To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-16
Szczecin: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie i Filii w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 361505 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335735 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie i Filii w Koszalinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie i Filii w Koszalinie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.32.00 - Korytka i organizatory na biurka 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 22.81.70.00 - Terminarze lub organizery osobiste 30.19.21.60 - Korektory 30.19.72.00 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.11.00 - Urządzenia do przechowywania akt 30.19.21.00 - Gumki 30.19.76.30 - Papier do drukowania 32.55.21.10 - Telefony bezprzewodowe 30.14.13.00 - Kalkulatory drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot dostawy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekty: Doradca zawodowy i pośrednik pracy w standardach unijnych, Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie, Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - II edycja, Z korzyścią dla regionu. Rozwój ekonomii społecznej oraz Zachodniopomorskie Obserwatorium Rynku Pracy..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Budżet projektu Doradca zawodowy i pośrednik pracy w standardach unijnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuart Agnieszka Korzeniowska, ul. Szymanowskiego 9B/6, 78-230 Karlino, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 914,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 855,07
Oferta z najniższą ceną: 855,07 / Oferta z najwyższą ceną: 1464,98
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Budżet projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuart Agnieszka Korzeniowska, ul. Szymanowskiego 9B/6, 78-230 Karlino, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105,21
Oferta z najniższą ceną: 105,21 / Oferta z najwyższą ceną: 285,48
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Budżet projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - II edycja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuart Agnieszka Korzeniowska, ul. Szymanowskiego 9B/6, 78-230 Karlino, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1527,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1439,50
Oferta z najniższą ceną: 1439,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2373,51
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Budżet projektu Z korzyścią dla regionu. Rozwój ekonomii społecznej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
jakie przetargi wygrała firma
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
- PapCom S.C. Z.Dobrodziej i Ł.Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-781 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64918,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17955,96
Oferta z najniższą ceną: 17955,96 / Oferta z najwyższą ceną: 21110,76
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Budżet projektu Zachodniopomorskie Obserwatorium Rynku Pracy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eurooffice Sp. z o.o., ul. Pomorska 58 lok.60, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3497,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1994,33
Oferta z najniższą ceną: 1994,33 / Oferta z najwyższą ceną: 2205,76
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Budżet WUP Szczecin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eurooffice Sp. z o.o., ul. Pomorska 58 lok. 60, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17622,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17714,01
Oferta z najniższą ceną: 16539,31 / Oferta z najwyższą ceną: 19067,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie hałasu dla inwestycji Budowa obwodnicy Gryfina w ciągu drogi krajowej nr 31
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i utylizacji odpadów medycznych i pomedycznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- Dostawa artykułów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.