Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-21
Lublin: Przetarg nieograniczony na wykonanie instalacji sieci strukturalnych oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w filiach MBP.
Numer ogłoszenia: 36151 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie, ul. Peowiaków 12, 20-007 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5321529, fax 081 5347170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mbp.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie instalacji sieci strukturalnych oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w filiach MBP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji sieci strukturalnych wraz z dedykowaną instalacją elektryczną oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w filiach zamawiającego zlokalizowanych na terenie miasta Lublin: 1. Filia Nr 10 ul. Kleeberga 12 a 2. Filia Nr 12 ul. Żelazowej Woli 7 3. Filia Nr 13 ul. Grażyny 13 4. Filia Nr 15 ul. Wajdeloty 20 5. Filia Nr 16 ul. Kasztanowa 1 6. Filia Nr 17 ul. Przyjaźni 11 7. Filia Nr 21 Rynek 11 8. Filia Nr 22 ul. Kruczkowskiego 14 9. Filia Nr 25 ul. Sympatyczna 16 10. Filia Nr 28 ul. Nadbystrzycka 85 11. Filia Nr 29 ul. Kiepury 5 12. Filia Nr 27 i 30 ul. Braci Wieniawskich 5 Szczegółowy opis robót zawierają: dokumentacja projektowa, książki przedmiaru robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości 6 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich kwalifikacji; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu sieci strukturalnej (logicznej) wraz z dedykowaną instalacją elektryczną o wartości co najmniej 10 tys. złotych brutto każda oraz co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu systemu sygnalizacji włamania i napadu o wartości co najmniej 10 tys. złotych brutto każda, b) dysponują co najmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży elektrycznej, c) dysponują co najmniej jedną osobą prowadzącą instalację systemu okablowania strukturalnego przeszkoloną przez producenta lub jego przedstawiciela w zakresie instalacji oferowanego systemu okablowania strukturalnego, d) dysponują co najmniej jedną osobą prowadzącą instalację systemu sygnalizacji włamania i napadu przeszkoloną przez producenta lub jego przedstawiciela w zakresie konfiguracji oferowanych central sygnalizacji napadu i włamania, e) dysponują co najmniej jedną osobą prowadzącą instalację systemu sygnalizacji włamania i napadu posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VII SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich - oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w okresie objętym zamówieniem; 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a. Wykaz zawierający co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu sieci strukturalnej (logicznej) wraz z dedykowaną instalacją elektryczną o wartości co najmniej 10 tys. złotych brutto każda oraz co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu sygnalizacji włamania i napadu o wartości co najmniej 10 tys. złotych brutto każda, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przez Wykonawcę odpowiednimi dokumentami, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3. b. Wypełniony formularz Wykaz Personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. Należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje tych osób. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty wymienione w pkt od 1 do 5 składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty wymienione w pkt 6 składają Ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku w całości lub części. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Dokumenty składające się na ofertę muszą być przedstawione zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne /Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605/, o których mowa w art. 25 ust. 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mbp.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna im. Hieronima Łopacińskiego w Lublinie ul. Peowiaków 12 20-007 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna im. Hieronima Łopacińskiego w Lublinie ul. Peowiaków 12 20-007 Lublin pok. nr 3 - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi tłumaczeń pisemnych i ustnych z języka polskiego na języki obce i z języków obcych na język polski wraz z wymaganym sprzętem
- Usługa zdalnego dostępu do katalogu publikacji elektronicznych w postaci e-booków i audiobooków dla czytelników Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Usługa okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożarowej SSP - wraz z systemem ich sterowania oraz współdziałania tych systemów w budynku Szpitala.
- Dostawa odczynników do wykonania badań z zakresu białek specyficznych wraz z dzierżawą analizatora
- Sporządzenie mapy będącej podstawą do aktualizacji operatu ewidencyjnego
- Dostawa 6 punktów wyniesionych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń biurowych budynku administracyjnego Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego
- Zagospodarowanie terenu zielonego w s. Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementów małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Czerniejewo
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia, wykonanie instalacji PV oraz termomodernizacji Stacji Naukowo - Badawczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.