To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-07
Ogłoszenie nr 361340 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.
Rzezawa: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 336811
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 339668
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzezawa, krajowy numer identyfikacyjny
851660660, ul.
Długa
21,
32-765
Rzezawa, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
+48146858600, faks
+48146858600, e-mail
b.zareba@rzezawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rzezawa.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.rzezawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RID.271.11.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Rzezawa, tj. dla punktów poboru energii elektrycznej innych niż oświetlenie uliczne i drogowe oraz dla punktów poboru energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i drogowego. 2. Wspólny Słownik zamówień CPV : 09000000-3 - produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09300000-2 energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 3. Zakres zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Rzezawa. Zestawienie punktów odbioru wraz z określeniem szacunkowej ilości dostarczanej energii wyszczególniono w załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Zakres zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej do 71 punktów poboru energii. 5. Obecnie usługi dystrybucji świadczone są na podstawie odrębnej umowy zawartej z TAURON Dystrybucja S.A. 6. Przewidywane zużycie energii elektrycznej dla każdego punktu poboru energii w okresie objętym zamówieniem dla którego postępowanie jest prowadzone biorącego udział w postępowaniu (kWh) wskazano w załączniku nr 4 do SIWZ. 7. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktyczne zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 8. Moc umowna, warunki jej zmiany określone są każdorazowo w umowie o świadczenie usług dystrybucji zawartą pomiędzy Zamawiającym a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dalej określanego jako OSD - wskazane również dla każdego PPE w załączniku nr 4 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia mocy umownej. Koszty wynikające z dokonywania bilansowania uwzględnione winny zostać w cenie energii elektrycznej. Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umów, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 10. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przypisuje prawo bonifikaty wg stawek określonych w §42 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczególnych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 11. Ilość punktów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną - 71. 12. Termin płatności faktur wynosi 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. 13. Obiekty Zamawiającego, dla których będzie sprzedawana energia są przyłączone do sieci TAURON DYSTRYBUCJA S.A.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09300000-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT329268.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 372136.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RZEZAWA
więcej: przetargi RZEZAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.