To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-31
Bydgoszcz: Remont pomieszczeń w bud. 1 przy ul. Warszawskiej 10 oraz remont biblioteki przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 361408 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328878 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w bud. 1 przy ul. Warszawskiej 10 oraz remont biblioteki przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń w bud. 1 przy ul. Warszawskiej 10 oraz remont biblioteki przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy z podziałem na części: Część 1 - Remont pomieszczeń III piętra w bud. nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy Roboty remontowe ogólnobudowlane obejmują między innymi: wykucie z muru: stolarki drzwiowej stalowej i drewnianej, ościeżnic stalowych, wykucie otworów w ścianach z cegieł o gr. ? cegły, ułożenie nadproży prefabrykowanych, wymiana stolarki okiennej na PCV, obsadzenie podokienników z PCV, zerwanie: wykładziny dywanowej, listew przyściennych, położenie podkładów pod panele, przybicie do podłóg płyt OSB, ułożenie izolacji z WODERU, wykonanie posadzki: z paneli podłogowych, z wykładziny z tworzyw sztucznych,, okładzin schodów z płytek układach na klej, wymiana listew progowych lub uzupełnienie listew przyściennych , demontaż i montaż balustrad, wymiana skrzydła drzwiowego, montaż drzwi ppoż., montaż krat, obudowanie słupów płytami gipsowo - kartonowymi, zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, kolumn, zerwanie starych tapet, zagruntowanie powierzchni poziomych i pionowanych preparatami ATLAS UNIGRUNT, przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach, wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na sufitach i ścianach i kolumnach, przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem na ścianach i sufitach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, kolumn, dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych, balustrad z prętów prostych, grzejników radiatorowych, rur, stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie stopni schodowych. Roboty elektryczne obejmują: roboty w zakresie demontażu i wykonania części osprzętu (oprawy świetlówkowe, łączniki instalacyjne, gniazda wtyczkowe), wykonanie pomiarów skuteczności. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45453000 - 7 (roboty remontowe i renowacyjne) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45311000 - 0 (Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych) Część 2 Remont pomieszczeń (biblioteka) w bud. nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy Roboty remontowe ogólnobudowlane obejmują między innymi: zerwanie posadzki: z tworzyw sztucznych, z deszczułek z oderwaniem listew, uzupełnienie ścianek z cegieł o gr. ? cegły, wykonanie przesklepień zbrojonych bednarką otworów w ścianie z cegieł, wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo gipsowych na ruszczcie metalowym, z obsadzeniem ościeżnicy metalowej oraz zawieszeniem skrzydła drzwiowego, wykonanie i montaż ścianek aluminiowych oraz drzwi aluminiowych szklonych na budowie, wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych, zgrzewanie wykładziny rulonowej, obsadzenie ościeżnicy stalowej dwukrotnie malowanej oraz zawieszenie skrzydła drzwiowego, zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, gruntowanie powierzchni pionowych preparatami ATLAS UNI GRUNT, wykonanie dwuwarstwowych wewnętrznych gładzi gipsowych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, dwukrotne malowane farbami olejnymi rur, wykonanie sufitów podwieszanych typu OWA, wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki. Roboty elektryczne obejmują: roboty w zakresie demontażu i wykonania części osprzętu (oprawy świetlówkowe, łączniki instalacyjne, gniazda wtyczkowe), wykonanie pomiarów skuteczności. Roboty wodnokanalizacyjne obejmują: wymianę fragmentu instalacji co (przyłącza do grzejników, zawory grzejnikowe, grzejniki stalowe). Główny przedmiot zamówienia CPV - 45453000 - 7 (roboty remontowe i renowacyjne) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45331000 - 6 (Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV - 45311000 - 0 (Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Dotyczące części 1: Nr 1 - Przedmiar budowlany; Nr 2 - Przedmiar elektryczny; Nr 3 - Specyfikacja elektryczna; Nr 4 - Specyfikacja budowlana; Nr 5 - rysunek nr 1; Dotyczące części 2: Nr 6 - Przedmiar budowlany; Nr 7 - Przedmiar elektryczny; Nr 8 - Przedmiar sanitarny; Nr 9 - Specyfikacja budowlana; Nr 10 - Specyfikacja elektryczna; Nr 11 - Specyfikacja sanitarna; Pozostałe załączniki: Nr 21 - Projekt umowy cz. 1; Nr 22 - Projekt umowy cz. 2; Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ. 1. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji jest on zobowiązany do wypełnienia pkt 11 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 16 do SIWZ. