Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-21
Wrocław: Druk wielkoformatowy na 2008 rok
Numer ogłoszenia: 36142 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny Capitol, ul. J. Piłsudskiego 72, 50-020 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7890400, 7890431, fax 071 7890470.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-capitol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk wielkoformatowy na 2008 rok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania materiałów reklamowych Teatru Muzycznego CAPITOL oznaczone kodem CPV: 78115. Zakres usługi Dane techniczne 1. Bilbordy - skład, druk 110 sztuk, full color, offset, każdy bilbord 12 m2 Termin realizacji do 10 marca 2008 Cena netto 2. Bilbordy - skład, druk 110 sztuk, full color, offset, każdy bilbord 12 m2 Termin realizacji do 10 marca 2008 Cena netto 3. Bilbordy - skład, druk 110 sztuk, full color, offset, każdy bilbord 12 m2 Termin realizacji do 10 marca 2008 Cena netto 4. Druk siatki winlowej 120 m 2 x 4 szt Termin realizacji Według zamówień do 31 grudnia 2008 Cena netto 5. Druk i wyklejenie - tablica Piłsudskiego 6 szt rozmiaru 25,6m x 2,6m full color, druk cyfrowy Termin realizacji Według zamówienia do 31 grudnia 2008 Cena netto 6. Citilight 1,2mx1,8m full color 14 szt. (14 rożnych projektów) Termin reazliacji do 20 marca 2008 Cena netto 7. Citilight 1,2mx1,8m full color 110 szt. 1 projekt Termin realizacji do 20 marca 2008 Cena netto 8. Druk siatki winlowej 15,6 m 2 Termin realizacji Do 1 kwietnia 2008 Cena netto 9. Druk siatki winlowej 13 m 2 Termin realizacji Do 1 kwietnia 2008 Cena netto 10. Druk siatki winlowej 69 m 2 Termin realizacji Do 1 kwietnia 2008 Cena netto 11. Druk siatki winlowej 3,56 Termin realizacji Do 1 kwietnia 2008 Cena netto 12. Druk siatki winlowej 200 m 2 Termin realizacji Do 15 marca 2008 Cena netto
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.5 . -.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, iż: spełnianiem warunków podmiotowych: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu z pkt 1 rozdz. VI 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykonali w ciągu ostatnich trzech lat (tj. w okresie od 21lutego 2005 do 21 lutego 2008 minimum 1 zamówienie o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto odpowiadającej wartości oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. Do każdej z wykazanych usług Wykonawca winien dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie usług. Dla stwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w punkcie 4 rozdz. VI SIWZ. 1.1.3. potwierdza, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: - nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, - wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, spełnieniem warunków przedmiotowych: 1.2 Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 1.3 Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienna pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. 1.4 Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia. 1.5 Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Uzupełnienie dokumentów może dotyczyć jedynie dokumentów jakich Zamawiający żądał na potwierdzenie spełnienia warunków podmiotowych. 1.6 Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, natomiast niespełnienie warunków przedmiotowych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ponadto ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (Zał. Nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 3 do SIWZ). 4. Wykaz wykonanych usług poligraficznych w ramach wygranych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w okresie trzech lat tj. od 21 lutego 2005 do 21 lutego 2008 roku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-capitol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Muzyczny Capitol, ul.Piłsudskiego 72, 50-020 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Teatr Muzyczny Capitol, ul.Piłsudskiego 72, 50-020 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- Przebudowa i remont schodów i strefy głównego wejścia budynku A Szkoły Podstawowej nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
- Remont pomieszczeń administracyjno -socjalnych - Oddział Drogowy Rudna.
- Realizacja robót budowlanych dla inwestycji realizowanej w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 07310 pn.: Budowa drogi dla pieszych w ul. Melioranckiej we Wrocławiu
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.