Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-08
Strzelce Krajeńskie: Przebudowa trzech dróg gruntowych w miejscowości Goszczanowiec, gmina Drezdenko
Numer ogłoszenia: 361384 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki , ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa trzech dróg gruntowych w miejscowości Goszczanowiec, gmina Drezdenko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zamówienia polega na przebudowie trzech dróg gruntowych w miejscowości Goszczanowiec, gmina Drezdenko: Goszczanówko: Stan istniejący: Teren przeznaczony pod realizację położony jest w miejscowości Goszczanowiec gmina Drezdenko na dz. nr ewidencyjny 53, 75/1, 75/2, 177 i 313. Jest to droga gminna o nawierzchni gruntowej utwardzonej w części kruszywem naturalnym. Początek drogi jest w miejscowości Goszczanówko - skrzyżowanie z drogą gminną dz. nr 53 i 177 a koniec w1 + 296, 77 m skrzyżowanie z drogą gminną dz. nr 75/1 i 75/2. Na odcinku 1 + 100, 00 do 1 + 180, 00 istniejąca nawierzchni gruntowa przebiega poza pasem drogowym. Na odcinku 0 + 715, 00 do 0 + 732, 00 projektowanej drogi znajduje się 9 drzew, które muszą zostać usunięte. W km 0 + 818, 30 m dz. nr 313 zlokalizowany jest przepust drogowy z rur betonowych o średnicy 300 mm w bardzo złym stanie technicznym i nienormatywnej długości przeznaczony do przebudowy. Pod względem konfiguracji teren jest płaski. Rzędne terenu zawierają się w granicach 24, 40 do 25, 20 m n.p.m. Stan projektowany: Rozwiązanie sytuacyjne Dla obsługi komunikacyjnej projektuje się przebudowę drogi gminnej szerokości 3, 50 m z mijankami szerokości 5, 00 m oraz obustronnymi poboczami szerokości 1, 00 m. Długość drogi 1296, 77 m. Włączenie drogi do dróg gminnych projektuje się wyokrągleniami o promieniu łuków 5, 00 m i 6, 00 m. Uwzględniając warunki terenowe oraz warunki bezpieczeństwa zaprojektowano łuki poziome o promieniach 15, 50, 150, 200 i 300 m. Na odcinku 0 + 60, 00 do 0 + 215, 00 projektuje się zmianę trasy istniejącej drogi na całej szerokości. Na odcinkach 0 + 350, 00 do 0 + 495, 00, 0 + 500, 00 do 0 + 600, 00, 0 + 625, 00 do 0 + 672, 00, 0 + 700, 00 do 0 + 776, 00, 0 + 800, 00 do 0 + 880, 00, 0 + 985, 00 do 1 + 60, 00 i 1 + 80, 00 do 1 + 275, 00 projektuje się przesunięcie trasy projektowanej drogi o 1, 00 ÷ 1, 50 m w stosunku do istniejącej nawierzchni. Na odcinkach 0 + 120, 00 do 0 + 160, 00 i 1 + 100, 00 do 1 + 180, 00 w lokalizacji projektowanej drogi znajdują się rosnące dziko krzewy przeznaczone do usunięcia. Na odcinku 0 + 715, 00 do 0 + 732, 00 w lokalizacji projektowanej drogi znajduje się 9 drzew, które muszą zostać usunięte a pnie wykarczowane. W 0 + 818, 30 m zaprojektowano przebudowę istniejącego przepustu drogowego. Nawierzchnia Dla nawierzchni drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję dla ruchu KR-1 i gruntu G-1: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 12, 8 grubości 5 cm, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 16, 0 grubości 6 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 o grubości 15 cm, - istniejąca nawierzchnia z kruszywa naturalnego. Przepust drogowy Dla przepustu zaprojektowano konstrukcję: - rura betonowa o średnicy 600 mm, - podbudowa żwirowa grubości 20 cm zagęszczona, - ściankę czołową zaprojektowano z betonu żwirowego B 20 szerokości 30 cm. Grunt do głębokości 1, 20 m od góry nawierzchni dogęścić do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia IS = 1,0. Górna powierzchnia przepustu powinna być usytuowana 45 cm od nawierzchni jezdni. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych projektuje się za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do gruntu. Spadki nawierzchni Spadki poprzeczne Spadki poprzeczne jezdni na odcinkach prostych zaprojektowano 2 % - przekrój daszkowy. Na odcinkach 0 + 4, 55 do 0 + 15, 23 (łuk W 1), 1 + 265, 70 do 1 + 277, 96 (łuk W 12) zaprojektowano spadek poprzeczny jednostronny 2 % do wewnętrznej krawędzi łuku. Na pozostałych łukach zaprojektowano spadek daszkowy 2 %. Na odcinku 10 m od spadku jednostronnego wykonać rampę drogową względem osi drogi z przekroju jednostronnego w daszkowy. Spadki poprzeczne poboczy: - przy przekroju daszkowym 6 % - przy przekroju jednostronnym 4 % od wewnętrznej krawędzi i 2 % jak spadek jezdni od zewnętrznej krawędzi. Spadki podłużne Spadki podłużne należy wykonać zachowując rzędne istniejącej drogi zapewniając optymalizację robót ziemnych. Roboty ziemne