Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Zabór: Adaptacja pomieszczeń dostosowująca obiekt do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku
- Remont II piętra
Numer ogłoszenia: 36134 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze , ul. Zamkowa 1, 66-003 Zabór, woj. lubuskie, tel. 068 3274028, faks 068 3218008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cldim.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń dostosowująca obiekt do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku - Remont II piętra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, robót budowlanych i instalacyjnych II piętra (segmentów D, F, G i H) dostosowujących je do wymogów sanitarnych określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku ( Dz.U. 213 poz. 1568). Realizacja zadania odbywać się będzie w czynnie użytkowanym obiekcie szpitalnym. Zamawiający wymaga by zadanie było wykonywane w dwóch zamkniętych etapach. Wykonanie adaptacji obejmuje wykonanie adaptacji pomieszczeń na sypialnie dla pacjentów i przebudowę dyżurki pielęgniarskiej. Zakres zadania obejmuje roboty budowlane (w tym wykonanie ścian działowych, podłóg, roboty tynkarskie i malarskie), położenie w adaptowanych pomieszczeniach instalacji elektrycznej i grzewczej i sanitarnej. Uwaga obiekt jest wpisany do rejestru zabytków. Szczegółowy zakres prac określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium o wartości 6000 zł słownie: sześciu tysięcy złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki szczegółowe: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. - wykażą się należytym wykonaniem w okresie lat (2006-2008) co najmniej dwóch zadań, realizowanych przy zachowaniu ciągłości jego użytkowania w obiektach publicznych, polegających na wykonaniu modernizacji, przebudowy lub rozbudowy budynków obejmującej branże ogólnobudowlaną, elektryczną i sanitarnej, których wartość była nie mniejsza niż 300 000zł, . - dysponują osobami przynależnymi do właściwych okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa, posiadającymi konieczne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnych w zakresie instalacji, cieplnych, elektrycznych i sanitarnych potwierdzone zaświadczeniami wydanymi przez odpowiednie Izby Inżynierów Budownictwa; przy czym kierownik budowy powinien legitymować się posiadaniem uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i spełniać warunek określony w § 8 ust. 1 Rozporządza Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r w sprawie prowadzenia konserwatorskich, restauracyjnych robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz.1579) i przynależnym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą na wykonanie zamówienia; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, tj.: posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 PLN, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 8.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wykonawców zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). 8.3 Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust.1 oraz warunki szczegółowe a także, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa niżej wymienione wymagane dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru; b) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r.- Kodeks karny (Dz. U. z 1997 r. Nr 88 poz. 553 - jednolity tekst z późniejszymi zmianami) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia; c) oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; d) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; e) zaakceptowany projekt umowy; f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie h) informację o należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat (2004-2008), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, realizowanych przy zachowaniu ciągłości jego użytkowania w obiektach publicznych, polegających na wykonaniu modernizacji, przebudowy lub rozbudowy budynków obejmującej branże ogólnobudowlaną, elektryczną i sanitarnej, których wartość była nie mniejsza niż 300 000zł,, wraz z potwierdzającymi ten fakt, stosownymi referencjami, opiniami itp. i) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane w swiz uprawnienia; j) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenie z banku lub kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek o posiadaniu przez niego zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą od kwoty za jaką zamierza wykonać niniejsze zamówienie, lub przedstawienie przyrzeczenia banku, że w przypadku wyboru oferty danego Wykonawcy udzieli on jemu kredytu w wysokości nie mniejszej od ceny zaproponowanej w ofercie; k) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest w zakresie prowadzonej działalności ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) na kwotę nie mniejszą niż 300 000zł; l) dokumenty potwierdzające pełnomocnictwa osób reprezentujących wykonawcę (jeżeli oferta lub załączniki do oferty nie będą podpisane przez osobę wykazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy), m) w przypadku posłużenia się podwykonawcami, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do swej oferty ich wykaz wraz z podaniem ich pełnych nazw, adresów oraz wskazaniem zakresu zadań, które będą oni w ramach zamówienia realizowali - do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez tych podwykonawców właściwych do wykonania zamówienia kwalifikacji i uprawnień . n) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przedmiar robót..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cldim.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży
66-003 Zabór ul. Zamkowa 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze, 66-003 Zabór ul. Zamkowa 1e budynek administracji pokój nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby zainstalowania i uruchomienia zbiorników do przechowywania komórek krwiotwórczych w temperaturach par ciekłego azotu - 196 stopni C
- Prace remontowo-budowlane w Szpitalu Św. Rodziny przy ul Jarochowskiego 18 w Poznaniu
- Adaptacja pomieszczeń na parterze pawilonów E,F,G,H na potrzeby utworzenia pracowni rezonansu magnetycznego i gabinetów diagnostycznych z dostawą i montażem wyposażenia
- RZP-13/KJ/2025 - "Remont pokrycia dachowego w budynku D i E Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.