Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-21
Tomaszów Mazowiecki: sukcesywne dostawy materiałów szewnych i siatek do operacji chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 36134 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rejonowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7257134, 7257235, fax 044 7257251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy materiałów szewnych i siatek do operacji chirurgicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów szewnych i siatek do operacji chirurgicznych, do apteki szpitalnej w siedzibie zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły /spełnia - nie spełnia/ 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Formularz /Oświadczenie Wykonawcy/ o dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku ( Dz.U. Nr 93 poz. 896) o wyrobach medycznych. - załącznik nr 4 3. Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane złożyć oddzielne oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oddzielnie dokumenty, o których mowa w ust. 2. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1-3, składa: 1) Dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 2 pkt. 1-3 niniejszego rozdziału, wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz Oferta - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Formularz cenowy - załączniki: nr 2/1, 2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI, 2/VII specyfikacji. 3. Formularz Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Formularz Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku ( Dz.U. Nr 93 poz. 896) o wyrobach medycznych. - załącznik nr 4 5. Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia - poparty załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. Min 2 - załącznik nr 5 do SIWZ 6. Projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walory użytkowe - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Rejonowy w Tomaszowie Mazowieckim ul. Graniczna 63 Budynek Administracji pok. 42 Zamówienia Publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpital Rejonowy w Tomaszowie Mazowieckim ul. Jana Pawła II 35 sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET Nr 1 - SZWY WCHŁANIALNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZWY WCHŁANIALNE PLECIONE SYNTETYCZNE WCHŁANIAJACE SIĘ POM. 56-70 DNI. DOPUSZCZALNA ROZPIĘTOŚC DŁ. IGŁY +/- 10 %, ODCHYLENIE DŁUGOSCI NICI +/- 15 %..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - SZWY WCHŁANIANE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZEW PLECIONY SYNTETYCZNY POWLEKANY KOPOLIMEREM GLIKOLIDU I LAKTYDU ORAZ STEARYNIANEM WAPNIA. WCHŁANIAJACY SIĘ DO 42 DNIA. DOPUSZCZALNA ROZPIĘTOSC DŁ. IGŁY +/- 5%, ODCHYLENIA DŁUGOSCI NICI +/- 15%..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET Nr III SZEW JEDNOWŁÓKOWY SYNTETYCZNY POLYSTROWY WCHŁANIAJĄCY SIĘ DO 56 DNI..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZEW JEDNOWŁÓKOWY SYNTETYCZNY POLYSTROWY WCHŁANIAJĄCY SIĘ DO 56 DNI. PODTRZYMYWANIE TKANKOWE 50-60% W 5 DNIU I 20-30 % W DZIESIĄTYM DNIU OD IMPLANTACJI. DOPUSZCZALNA ROZPIĘTOŚĆ DŁUGOŚCI IGŁY +/- 10%. ODCHYLENIE DŁUGOŚCI NICI +/- 15 %..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET Nr IV - SZWY NIEWCHŁANIALNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A - SZEW NIEWCHŁANIALNY JEDNOWŁÓKOWY SYNTETYCZNY POLIAMIDOWY. DOPUSZCZALNA ROZPIĘTOŚĆ DŁUGOŚCI IGŁY +/- 5%. ODCHYLENIE DŁUGOŚCI NICI +/- 5%. CHYBA, ŻE W POSZCZEGÓLNYCH POZYCJACH WSKAZANE JEST INACZEJ. NICI KOLORU CZARNEGO LUB GRANATOWEGO. W PAKIECIE NICI JEDNEGO PRODUCENTA, CZYTELNIE OZNACZONE OPAKOWANIE JEDNOSTKOWE..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET Nr IV - SZWY NIEWCHŁANIALNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE B - SZEW NIEWCHŁANIALNY JEDNOWŁÓKOWY SYNTETYCZNY POLIPROPYLENOWY. DOPUSZCZALNA ROZPIĘTOŚC DŁ. IGŁY +/- 5%. ODCHYLENIE DŁUGOŚCI NICI +/- 15%..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walory uzytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET Nr IV - SZWY NIEWCHŁANIALNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE C - SZEW/PODWIĄZKA. NIEWCHŁANIALNY SYNTETYCZNY POLIAMIDOWY PLECIONY . DOPUSZCZALNA ROZPIĘTOŚC DŁ. IGŁY +/- 5%. ODCHYLENIE DŁUGOŚCI NICI +/- 15%..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. walory użytkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET Nr V - SZWY RÓŻNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A - SZEW PLECIONY POLIESTROWY POWLEKANY. DOPUSZCZALNA ROZPIĘTOŚĆ DŁUGOSCI IGŁY +/- 10%. ODCHYLENIE DŁUGOŚCI NICI +/- 15%..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET Nr V - SZWY RÓŻNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE B - SZEW SYNTETYCZNY WCHŁANIALNY POWLEKANY WCHŁANIAJACY SIĘ POMIĘDZY 56-70 DNIEM, WYTRZYMAŁOŚĆ WĘZŁA PO 2 TYGODNIACH OKOŁO 80%..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET Nr V - SZWY RÓŻNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE C - PODWIĄZKA POLIAMIDOWA PLECIONA POWLEKANA..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET Nr VI - SIATKI POLIPROPYLENOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET Nr VI - SIATKI POLIPROPYLENOWE - DO OPERACJI PRZEPUKLIN PŁASKIE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET Nr VII - SIATKI KOMPOZYTOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET Nr VII - SIATKI KOMPOZYTOWE, CZĘŚCIOWO WCHŁANIALNE, WYKONANE Z POLIPROPYLENU I POLIGLEKAPRONU - DO OPERACJI PRZEPUKLIN..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: " Przebudowa DP 4338E w Tomaszowie Mazowieckim ul. Dworcowa"
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 116402E w m. Zaborów Pierwszy, Zaborów Drugi, Łazisko, gmina Tomaszów Mazowiecki
- Serwis oprogramowania firmy Asseco Poland S.A.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: " Przebudowa drogi powiatowej nr 4321E w m. Prażki"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4319E w m. Ciosny"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Przebudowa DP 4310E w m. Roszkowa Wola pod wiaduktem kolejowym"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 10/2025 Sukcesywną dostawę nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych, klipsów tytanowych, innych materiałów szewnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi,
- Dostawa materiałów opatrunkowych - dogrywka
- DOSTAWA - OPATRUNKI HYDROŻELOWE, SPONGOSTAN
- Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Produkty lecznicze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.