Ze względu na charakter i rzędne drogi, roboty ziemne na przeważającym odcinku ograniczają się do wykonania koryta głębokości średni około 10 cm z przemieszczeniem gruntu z istniejącej nawierzchni na boki po obwodzie drogi. Po wykonaniu konstrukcji drogi z odłożonego materiału należy wykonać pobocza szerokości 1 m o spadkach podanych w projekcie. Na odcinku 1 + 180, 00 do 1 + 290, 00 należy wykonać korektę drogi. Na odcinku tym należy wyciąć i wykarczować 7 drzew, wykonać nowe koryto i przemieścić materiał z istniejącej drogi w miejsce nowej trasy drogi. Na odcinku 0 + 60, 00 do 0 + 215, 00 ze względu na zmianę przebiegu drogi projektuje się wykonanie koryta głębokości 30 cm. i przemieszczenie materiału z istniejącej nawierzchni i wbudowanie w nowo wykonanym korycie. Na odcinkach 0 + 350, 00 do 0 + 495, 00, 0 + 500, 00 do 0 + 600, 00, 0 + 625, 00 do 0 + 672, 00, 0 + 700, 00 do 0 + 776, 00, 0 + 800, 00 do 0 + 880, 00, 0 + 985, 00 do 1 + 60, 00 i 1 + 80, 00 do 1 + 275, 00 projektuje się przesunięcie trasy projektowanej drogi o 1, 00 ÷ 1, 50 m w stosunku do istniejącej nawierzchni. Należy na odcinkach przesunięcia trasy wykonać koryto głębokości 30 cm i przemieścić w nie część materiału z istniejącej nawierzchni. Organizacja ruchu Drogę projektuje się, jako drogę równorzędną z istniejącymi drogami i obowiązują zasady ruchu drogowego. Dane liczbowe elementów komunikacji Roboty drogowe Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 5 cm 4679, 00 m2 Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa wiążąca gr. 6 cm 4836, 00 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 gr. 15 cm 5201, 00 m2 Profilowanie i zagęszczanie poboczy szerokości 1, 00 m po obu stronach drogi z gruntu złożonego wzdłuż drogi 2608, 00 m2 Przepust z rur betonowych O 600 8,00 m Bariery energochłonne 24, 00 m Goszczanówko - Goszczanowiec: Stan istniejący: Teren przeznaczony pod realizację położony jest w miejscowości Goszczanowiec gmina Drezdenko na dz. nr ewidencyjny 177, 306, 263 i 418. Jest to droga gminna o nawierzchni gruntowej utwardzonej w części kruszywem naturalnym. Początek drogi jest w miejscowości Goszczanówko, a koniec - skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 157 w miejscowości Goszczanowiec. Na odcinku 0 + 410, 00 do 0 + 430, 00 istniejąca nawierzchni gruntowa przebiega poza pasem drogowym. Pod względem konfiguracji teren jest płaski. Rzędne terenu zawierają się w granicach 24, 80 do 26, 70 m n.p.m. Stan projektowany: Rozwiązanie sytuacyjne Dla obsługi komunikacyjnej projektuje się przebudowę drogi gminną szerokości 3, 50 m z mijankami szerokości 5, 00 m oraz obustronnymi poboczami szerokości 1,00 m. Włączenie drogi do istniejącej dróg projektuje się wyokrągleniami o promieniu łuków 7,00 m i 9,00 m. Uwzględniając warunki terenowe oraz warunki bezpieczeństwa zaprojektowano łuki poziome o promieniach 60, 80, 150, 200, 250, 350 m oraz przed włączeniem do drogi wojewódzkiej o promieniu 15 m. Nawierzchnia Dla nawierzchni drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję dla ruchu KR-1 i gruntu G-1: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 12, 8 grubości 5 cm, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 16, 0 grubości 6 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 o grubości 15 cm, - istniejąca nawierzchnia z kruszywa naturalnego. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych projektuje się za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do gruntu. Spadki nawierzchni Spadki poprzeczne Spadki poprzeczne jezdni zaprojektowano 2 % spadek daszkowy. Na odcinkach 0 + 149, 26 do 0 + 174, 09 (łuk W 1), 0 + 675, 03 do 0 + 703, 01 (łuk W 3) oraz zaprojektowano spadek poprzeczny jednostronny 2 % do wewnętrznej krawędzi łuku. Na pozostałych łukach zaprojektowano spadek daszkowy 2 %. Na odcinku 10 m od spadku jednostronnego wykonać rampę drogową względem osi drogi z przekroju jednostronnego w daszkowy. Spadki poprzeczne poboczy: - przy przekroju daszkowym 6 % - przy przekroju jednostronnym 4 % od wewnętrznej krawędzi i 2 % jak spadek jezdni od zewnętrznej krawędzi Spadki podłużne Spadki podłużne należy wykonać zachowując rzędne istniejącej drogi zapewniając optymalizację robót ziemnych. Roboty ziemne Ze względu na charakter i rzędne drogi, roboty ziemne na przeważającym odcinku ograniczają się do wykonania koryta głębokości średni około 10 cm z przemieszczeniem gruntu z istniejącej nawierzchni na boki po