eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubońPrzebudowa odcinka ul. Źródlanej w Luboniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-07

Luboń: Przebudowa odcinka ul. Źródlanej w Luboniu
Numer ogłoszenia: 36133 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Luboń , pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 61 813 00 11, faks 61 813 00 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubon.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka ul. Źródlanej w Luboniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Źródlanej w Luboniu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania przedmiotu Umowy zgodnie z projektem budowlanym, nawet jeżeli nie są ujęte w przedmiarze robót. Zakres inwestycji: - przebudowa jezdni dł. ok ~ 200,00 m, - szerokości 4,50 m - 6,00 m, - wykonanie placu do zawracania 9,50 m x 9,50 m, - pochylenie poprzeczne jezdni - jednostronne 2% w kierunku do istniejącego chodnika, - pochylenie podłużne jezdni 0,3% - 0,74%, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego jednostronnego - szerokość 20 cm, - ograniczenie jezdni krawężnikiem 15 cm x 30 cm, - ograniczenie zjazdów obrzeżem 8 cm x 30 cm, - regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych wraz z wymianą włazów dla studni rewizyjnych kanalizacyjnych Zakres prac obejmuje: - roboty pomiarowe - wyznaczenie sytuacyjne i wysokościowe punktów głównych, - rozbiórka istniejącej infrastruktury (utwardzenia na szerokości zjazdów) obrzeży betonowych, krawężników betonowych, jezdni (nawierzchnia bitumiczna, nawierzchnia klinkierowa, kruszywo, gruz) - regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych - zawory, zasuwy, studnie teletechniczne, studnie rewizyjne kanalizacyjne, - wywóz i utylizacja powstałych materiałów z rozbiórki, - roboty ziemne - korytowanie (wykonanie mechaniczne wykopów - gruz, glina, piasek, żużel, grunt organiczny) - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie obrzeży betonowych 8 x 30 cm oraz krawężników 15 x 30 x 100 cm (rowki pod krawężniki, ławy pod krawężniki, ustawienie krawężników) na szerokości przejścia dla pieszych oraz zjazdów należy obniżyć krawężnik betonowy - wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni zjazdów: a) warstwa ścieralna - kostka betonowa prefabrykowana na podsypce piaskowej typ (domino) gr. 8 cm kolor - szary b) podbudowa - chudy beton B-7,5 gr. 15 cm c) warstwa wyrównawcza - podsypka piaskowa, 5 cm - wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni: a) warstwa ścieralna - kostka betonowa prefabrykowana na podsypce piaskowej typ (domino) gr. 8 cm kolor - szary b) podbudowa - kruszywo łamane 0/31,5 mm gr. 20 cm c) warstwa mrozoochronna - grunt stabilizowany cementem Rm=2,5 MPa, gr. 10 cm d) uprzątnięcie placu budowy, wykonanie zieleni - humusowanie z obsianiem trawą. Obowiązki i oświadczenia Wykonawcy: 1) Wykonawca oświadcza: a) że zapoznał się z planowanym zakresem robót, dokumentacją oraz uznał, że jego świadczenie jest możliwe do spełnienia w sensie faktycznym i prawnym. b) że uzyskał wszelkie niezbędne informacje i uznał je za wystarczające co do określenia: - rozmiarów i charakteru przedmiotu zamówienia, - materiałów i urządzeń niezbędnych do jego wykonania, - terminów i warunków płatności, - obowiązków Wykonawcy i Zamawiającego. c) od chwili przekazania placu budowy przejmuje odpowiedzialność za szkody mające miejsce na tym terenie. 2) Obowiązki Wykonawcy: a) przekazanie Zamawiającemu oświadczenia Kierownika Budowy o przyjęciu obowiązków Kierownika budowy wraz z kopią zaświadczenia o nadaniu uprawnień budowlanych do samodzielnego kierowania budową lub robotami budowlanymi oraz kopią zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, b) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu do akceptacji Harmonogramu terminowego c) opracowanie planu BIOZ d) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych e) utrzymanie porządku i czystości na terenie budowy, usunięcie odpadów z terenu budowy oraz ich zagospodarowanie lub utylizacja oraz uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie w dniu odbioru na swój koszt i ryzyko f) oznaczenie terenu budowy oraz odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami g) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas trwania robót budowlanych w terminie do 10 dni od zawarcia Umowy oraz niezwłoczne przekazanie Zamawiającemu do uzgodnienia, h) w czasie realizacji robót budowlanych Wykonawca zapewni bezpieczne dojścia do posesji wzdłuż ul. Źródlanej oraz zapewni dojazd służbom ratowniczym (pogotowie, straż itp.) i) każdorazowe uprzątniecie placu budowy, w szczególności z elementów mogących spowodować niebezpieczeństwo dla osób poruszających się w obrębie budowy j) usuniecie zgłoszonych nieprawidłowości dotyczących oznakowania robót, porządku oraz czystości na placu budowy, przeszkód komunikacyjnych w terminie 24 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego lub Inspektora nadzoru k) utrzymanie dróg dojazdowych - w przypadku zgłoszenia przez Zarządcę dróg, Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego należy dokonać niezwłocznego uprzątnięcia zanieczyszczeń powstałych przez poruszające się maszyny budowlane, l) osoby biorące udział w realizacji przedmiotu umowy znajdujące się na placu budowy powinny posiadać jednakowy strój oznaczony emblematem Wykonawcy w celu jednoznacznego