eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Renowacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego w obrębie posesji przy ul. Wodnej 3 na Starym Mieście w Sieradzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-06

Sieradz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Renowacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego w obrębie posesji przy ul. Wodnej 3 na Starym Mieście w Sieradzu
Numer ogłoszenia: 361344 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337400 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Renowacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego w obrębie posesji przy ul. Wodnej 3 na Starym Mieście w Sieradzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem renowacji wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego w obrębie posesji przy ul. Wodnej 3 na Starym Mieście w Sieradzu. Nadzorem inwestorskim należy objąć branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną. Charakterystyka robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski: I. Budynek kamienicy frontowej oznaczony w projekcie zagospodarowania terenu jako BM: Powierzchnia zabudowy: 193 m2, powierzchnia użytkowa: 463 m2, kubatura 1.737 m3. Budynek nie jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych województwa łódzkiego. Jest to budynek trójkondygnacyjny podpiwniczony. Zakres robót obejmuje: wymianę fundamentów budynku, przemurowania ścian, wymianę stropów, wymianę dachu, ocieplenie ścian budynku, ocieplenie poddasza, przebudowę schodów. Przebudowanie układów pomieszczeń mieszkalnych na parterze celem wydzielenia łazienek i kuchni. Wykonanie adaptacji strychu na pomieszczenia mieszkalne. Przebudowanie układu pomieszczeń w piwnicy na kotłownię i pomieszczenia gospodarcze. Wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, kotłowni węglowej, wykonanie instalacji elektrycznej, telefonicznej, rtv., internetowej, domofonowej, odgromowej. Szczegółowy zakres prac do wykonania w budynku określa dokumentacja projektowa. Budynek zostanie wyposażony w instalacje i urządzenia umożliwiające prawidłowe i zgodne z przepisami funkcjonowanie w/w budynku. Każdy lokal mieszkalny zostanie wyposażony w trzon kuchenny gazowy lub elektryczny lub gazowo-elektryczny. Szczegółowy zakres prac do wykonania w budynku określa dokumentacja projektowa. II. Budynek gospodarczy z pomieszczeniem na śmietnik oznaczony w projekcie zagospodarowania terenu jako typ BG/S: Zakres robót obejmuje: częściową rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego nr 2, przebudowę pozostałej części budynku z wydzieleniem pomieszczeń na śmietnik i dwóch pomieszczeń do celów gospodarczych. Budynek o konstrukcji murowanej. W górnej części konstrukcja stalowa ażurowa, kryty blachą trapezową. Szczegółowy zakres prac do wykonania w budynku określa dokumentacja projektowa. III. Uzbrojenie terenu- przyłącza i sieci: Przyłącze wodne: projektowane z istniejącego wodociągu DN100 w ul. Wodnej. Zestaw wodomierzowy w piwnicy budynku. Przyłącze kanalizacji sanitarnej: projektowane do kanału sanitarnego w ul. Wodnej. Przyłącze kanalizacji deszczowej: projektowane z części dachu kamienicy opadającego w stronę ul. Wodnej, woda deszczowa odprowadzana jest dwoma przyłączami do kanalizacji deszczowej w ul. Wodnej. Z drugiej części dachu woda odprowadzana będzie systemem rur do studni chłonnej, którą należy wykonać na terenie posesji. Przyłącze energetyczne: należy wykonać podłączenie budynku do nowo wykonanego złącza kablowego na ścianie budynku. Wykonanie przyłącza nie wchodzi w zakres zamówienia. IV. Zagospodarowanie terenu, mała architektura: Należy wykonać zagospodarowanie terenu z uwzględnieniem rozwiązań zawartych w projekcie podstawowym i zamiennym. Utwardzenie ciągów komunikacyjnych, schody terenowe z kostki brukowej, montaż ławek, trzepaka i urządzeń zabawowych - piaskownica, huśtawki, zagospodarowanie terenów zielonych. V. Przebudowa przypory: Celem umożliwienia komunikacji podwórka na ul. Wodną należy przebudować istniejącą ceglaną przyporę między budynkami kamienicy i byłej synagogi, wykonując zaprojektowaną konstrukcję ramową żelbetową. VI. Roboty rozbiórkowe, wyburzenia, mur ogrodzeniowy: Należy wykonać rozbiórkę budynku gospodarczego nr 1 zlokalizowanego na terenie działki zgodnie z projektem rozbiórek oraz częściową rozbiórkę budynku gospodarczego nr 2. Konstrukcja budynków tradycyjna. Z rozbieranego budynku gospodarczego nr 2 należy pozostawić podłużną ścianę będącą elementem budynku na sąsiedniej nieruchomości z fragmentami ścianek działowych na tej działce, wybudować mur ogrodzeniowy o wysokości do 2,20 m stanowiący jednocześnie ścianę podłużną nowego budynku gospodarczego BG/S. Pełny zakres robót objętych nadzorem inwestorskim, a przewidzianych do wykonania przedstawia dokumentacja projektowa i STWiORB. 2. Do podstawowych obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami) należy: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, e) wydawanie kierownikowi budowy (robót) poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f) żądanie od kierownika budowy (robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: a) uczestnictwa w komisyjnych naradach technicznych dotyczących inwestycji, b) weryfikacja faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczeń realizowanych robót, c) przeprowadzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanych robót budowlanych, d) bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu i postępie robót, e) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych inwestycji do czasu upływu gwarancji. 4. Zamawiający dostarczy Wykonawcy-Inspektorowi dokumentację projektową obiektu. 5. Wartość nadzorowanych robót budowlanych wynosi: 786.178,33zł netto.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pn. Od elekcji królów Polski do epoki Internetu - sieradzka Starówka historycznym i kulturowym dziedzictwem regionu, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUD - MAX Łukasz Pawłowski, ul. Dojazd 22, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11006,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8610,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120540,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.