obwodzie drogi. Po wykonaniu konstrukcji drogi z odłożonego materiału należy wykonać pobocza szerokości 1 m o spadkach podanych w projekcie. Na odcinku 0 + 300, 00 do 0 + 450, 00 i 1 + 550, 00 do 1 + 710, 00 należy wykonać korektę drogi. Na odcinkach tych należy wykonać nowe koryto i przemieścić materiał z istniejącej drogi w miejsce nowej trasy drogi. Organizacja ruchu Drogę projektuje się jako podporządkowaną do drogi wojewódzkiej nr 157. Podporządkowanie projektuje się za pomocą znaku pionowego A - 7 (Ustąp pierwszeństwa). Dane liczbowe elementów komunikacji Roboty drogowe Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 5 cm 6272, 50 m2 Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa wiążąca gr. 6 cm 6483, 50 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 gr. 15 cm 6976, 00 m2 Profilowanie i zagęszczanie poboczy szerokości 1, 00 m po obu stronach drogi z gruntu złożonego wzdłuż drogi 3516, 00 m2 Znak drogowy A - 7 1, 00 szt. Goszczanowiec-Zielątkowo Stan istniejący Teren przeznaczony pod realizację położony jest w miejscowości Goszczanowiec gmina Drezdenko na dz. nr ewidencyjny 5, 56, 59, 77, 186 243 i 263. Jest to droga gminna o nawierzchni gruntowej utwardzonej w części kruszywem naturalnym. Początek drogi jest w miejscowości Goszczanowiec - skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 157 dz. nr 56 i 263, a koniec w 1 + 855,00 m dz. nr 77 w kierunku miejscowości Zielątkowo. Na odcinku 1 + 180, 00 do 1 + 290, 00 istniejąca nawierzchni gruntowa przebiega poza pasem drogowym. Na tym odcinku ciągu projektowanej drogi znajduje się 7 drzew, które muszą zostać usunięte. W 0 + 751, 00 m dz. nr 5 zlokalizowany jest przepust drogowy z rur betonowych o średnicy 300 mm w bardzo złym stanie technicznym i nienormatywnej długości przeznaczony do przebudowy. Pod względem konfiguracji teren jest płaski. Rzędne terenu zawierają się w granicach 25, 00 do 26, 20 m n.p.m. Stan projektowany Rozwiązanie sytuacyjne Dla obsługi komunikacyjnej projektuje się przebudowę drogi gminną szerokości 3, 50 m z mijankami szerokości 5, 00 m oraz obustronnymi poboczami szerokości 1, 00 m. Długość drogi 1855, 00 m. Włączenie drogi do drogi wojewódzkiej projektuje się wyokrągleniami o promieniu łuków 8, 00 m. Uwzględniając warunki terenowe oraz warunki bezpieczeństwa zaprojektowano łuki poziome o promieniach 50, 100, 125, 150, 200, 200, 300 m. Nawierzchnia Dla nawierzchni drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję dla ruchu KR-1 i gruntu G-1: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 12, 8 grubości 5 cm, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 16, 0 grubości 6 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 o grubości 15 cm, - istniejąca nawierzchnia z kruszywa naturalnego. Przepust drogowy Dla przepustu zaprojektowano konstrukcję: - rura betonowa o średnicy 600 mm, - podbudowa żwirowa grubości 20 cm zagęszczona, - ściankę czołową zaprojektowano z betonu żwirowego B 20 szerokości 30 cm. Grunt do głębokości 1, 20 m od góry nawierzchni dogęścić do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia IS = 1,0. Górna powierzchnia przepustu powinna być usytuowana 45 cm od nawierzchni jezdni. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych projektuje się za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do gruntu. Spadki nawierzchni Spadki poprzeczne Spadki poprzeczne jezdni zaprojektowano 2 % spadek daszkowy. Na odcinkach 0 + 491, 24 do 0 + 571, 78 (łuk W 6), 0 + 751, 78 do 0 + 762, 18 (łuk W 7), 0 + 967, 31 do 0 + 999, 00 (łuk W 10), 1 + 371, 91 do 1 + 389, 49 (łuk W 12), 1 + 846, 49 do 1 880, 49 (łuk W 15) zaprojektowano spadek poprzeczny jednostronny 2 % do wewnętrznej krawędzi łuku. Na pozostałych łukach zaprojektowano spadek daszkowy 2 %. Na odcinku 10 m od spadku jednostronnego wykonać rampę drogową względem osi drogi z przekroju jednostronnego w daszkowy. Spadki poprzeczne poboczy: - przy przekroju daszkowym 6 % - przy przekroju jednostronnym 4 % od wewnętrznej krawędzi i 2 % jak spadek jezdni od zewnętrznej krawędzi Spadki podłużne Spadki podłużne należy wykonać zachowując rzędne istniejącej drogi zapewniając optymalizację robót ziemnych. Roboty ziemne Ze względu na charakter i rzędne drogi, roboty ziemne na przeważającym odcinku ograniczają się do wykonania koryta głębokości średni około 10 cm z przemieszczeniem gruntu z istniejącej nawierzchni na boki po obwodzie drogi. Po wykonaniu konstrukcji