To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-07
Ogłoszenie nr 361398 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.
Tczew: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 340431-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Piaskowa
2,
83110
Tczew, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
587 734 800, faks
, e-mail
starostwo@powiat.tczew.pl
Adres strony internetowej (URL): powiat.tczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego. 2.2 Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. 2.3 Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia: 1) Część nr 1 zamówienia: zimowe utrzymanie jezdni; 2) Część nr 2 zamówienia: zimowe utrzymanie chodników. CZĘŚĆ NR 1 2.4 Świadczenie usług w zimowym utrzymaniu jezdni dróg powiatowych w następującym zakresie: 2.4.1 odśnieżania i posypywania materiałem uszarstniającym dróg powiatowych na terenie gminy Tczew i gminy Subkowy wyznaczonych w załączonym wykazie dróg o łącznej długości 100,212 km (Załącznik nr 4 do SIWZ), 2.4.2 odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego koparko-ładowarkami, ładowarką np. typu fadroma oraz pługiem ciężkim (sprzęt dodatkowy), 2.4.3 świadczenia usług związanych z interwencyjnym wywozem śniegu (teren Powiatu Tczewskiego). Usługi wskazane w pkt 2.4.1 będą zlecane na terenie gminy Tczew i gminy Subkowy, wskazane w pkt 2.4.2 - 2.4.3 mogą być zlecane na terenie całego Powiatu. 2.5 Zamawiający zapewnia: 2.5.1 dwie piaskarki, 2.5.2 dwa pługi, 2.5.3 mieszankę do posypywania dróg, 2.5.4 miejsce służące za składowisko mieszanki i punkt załadowczy na terenie bazy w Tczewie przy ul. Armii Krajowej 84 (wskazane miejsce nie posiada żadnego zaplecza socjalnego dla pracowników - jest to jedynie miejsce składowania materiałów i punkt załadowczy). 2.6 Wykonawca musi zapewnić: 2.6.1 jedną solarko-piaskarkę o pojemności zasobnika minimum 4 m3 (na wypadek awarii sprzętu podstawowego) posiadającą automatyczny system sterowania zapewniający stabilność wydatku posypywania niezależnie od zmiany prędkości nośnika i szerokości posypywania, automatyczne bezstopniowe lub stopniowe dozowania mieszanek uszarstniających od 10 do 30 g/m2 oraz automatyczne bezstopniowe lub stopniowe sterowanie szerokością posypywania od 2 do 7 m z możliwością posypywania asymetrycznego, 2.6.2 dwa samochody o ładowności minimum 8 ton (w tym jeden z napędem na trzy osie) umożliwiające zamontowanie i właściwą pracę piaskarki z pługiem, 2.6.3 samochód rezerwowy do świadczenia usług w przypadku awarii pojazdu podstawowego, 2.6.4 sprzęt załadowczy umożliwiający każdorazowy załadunek mieszanki na samochody, 2.6.5 minimum dwie koparko-ładowarki o pojemności ładowacza powyżej 1 m3, 2.6.6 młot hydrauliczny montowany na sprzęcie umożliwiający skuwanie lodu, 2.6.7 samochód z napędem minimum na trzy osie z zamontowaną czołownicą i pługiem ciężkim dwustronnym do interwencyjnego usuwania zasp śnieżnych o wysokości powyżej 0,5 m, 2.6.8 minimum jedną ładowarkę o pojemności ładowacza powyżej 3 m3, 2.6.9 ekipę do wywozu śniegu składającą się z samochodu samowyładowczego o pojemności skrzyni ładunkowej od 12 do 16 m3, koparko-ładowarki o pojemności ładowacza powyżej 1 m3 oraz 4 pracowników, 2.6.10 odpowiednią ilość kierowców i operatorów zapewniającą pełną obsługę całości sprzętu, wyposażonych w telefony komórkowe (kontakt całodobowy). 2.7 Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia: UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny, a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie. 2.8 Zakres i sposób świadczenia usług: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze standardem i zakresem zimowego utrzymania określonymi w Załączniku nr 4 i 5 do specyfikacji. Łączna długość dróg powiatowych w gminie Tczew i gm. Subkowy objętych zimowym utrzymaniem wynosi 100,212 km. Ilości faktycznie wykonanych usług będą potwierdzane dokumentami pracy pojazdu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu świadczonych usług. Wykonawca jest obowiązany posiadać cały sprzęt, jakim dysponuje, w gotowości wyjazdu w ciągu maksymalnie 1,5 godziny (samochody z piaskarkami). Uruchomienie sprzętu będzie