zidentyfikowania osób biorących udział w realizacji robót budowlanych, m) przejęcie placu budowy n) przekazanie Zamawiającemu atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty na materiały i urządzenia, karty gwarancyjne i instrukcje obsługi wykorzystane podczas realizacji przedmiotu Umowy do zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy o) przygotowanie wzorów protokołu odbioru częściowego, protokołów badań, protokołów sprawdzeń do akceptacji przez Zamawiającego p) natychmiastowo powiadamia Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności, które maja lub mogą mieć wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy (terminowość, jakość robót) q) stosowanie się do poleceń i wskazówek Zamawiającego, Inspektora Nadzoru dotyczących niezgodności stwierdzonych podczas wizyty na terenie budowy oraz niezwłocznego usuwania wszelkiego rodzaju wad i uchybień r) zatrudnienie odpowiedniej liczby pracowników, posiadających niezbędne uprawnienia do wykonywania robót i innych czynności wykonywanych w ramach realizacji niniejszej Umowy, których kwalifikacje będą zapewniały należyta jakość i terminowość wykonania robót oraz innych czynności wykonywanych w ramach Umowy s) zapewnienie siły roboczej, materiałów i urządzeń oraz sprzętu jak również podmioty natury stałej lub tymczasowej niezbędne do prawidłowego wykonania prac oraz usunięcia wad, t) ponoszenie całkowitej odpowiedzialności za wykonywane roboty od dnia przystąpienia do realizacji Przedmiotu Umowy do dnia ustalonego w protokole końcowym, u) zapłata wynagrodzenia Podwykonawcom, jeżeli wykonawca korzysta z podwykonawców, v) zapewni obsługę geodezyjną na własny koszt. Na zlecenie i koszt Wykonawcy uprawniony geodeta zgłosi inwentaryzacje do zasobów geodezyjnych i wykona aktualne mapy. Uzupełnienie mapy zasadniczej wynikami pomiarów powykonawczych należy wykonać w formie analogowej oraz elektronicznej, w) stosowanie wyłącznie materiałów urządzeń i innych elementów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania na terenie Polski, x) powiadomienie Zarządcy dróg - Wydział Spraw Komunalnych Urząd Miasta Luboń o terminie rozpoczęcia robót, y) zagospodarowanie terenu budowy na własny koszt, z) przeprowadzenie inwentaryzacji wstępnej, stanu technicznego obiektów budowlanych zlokalizowanych na lub w sąsiedztwie terenu budowy i prowadzenie stałego monitoringu w tym zakresie łącznie z wykonywaniem dokumentacji fotograficznej aa) udział przedstawiciela Wykonawcy w spotkaniach koordynacyjnych - rady budowy, bb) powiadomienie Zamawiającego o występujących utrudnieniach (w szczególności utrudnienia wjazdu-wyjazdu z posesji ) z wyprzedzeniem co najmniej 10 dniowym tak by było możliwe umieszczenie informacji dla mieszkańców cc) przeprowadzenie wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami odbiorów, prób, badań i sprawdzeń kontroli przez właściwe urzędu i organy administracji publicznej dd) cały zakres robót należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót, obowiązującymi normami, sztuką inżynierską oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy , ee) na żądanie Zamawiającego przerwanie robót na budowie, a jeżeli zgłoszona zostanie taka potrzeba - zabezpieczenie wykonanych robót przed ich zniszczeniem. ff) w razie przerwania robót, stan ich zaawansowania winien być stwierdzony protokolarnie przez upoważnionych przedstawicieli Stron. W protokole należy podać powody przerwania robót oraz warunki i terminy ich wznowienia, gg) Zamawiający wymaga systemu ciągłego prowadzenia robót budowlanych w przypadku konieczności przerwania prac na okres dłuższy niż 3 dni przypadek taki należy zgłosić Zamawiającemu z podaniem obiektywnych przyczyn przerwania prac, hh) w przypadku zlokalizowania elementów cennych archeologicznie Wykonawca przerwie realizacje robót i niezwłocznie powiadomi Zamawiającego o zaistniałej sytuacji, ii) prowadzenie dokumentacji fotograficznej podczas realizacji procesu inwestycyjnego ukazujące postęp prowadzonych robót, jj) Wszystkie prace związane z robotami ziemnymi wymagają wykonania ręcznych przekopów próbnych celem dokładnej lokalizacji urządzeń podziemnych i wyeliminowania ich uszkodzeń. W przypadku braku wykonania przekopów próbnych, lub ich niedokładnego wykonania i ewentualnego uszkodzenia mediów podziemnych koszty odbudowy urządzeń podziemnych poniesie Wykonawca robót kk) oznaczenie terenu budowy oraz odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami, ogrodzenie terenu budowy, ll) dokonanie na własny koszt wywozu i utylizacji gruzu i materiału z rozbiórki oraz budowy, mm) informowanie mieszkańców terenów objętych inwestycją o terminie rozpoczęcia, zakończenia prac a także utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami (w formie pisemnej) na co najmniej 7 dni przed ich wystąpieniem, nn) każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie placu budowy, oo) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie wykonywania robót (skrzynki energetyczne, słupki telekomunikacyjne), pp) wykonanie oraz dostarczenie Inwestorowi dokumentacji powykonawczej w 2 egz. oraz wersji elektronicznej (w tym także: certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty na wbudowane materiały, protokoły badań i sprawdzeń) - najpóźniej w dniu dokonania odbioru końcowego, qq) przekazanie projektu powykonawczego w 2 egz. wraz z naniesionymi zmianami jeśli takie wystąpią, rr) przeprowadzenie na własny koszt na żądanie Zamawiającego badań jakościowych w odniesieniu do wykonanych robót i zastosowanych przez wykonawcę materiałów, ss) wykonanie oraz dostarczenie Inwestorowi geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (4 egz.) wraz ze zgłoszeniem do odpowiednich ośrodków geodezyjnych (zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz uzyskanymi uzgodnieniami) Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Dodatku A do tego załącznika ( dokumentacja projektowa )..