny i mogą nie obejmować wszystkich robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia lub błędnie określać ilości i rodzaje robót do wykonania. Jeżeli istnieją roboty, które Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności może przewidzieć lub skorygować na etapie zapoznania się z dokumentacją przetargową w tym w szczególności z dokumentacją projektową, ale nie objęte lub źle określone w przedmiarach robót - Zamawiający nie będzie ich traktował jako roboty dodatkowe. 6)Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): a) odnawianie ścian i sufitu auli, w tym: skuwanie słabych tynków i odtwarzanie tynków wraz ze szpachlowaniem, gruntowaniem itp., usuwanie starych powłok malarskich na powierzchniach na których pozostawia się stare tynki oraz naprawa starych tynków i szpachlowanie, malowanie ścian, malowanie lamperii, b) wymiana parkietu na nowy, w tym roboty takie jak: rozebranie starego parkietu, skucie starej warstwy betonowej posadzki (krzywo wylana) lub w przypadku miejsc w których nie zachodzi konieczność skucia frezowanie betonowej posadzki, w miejscach krzywizn i skutej posadzki wykonywanie warstwy wyrównawczej, położenie nowego parkietu z deszczułek na kleju, c) wymiana drzwi wejściowych do auli oraz wymiana lub renowacja drzwi balkonowych, d) przebudowa drzwi łączących aulę z salą przyległą, e) montowanie rolet okiennych, f) wymiana grzejników, g) prace remontowe przy instalacji elektrycznej. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. 7) Zamawiający wymaga, aby osoby określone w ppkt. 6) wykonujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy zgodnym z zakresem powierzonych im zadań. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełniania warunków określonych w ppkt. 6) i 7) przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, oryginałów dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, w odniesieniu do których Zamawiający zastrzegł obowiązek zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Dokumenty udostępniane Zamawiającemu powinny zawierać jedynie informacje umożliwiające ustalenie stron umowy, terminu jej obowiązywania, stanowiska oraz wymiaru etatu. Dane wrażliwe pracowników powinny zostać utajone/zakryte. W przypadku, gdy Zamawiający do weryfikacji zobowiązany będzie posiadać stosowne pełnomocnictwa do przedłożenia przed ZUS/KRUS, Wykonawca/podwykonawca na pierwsze wezwanie bezzwłocznie je dostarczy. 9) W przypadku niezatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zadania na umowę o pracę osób, w odniesieniu do których Zamawiający postawił ten wymóg, nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów lub też innych żądanych dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy - zał. nr 6 do SIWZ, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę osoby, której dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ujawnienia uchybienia i do okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o pracę, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS, czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45430000-0, 45300000-0, 45310000-3, 45331100-7, 45420000-7, 45440000-3, 45443000-4, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT352936.41
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej KOMUNALNIK Sp. z o.o.,  komunalnik_ketrzyn@op.pl,  Plac Słowiański 2,  11-400,  Kętrzyn,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 249527.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 249527.11
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 249527.11
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.