drogi z odłożonego materiału należy wykonać pobocza szerokości 1 m o spadkach podanych w projekcie. Na odcinku 1 + 180, 00 do 1 + 290, 00 należy wykonać korektę drogi. Na odcinku tym należy wyciąć i wykarczować 7 drzew, wykonać nowe koryto i przemieścić materiał z istniejącej drogi w miejsce nowej trasy drogi. Organizacja ruchu Drogę projektuje się, jako podporządkowaną do drogi wojewódzkiej nr 157. Podporządkowanie projektuje się za pomocą znaku pionowego A - 7 (Ustąp pierwszeństwa). Dane liczbowe elementów komunikacji. Roboty drogowe Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 5 cm 6812, 00 m2 Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej -warstwa wiążąca gr. 6 cm 7039, 00 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 gr. 15 cm 7555, 50 m2 Profilowanie i zagęszczanie poboczy szerokości 1, 00 m po obu stronach drogi z gruntu złożonego wzdłuż drogi 3781, 50 m2 Przepust z rur betonowych O 600 8,00 m Bariery energochłonne 24, 00 m Znak drogowy A - 7 1, 00 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej, która stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Czasowe projekty organizacji ruchu oraz decyzje zezwalające na prowadzenie robót w pasie drogowym zostaną dostarczone Wykonawcy w dniu przekazania placu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączonej dokumentacji technicznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 50.000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-?kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO BP SA konto nr 82 1020 1967 0000 8502 0006 0822. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), należy złożyć w formie oryginału. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelnym podpisem (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 23 listopada 2010r., do godz. 13:00 . Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Wykonawcy, który w określonym terminie nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy posiadają decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, jeżeli wytwarzają odpady niebezpieczne w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie albo informację o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytwarzanymi odpadami, jeżeli wytwarzają odpady niebezpieczne w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykonali w ostatnich pięciu latach 2 zamówienia publiczne, każde z nich o wartości minimum 1.500.000 zł odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia, - Okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia powinien wynosić minimum 24 miesiące.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-układarka mas bitumicznych, -walec ogumiony, -walec stalowy wibr., -koparko-ładowarka, -środki transportowe.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-kierownik budowy z uprawnieniami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy posiadają rachunek bankowy lub rachunek w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 1.000.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Wypełnione tabele elementów rozliczeniowych (załączniki nr 3a, 3b i 3c do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Harmonogram rzeczowo-finansowy zgody z cenami przestawionymi w tabelach elementów rozliczeniowych (przy zachowaniu podanych terminów należy dostosować wydatki finansowe na poszczególne miesiące) (załącznik nr 13 do SIWZ). 5. Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Rękojmia i gwarancja - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie pokój nr 212.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie w sekretariacie (pokój nr 103).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Wykonanie usługi odbioru z załadunkiem, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805, higienizowanych tlenkiem wapna z Oczyszczalni Ścieków
- "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadań pod nazwą: "Budowa ul. Kalinowej w Strzelcach Krajeńskich"
- "Budowa ul. Kalinowej w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Maldanin - Imionek wraz z budową oświetlenia drogowego
- Remont drogi gminnej nr 106056L na odcinku 999mb
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1128B Wiżajny - Stankuny - Wiłkupie - Wiżajny
- Remont ul. Żeromskiego w Siewierzu
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Daszyna - droga gminna nr 104007E; 104006E na odcinku - Ogrodzona - Mazew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.