Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-01
Dębica: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy
Numer ogłoszenia: 36149 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, faks 0-14 681-56-59.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mleko granulowane w ilości 200 kg/m-c 2.Rosół z kury w ilości 50 kg/m-c 3.Przyprawa do potraw jarzynka w ilości 50 kg/m-c4. Czosnek granulowany w ilości 3 kg/m-c 5.Koper suszony w ilości 3 kg/m-c 6.Kwasek cytrynowy w ilości 2 kg/m-c 7.Liść laurowy w ilości 4 kg/m-c 8.Ziele angielskie w ilości 4 kg/m-c 9.Majeranek w ilości 1kg/m-c 10.Papryka ostra mielona w ilości 3 kg/m-c 11.Pieprz czarny mielony w ilości 5 kg/m-c 12.Ocet w ilości 30 l/m-c 13.Przyprawa do zup w płynie w ilości 200 l/m-c 14.Sos grzybowy w ilości 20 kg/m-c 15.Sos pieczeniowy w ilości 20 kg/m-c 16.Sos myśliwski w ilości 20 kg/m-c 17.Zupa pieczarkowa w ilości 20 kg/m-c 18.Żurek w ilości 20 kg/m-c 19.Sól w ilości 200 kg/m-c 20.Cukier (opakowanie min. 20 kg.) w ilości 1000 kg/m-c 21.Kawa zbożowa w ilości 50 kg/m-c 22.Herbata granulowana w ilości 50 kg/m-c 23.Makaron dwujajeczny w ilości 500 kg/m-c 24.Kasza jęczmienna w ilości 500 kg/m-c 25.Kasza manna w ilości 200 kg/m-c 26.Mąka pszenna typ 500 w ilości 300 kg/m-c 27.Płatki owsiane w ilości 100 kg/m-c 28.Ryż w ilości 500 kg/m-c 29.Musztarda w ilości 50 kg/m-c 30.Ketchup w ilości 50 kg/m-c 31.Olej rzepakowy ( opakowanie 1l lub 3l) w ilości 200 l/m-c 32.Ser topiony w ilości 150 kg/m-c 33.Śmietana 18% ( opakowanie min. 1l ) w ilości 400 l/m-c 34.Mąka ziemniaczana w ilości 25 kg/m-c 35.Margaryna do smarowania pieczywa w ilości 5400 szt. /m-c (kostka 250g), 36.Twaróg półtłusty (kostka 250g) w ilości 3000 szt /m-c 37.Serek homogenizowany w ilości 1200 szt /m-c (opakowanie 150g, różne smaki) 38.Serek homogenizowany w ilości 120 szt /m-c (opakowanie 150g, bez smaku) 39.Masło do smarowania pieczywa w ilości 1200 szt /m-c (kostka 200g) 40.Koncentrat pomidorowy w ilości 15 szt /m-c (opakowanie 4,5kg) 41.Koncentrat pomidorowy w ilości 10 szt /m-c (opakowanie 400 g) 42.Powidło (opakowanie zbiorcze wiadra lub słoje) w ilości 80 kg /m-c 43.Dżem (opakowanie zbiorcze wiadra lub słoje) w ilości 80 kg /m-c 44.Marmolada (opakowanie zbiorcze wiadra lub słoje) w ilości 80 kg /m-c 45.Groch łuskany połówki w ilości 60 kg /m-c 46.Fasola piękny jaś w ilości180 kg /m-c 47.Groch cały w ilości140 kg/m-c.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.89.15.00 - Buliony 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.87.10.00 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda 15.87.12.60 - Sosy 15.89.14.00 - Zupy 15.87.24.00 - Sól 15.83.10.00 - Cukier 15.86.10.00 - Kawa 15.86.30.00 - Herbata 15.61.33.00 - Produkty zbożowe 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.33.80 - Płatki owsiane 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty 15.87.12.50 - Musztarda 15.41.11.00 - Olej roślinny 15.54.22.00 - Ser miękki 15.51.20.00 - Śmietana 15.61.20.00 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty 15.43.11.00 - Margaryna 15.54.21.00 - Ser twarogowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 47.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunku. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunku. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie środkiem transportu posiadającym konstrukcję i wyposażenie odpowiednie do rodzaju przewożonych towarów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunku. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunku. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Dębicy
ul. Sandomierska 41
39-200 Dębica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny ul. Sandomierska 41 39-200 Dębica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Dębicy
- Przebudowa oświetlenia ulicznego na al. Jana Pawła II w Dębicy" Etap I i Etap II
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego hali i modernizacja Sali treningowej sportów walki przy ul. Sportowej w Dębicy oraz zaplecza krytej pływalni i lodowiska przy ul. Piłsudskiego w Dębicy-et.2
- ZAD. I - DOSTOSOWANIE ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY REZONANSU MAGNETYCZNEGO ORAZ ZAD. II - WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTR. ZASILAJĄCEJ MOBILNY REZONANS MAGNETYCZNY DLA ZOZ W D-CY
- Poprawa infrastruktury turystyczno - sportowej w m. Głobikowa, Zawada, Stobierna, Kędzierz, Brzeźnica.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 5 "Wesoła Piąteczka" w Słupsku"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 4 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. J. Korczaka, ul. Kryńskiego 12 w Łukowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i margaryn dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Sukcesywna dostawa nabiałowych produktów porcjowanych w ramach realizacji programu pilotażowego "Dobry posiłek w Szpitalu"
więcej: Olej roślinny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.