ogłaszane przez przedstawiciela Zamawiającego lub przez Wykonawcę po uzgodnieniu tego z Zamawiającym (telefoniczne, wiadomością sms, faksem lub pocztą e-mail). Usługi dodatkowe (koparko-ładowarki, ładowarka, pług ciężki, wywóz śniegu) będą zlecane tylko w sytuacji znacznego pogorszenia sytuacji na drogach - Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wyjątkowo łagodnej zimy istnieje możliwość nie zlecania tego rodzaju usług. UWAGA! Wykonawca w ramach niniejszej umowy, na własny koszt, jest zobowiązany do posiadania w samochodach będących nośnikami do piaskarek i pługów, systemów lokalizacji GPS oraz do udostępnienia Zamawiającemu możliwości stałego monitorowania pracy pojazdów na następujących zasadach: - systemy monitorowania pojazdów będą zamontowane na obu samochodach używanych do zimowego utrzymania dróg (nośniki do piaskarek i pługów), - kierowcy Wykonawcy obsługujący w/w samochody będą zobowiązani do każdorazowego uruchomienia systemów na czas prowadzenia akcji - godziny przepracowane przez sprzęt bez uruchomionego systemu nie będą podstawą do zapłaty (nie dotyczy pojazdu zastępczego). 2.9 Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: - za roboczogodzinę pracy jednego nośnika z piaskarką i pługiem (odśnieżanie, odśnieżanie z posypywaniem lub posypywanie) w gotowości wyjazdu w ciągu maksymalnie 1,5 godziny od zgłoszenia, - za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu koparko-ładowarki (poj. pow. 1 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia, - za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu pługa ciężkiego w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia, - za roboczogodzinę skuwania lodu przy użyciu sprzętu z zamontowanym młotem hydraulicznym w gotowości wyjazdu w ciągu 3 godzin od zgłoszenia, - za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu ładowarki (poj. pow. 3 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia, - za wywiezienie 1 m3 śniegu z terenu dróg powiatowych w gotowości wyjazdu w ciągu 12 godzin od zlecenia. W/w wynagrodzenie musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji (poza materiałami do zwalczania śliskości zimowej i uszarstniania nawierzchni dróg), tj.: - montaż pługów i piaskarek na samochody Wykonawcy oraz demontaż sprzętu po zakończeniu sezonu, - wynagrodzenie kierowców, operatorów i pracowników Wykonawcy, - posiadanie lamp sygnalizacyjnych koloru pomarańczowego, - posiadanie dodatkowych lamp reflektorowych (szperacz), - wyposażenie kierowców w telefony komórkowe, - każdorazowy załadunek samochodów, - paliwo i inne bieżące materiały eksploatacyjne, - dojazd do miejsca wezwania, - zabezpieczenie materiałów do zwalczania śliskości i uszarstniania przed wpływem warunków atmosferycznych, - zmianowość sprzętu, - obowiązek w przypadku awarii zastąpienia sprzętem tego samego typu, - Wykonawca jest zobowiązany do umycia sprzętu Zamawiającego po zakończeniu każdej z akcji, - korzystając z placu na terenie bazy Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do regularnego oczyszczania placu i boksów do składowania materiałów, - po zakończeniu sezonu zimowego nastąpi przegląd sprzętu (pługi, piaskarki). Za ewentualne uszkodzenia zostanie obciążony Wykonawca, - dojazd do miejsca wezwania (w przypadku wywozu śniegu), - miejsce utylizacji śniegu (w przypadku wywozu śniegu). Wynagrodzenie będzie płacone za godziny pracy sprzętu liczone od wyjazdu z terenu bazy Zamawiającego w Tczewie do momentu zakończenia świadczenia usług. CZĘŚĆ NR 2 2.10 Świadczenie usług w zimowym utrzymaniu chodników w ciągu dróg powiatowych w następującym zakresie ręcznego lub mechanicznego oczyszczania ze śniegu i lodu oraz posypywania materiałem uszarstniającym chodników na terenie Powiatu Tczewskiego. Przedmiotowe usługi mogą być zlecane na terenie całego Powiatu. 2.11 Wykonawca musi zapewnić: 2.11.1 piasek do posypywania chodników, 2.11.2 miejsce składowania materiałów, 2.11.3 wszelkie materiały oraz pracowników niezbędnych do prawidłowego i terminowego odśnieżania chodników, odpowiednią ilość kierowców i operatorów zapewniającą pełną obsługę całości sprzętu, wyposażonych w telefony komórkowe (kontakt całodobowy). 