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. ( słownie: pięć tysięcy złotych ) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PBS O/Luboń konto 92 9043 1038 3038 0018 5244 0008 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miasta Luboń, Pl. E. Bojanowskiego 2, pokój: Kancelaria w holu. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty - informacja o sposobie jego wniesienia np. na druku oferty. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 22.04.2016 r. godz. 8:25. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 9.13 (SIWZ). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9.9., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 pzp , lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w zakresie spełniania tych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnienie tych wymagań przez złożenie oświadczenia ( np. wg Załącznika nr 2 ). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia-nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w Sekcji III OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał : - w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie drogi (jezdni) o wartości minimum 250 000 zł brutto, załączając dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone /i złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu/; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia-nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w Sekcji III OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia-nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w Sekcji III OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że: - dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje/uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia tj. co najmniej kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności drogowej i przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy prawo zamówień publicznych. Zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach, Zamawiający dopuszcza także pełnienie ww. funkcji przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. ) z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz.U. Nr 63, poz. 394 ze zm ). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia-nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w Sekcji III OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia-nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w Sekcji III OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 Prawa zamówień publicznych dopuści zmianę umowy tylko w sytuacjach wskazanych niżej: a) z powodu braków, niedokładności lub błędów w dokumentacji wyjściowej dostarczonej przez Zamawiającego umowę zmieni się tak, by realizacja była możliwa w tym w szczególności co do zmian w zakresie terminu oraz rozwiązań techniczno/technologicznych, b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, w sposób pozwalający usuwać i minimalizować negatywne skutki w tym poprzez zmianę terminu oraz zmianę rozwiązań techniczno/technologicznych, c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia , które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, w sposób odpowiedni do wpływu tych osób na realizacje w tym w szczególności co do zmiany terminu lub zmiany rozwiązań techniczno/technologicznych, d) z powodu zmian w prawie, w tym w szczególności zmianie w podatku VAT, zmian w warunkach technicznych i parametrach technicznych opisanych przez prawo, zmian w kompetencjach organów państwa, z powodu zmian w stosowaniu prawa przez organy sądowe i władze wykonawczą gdy organy te odstąpią od powszechnych praktyk stosowania prawa wyznaczonych przez linie orzecznicze sądownictwa powszechnego, administracyjnego oraz uchwały Naczelnego Sądu Administracyjnego, zmiany mogą dotyczyć elementów na które wpływ ma dana zmiana, w szczególności na termin wykonania lub zmianę rozwiązań techniczno/technologicznych. e) z powodu wystąpienia konieczności realizacji robót zamiennych, dodatkowych lub zamówień dodatkowych w zakresie wyznaczonym przez te roboty (zamówienia) w tym co do terminu oraz zmian rozwiązań techniczno/technologicznych. f) z powodu odbiegających od typowych i szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych a wpływających na możliwość wykonywania robót dopuszcza się zmianę terminu. O wystąpieniu okoliczności mających wpływ na terminową realizację przedmiotu umowy (i poszczególnych zadań) Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie. Wszelkie zmiany w niniejszej Umowie mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubon.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Luboń/Urząd Miasta Luboń/ Plac Edmunda Bojanowskiego 2 62-030 Luboń pok.115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 08:25, miejsce: Miasto Luboń/Urząd Miasta Luboń/ Plac Edmunda Bojanowskiego 2 62-030 Luboń Kancelaria w holu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.