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania przez strony końcowego protokołu odbioru. 2. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawców w miejscach objętych przedmiotem zamówienia - w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego informowania pracowników ochrony budynku Zamawiającego o nieprawidłowościach i okolicznościach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo obiektu, uszkodzenie mienia, groźbę awarii itp. oraz usunięcia tych nieprawidłowości. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia. Roboty zamienne (rozwiązania zamienne), o których mowa powyżej, w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, będą możliwe, jeżeli: 1) ich realizacja nie wykracza poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia, a roboty nie będą robotami dodatkowymi w rozumieniu przepisów Ustawy, 2) możliwość wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy, 3) wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia parametrów technicznych i eksploatacyjnych tych materiałów lub urządzeń i będą korzystne dla Zamawiającego, np. w przypadku zaistnienia okoliczności: a) powodujących obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b) powodujących poprawienie parametrów technicznych; c) wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Ww. zmiany będą musiały być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego, a zmiany wymienione w pkt 2) i 3) dodatkowo uzgodnione z projektantem. 5. Zastosowane w toku robót materiały i urządzenia (wyroby budowlane) powinny posiadać dokumenty potwierdzające wprowadzenie ich do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Po zakończeniu robót Wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą przedstawi Zamawiającemu zestawienie wbudowanych materiałów i urządzeń wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu. 6. Warunki obmiaru, wykonania i odbioru robót - powinny być zgodne z wymogami ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami i opisem technologicznym przedstawionym w poszczególnych kodach pozycji przedmiaru zgodnie z założeniami do Katalogów Norm Rzeczowych, a także postanowieniami zawartymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej element szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Kolorystyka, typ, gatunek stosowanych materiałów będą podlegały każdorazowemu uzgodnieniu z Zamawiającym. 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących elementów budynku, w tym infrastruktury technicznej, w szczególności okablowania strukturalnego. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych elementów i infrastruktury Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy lub odtworzenia. 9. W przypadku wystąpienia rozbieżności co do zakresu przedmiotu zamówienia pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót w pierwszej kolejności zastosowanie mają zapisy projektu budowlanego. Konieczność wykonania robót wynikających z projektu budowlanego, które nie zostały ujęte w przedmiarze robót lub zostały ujęte w mniejszym zakresie nie będą zmianą przedmiotu umowy i nie stanowią również zamówień dodatkowych w rozumieniu Ustawy. Wykonanie i rozliczenie takich robót odbędzie się wg reguł przewidzianych w umowie z zachowaniem jednak zasady nie wykroczenia poza przedmiot zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont pomieszczeń III piętra w bud. nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNO-BUDOWLANY "IZBUD " DANUTA ADAMCZAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNO-BUDOWLANY "IZBUD " DANUTA ADAMCZAK
- Zakład Ogólno-Budowlany IZBUD Danuta Adamczak, ul. Pelikanowa 22, 85-449 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194180,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 276281,50
Oferta z najniższą ceną: 264971,98 / Oferta z najwyższą ceną: 276281,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remont pomieszczeń (biblioteka) w bud. nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Ogólno-Budowlany Piotr Buczkowski, Gierzwałd 22E, 14-107 Gierzwałd, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97323,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118215,29
Oferta z najniższą ceną: 118215,29 / Oferta z najwyższą ceną: 138207,23
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach przy ul. Janasa 15 i ul. Janasa 21 w Rudzie Śląskiej
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
- "Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na Ośrodek Pomocy Społecznej(ul. Główna 19)"
- Modernizacja kotłowni miejskiej na biomasę we Fromborku - etap II
- Przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Zielona Góra, części od 1 do 5.
- "Przebudowa, rozbudowa i modernizacja istniejącego budynku OSP wraz z zagospodarowaniem działki 436/3 i 436/4 w Piotrkowicach"
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.