To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-02
Radom: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO
W RADOMIU
Numer ogłoszenia: 361354 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263341 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu, ul. Toruńska 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 385 31 00, faks 48 331 84 48.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W RADOMIU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego obejmująca w szczególności: Sprzęt komputerowy - Notebook szt.2 CPV 30213100-6 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ 3. Oferowane przedmioty zamówienia winny spełniać poniższe wymogi: 1) być fabrycznie nowe (nieużywane, nieregenerowane i nienaprawiane), wyprodukowane w 2011r., pochodzić z legalnego źródła , być opakowane w oryginalne opakowania producentów, posiadać na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu, producenta i być oznakowane znakiem CE, 2) spełniać minimalne wymagane parametry techniczne dla poszczególnych asortymentów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, 3) spełniać wszelkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym prawie. 4. Wymienione w jakiejkolwiek części SIWZ nazwy, marki wyrobów lub parametry sugerujące konkretnego producenta nie są obligatoryjne dla wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych urządzeń/wyrobów pod warunkiem zapewnienia parametrów: 1) technicznych, co najmniej identycznych z parametrami urządzeń/ wyrobów wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, 2) funkcjonalnych sprzętu (w zakresie zarządzania, obsługi, serwisu) w taki sposób, że będzie on współpracować i będzie w pełni kompatybilny ze sprzętem będącym w posiadaniu Zamawiającego, posiadanym oprogramowaniem oraz zapewni jednolity serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla urządzeń i wyrobów. 5. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia : 1) Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt komputerowy gwarancji na okres nie krótszy niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek, 3) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nie przekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia, 4) w przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego , Wykonawca zapewni: a) usunięcie usterki, odbiór i dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, b) w przypadku braku możliwości usunięcia usterki w terminie 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi, do czasu usunięcia usterki ale nie dłużej niż na 30 dni. 5) W razie niemożności usunięcia usterki w terminach o jakich mowa w pkt.4) Wykonawca dostarczy nowy sprzęt wolny od wad. 6) W przypadku stwierdzenia wady ukrytej sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na nowy w terminie 14 dni od daty zgłoszenia tej wady. 7) Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego zostaną określone w karcie gwarancyjnej załączonej do dostarczonego przez Wykonawcę sprzętu. 8) W przypadku naprawy dysków twardych, gdy zajdzie potrzeba ich wymiany, nośnik magnetyczny uszkodzonego dysku twardego pozostanie w posiadaniu Zamawiającego. 6. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, a w szczególności zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i istotnych postanowieniach umowy oraz w ofercie Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Forti Krzysztof Jurek, ul. M. Curie Skłodowskiej 18/210, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11600,00
Oferta z najniższą ceną: 11600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2025 roku.
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzętem
- Świadczenie usług administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i łączności Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów KM PSP w Radomiu
- Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 4 części
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego
- Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej, fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Pstrągówce
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, w tym w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Dostawa laptopa 14" z akcesoriami dla WIEIT - DE-dzp.272-695/24
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.