To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Sieradz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Renowacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego w obrębie posesji przy ul. Wodnej 3 na Starym Mieście w Sieradzu
Numer ogłoszenia: 361344 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337400 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Renowacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego w obrębie posesji przy ul. Wodnej 3 na Starym Mieście w Sieradzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem renowacji wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego w obrębie posesji przy ul. Wodnej 3 na Starym Mieście w Sieradzu. Nadzorem inwestorskim należy objąć branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną. Charakterystyka robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski: I. Budynek kamienicy frontowej oznaczony w projekcie zagospodarowania terenu jako BM: Powierzchnia zabudowy: 193 m2, powierzchnia użytkowa: 463 m2, kubatura 1.737 m3. Budynek nie jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych województwa łódzkiego. Jest to budynek trójkondygnacyjny podpiwniczony. Zakres robót obejmuje: wymianę fundamentów budynku, przemurowania ścian, wymianę stropów, wymianę dachu, ocieplenie ścian budynku, ocieplenie poddasza, przebudowę schodów. Przebudowanie układów pomieszczeń mieszkalnych na parterze celem wydzielenia łazienek i kuchni. Wykonanie adaptacji strychu na pomieszczenia mieszkalne. Przebudowanie układu pomieszczeń w piwnicy na kotłownię i pomieszczenia gospodarcze. Wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, kotłowni węglowej, wykonanie instalacji elektrycznej, telefonicznej, rtv., internetowej, domofonowej, odgromowej. Szczegółowy zakres prac do wykonania w budynku określa dokumentacja projektowa. Budynek zostanie wyposażony w instalacje i urządzenia umożliwiające prawidłowe i zgodne z przepisami funkcjonowanie w/w budynku. Każdy lokal mieszkalny zostanie wyposażony w trzon kuchenny gazowy lub elektryczny lub gazowo-elektryczny. Szczegółowy zakres prac do wykonania w budynku określa dokumentacja projektowa. II. Budynek gospodarczy z pomieszczeniem na śmietnik oznaczony w projekcie zagospodarowania terenu jako typ BG/S: Zakres robót obejmuje: częściową rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego nr 2, przebudowę pozostałej części budynku z wydzieleniem pomieszczeń na śmietnik i dwóch pomieszczeń do celów gospodarczych. Budynek o konstrukcji murowanej. W górnej części konstrukcja stalowa ażurowa, kryty blachą trapezową. Szczegółowy zakres prac do wykonania w budynku określa dokumentacja projektowa. III. Uzbrojenie terenu- przyłącza i sieci: Przyłącze wodne: projektowane z istniejącego wodociągu DN100 w ul. Wodnej. Zestaw wodomierzowy w piwnicy budynku. Przyłącze kanalizacji sanitarnej: projektowane do kanału sanitarnego w ul. Wodnej. Przyłącze kanalizacji deszczowej: projektowane z części dachu kamienicy opadającego w stronę ul. Wodnej, woda deszczowa odprowadzana jest dwoma przyłączami do kanalizacji deszczowej w ul. Wodnej. Z drugiej części dachu woda odprowadzana będzie systemem rur do studni chłonnej, którą należy wykonać na terenie posesji. Przyłącze energetyczne: należy wykonać podłączenie budynku do nowo wykonanego złącza kablowego na ścianie budynku. Wykonanie przyłącza nie wchodzi w zakres zamówienia. IV. Zagospodarowanie terenu, mała architektura: Należy wykonać zagospodarowanie terenu z uwzględnieniem rozwiązań zawartych w projekcie podstawowym i zamiennym. Utwardzenie ciągów komunikacyjnych, schody terenowe z kostki brukowej, montaż ławek, trzepaka i urządzeń zabawowych - piaskownica, huśtawki, zagospodarowanie terenów zielonych. V. Przebudowa przypory: Celem umożliwienia komunikacji podwórka na ul. Wodną należy przebudować istniejącą ceglaną przyporę między budynkami kamienicy i byłej synagogi, wykonując zaprojektowaną konstrukcję ramową żelbetową. VI. Roboty rozbiórkowe, wyburzenia, mur ogrodzeniowy: Należy wykonać rozbiórkę budynku gospodarczego nr 1 zlokalizowanego na terenie działki zgodnie z projektem rozbiórek oraz częściową rozbiórkę budynku gospodarczego nr 2. Konstrukcja budynków tradycyjna. Z rozbieranego budynku gospodarczego nr 2 należy pozostawić podłużną ścianę będącą elementem budynku na sąsiedniej nieruchomości z fragmentami ścianek działowych na tej działce, wybudować mur ogrodzeniowy o wysokości do 2,20 m stanowiący jednocześnie ścianę podłużną nowego budynku gospodarczego BG/S. Pełny zakres robót objętych nadzorem inwestorskim, a przewidzianych do wykonania przedstawia dokumentacja projektowa i STWiORB. 2. Do podstawowych obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami) należy: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, e) wydawanie kierownikowi budowy (robót) poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f) żądanie od kierownika budowy (robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: a) uczestnictwa w komisyjnych naradach technicznych dotyczących inwestycji, b) weryfikacja faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczeń realizowanych robót, c) przeprowadzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanych robót budowlanych, d) bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu i postępie robót, e) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych inwestycji do czasu upływu gwarancji. 4. Zamawiający dostarczy Wykonawcy-Inspektorowi dokumentację projektową obiektu. 5. Wartość nadzorowanych robót budowlanych wynosi: 786.178,33zł netto.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pn. Od elekcji królów Polski do epoki Internetu - sieradzka Starówka historycznym i kulturowym dziedzictwem regionu, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUD - MAX Łukasz Pawłowski, ul. Dojazd 22, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11006,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8610,00
Oferta z najniższą ceną: 8610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120540,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa artykułów mleczarskich
- Ubezpieczenie Majątku Powiatu Sieradzkiego
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024 i 2025. Część Nr 4 i 6
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego w Sieradzu oraz OZ ZK w Sieradzu w roku 2025
- Dostawa odczynników do diagnostyki chorób infekcyjnych i alergicznych wraz z dzierżawą aparatów na 24 miesiące
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Sieradza
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Spraw. kompleks. nadzoru inwestor. nad realiz. zad. pn.:Budowa ronda na skrzyż. ul.Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ul. od ul.Sienkiewicza do ul.Chmielniki w Świeciu wraz z infrastr.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, drogową i ogrodzeniem, przy ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Zgierzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zarządzanie i pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla nieruchomości stanowiących zasób Miasta Piotrkowa Tryb. oraz zarządzanie nieruchomością przy ul. Dmowskiego 47 w Piotrkowie Tryb.
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowań w ciągach dróg wojewódzkich: Część nr 3 - rozbudowa skrzyżowania DW 965 z DP 2006K w m. Proszówki
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Remont drogi powiatowej (dawniej droga wojewódzka 366) w km 0+000 ÷ km 3+974 oraz km 7+505 ÷ km 24+176 o łącznej długości 19 505 metrów
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 555 na terenie m. Siecień, gm. Brudzeń Duży, powiat płocki - nr postępowania 282/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.