2.12 Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia: UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny, a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie. 2.13 Zakres i sposób świadczenia usług: Oczyszczanie chodników ze śniegu i lodu oraz posypanie materiałem uszarstniającym może być wykonywane ręcznie lub mechanicznie. Mechaniczne odśnieżanie chodników może być prowadzone wyłącznie przy użyciu sprzętu zapewniającego nieuszkodzenie nawierzchni chodników. Chodniki muszą być odśnieżane na całej szerokości. W przypadku uszarstniania nawierzchni chodników minimalne ilości rozsypanego piasku na powierzchni chodnika powinny wynosić minimum 50 gr/m2. Łączna powierzchnia chodników przewidzianych do odśnieżania na terenie miasta Tczewa wynosi ok. 26,53 a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu świadczonych usług. Odśnieżanie chodników będzie zlecane w zależności od panujących warunków. W przypadku zlecenia odśnieżenia całego zakresu na terenie miasta Tczewa (ok. 26,53 a) Wykonawca jest zobowiązany wykonać zadanie w nieprzekraczalnym terminie 2 godzin. Wykonawca będzie powiadamiany o uruchamianiu akcji telefoniczne, wiadomością sms, faksem lub pocztą e-mail. Do wykonywania usługi Wykonawca musi przystąpić w nieprzekraczalnym terminie: - 1 godziny od otrzymania zlecenia - na terenie miasta Tczewa - 3 godzin od otrzymania zlecenia - poza miastem, na terenie Powiatu Tczewskiego 2.14 Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób: - za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 1 godziny od otrzymania zlecenia - za 1 ar (teren miasta Tczewa), - za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 ar (poza miastem), - za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 1 godziny od otrzymania zlecenia - za 1 ar (teren miasta Tczewa), - za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 ar (poza miastem). W/w wynagrodzenie musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji, tj.: - wynagrodzenie pracowników Wykonawcy, - wyposażenie pracowników w telefony komórkowe, - dojazd do miejsca wezwania, - wszelkie materiały konieczne do odśnieżania chodników (np. zakup materiałów uszarstniających (piasek), zapewnienie odpowiedniej ilości pracowników, ew. materiały eksploatacyjne w przypadku mechanicznego wykonywania usług itp). DOTYCZY OBU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 2.15 Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych. Jeżeli podczas realizacji zadania usługę będzie wykonywać osoba niezatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez Zamawiającego osoba taka będzie musiała zakończyć wykonywanie usługi, a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1 000 PLN za każdy taki przypadek. Fakt ujawnienia takiej osoby musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. 2.16 Informacje o podwykonawcach: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy (imion i nazwisk) oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w świadczenie usług umownych. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ustawy Pzp. 4) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: zimowe utrzymanie jezdni |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT168792.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 177630.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: zimowe utrzymanie chodników |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16950.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19440.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- POPRAWA STANU NAWIERZCHNI CHODNIKÓW
- Szkolenia, audyty oraz opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI w ramach projektu pn. "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Tczewie"
- Roboty budowlane w CKZ w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10a w ramach zadania pn. "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych Powiatu Tczewskiego-poprzez prace budowlane-etap II"
- Wykonanie klimatyzacji i remont świetlicy wiejskiej w Szczerbięcinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mieścin (dz. nr 82/9)"
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.