eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa systemu odwodnienia dachu wraz z remontem elewacji frontowej od strony Alej Ujazdowskich skrzydła A gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-24

Warszawa: Przebudowa systemu odwodnienia dachu wraz z remontem elewacji frontowej od strony Alej Ujazdowskich skrzydła A gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3
Numer ogłoszenia: 361624 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133259 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6946359, faks 22 6946076.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa systemu odwodnienia dachu wraz z remontem elewacji frontowej od strony Alej Ujazdowskich skrzydła A gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy systemu odwodnienia dachu wraz z remontem elewacji frontowej od strony Alej Ujazdowskich skrzydła A gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3. Budynek Kancelarii Prezesa Rady Ministrów jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem 1597. II.Ogólny zakres robót 1.Elewacja wschodnia - frontowa (od Al. Ujazdowskich) - Naprawa rynien, polegająca m.in. na usunięciu ich deformacji, uszczelnieniu połączeń mechanicznych i lutowanych, regulacji spadków i mocowań, wymianie nie nadających się do dalszego użytku zniszczonych fragmentów oraz niezbędnych przeróbkach w miejscach dylatacji i nowoprojektowanych koszy zlewowych. - Naprawa i przeróbki dekarskie obróbek blacharskich pasa nad i pod rynnowego, gzymsów oraz pokrycia w obszarze pasa skrajnego dachu, polegające m.in. na usunięciu ich deformacji, uszczelnieniu połączeń mechanicznych i lutowanych, regulacji spadków i mocowań, wymianie nie nadających się do dalszego użytku zniszczonych fragmentów oraz niezbędnych przeróbkach związanych ze zmianą systemu odwodnienia. - Wykucie rur spustowych. - Wykonanie nowego systemu odwodnienia dachu (rury spustowe, kosze zlewowe, itp.) z blachy tytanowo-cynkowej wraz z odcinkami kanalizacji deszczowej. - Wykonanie niezbędnych robót budowlanych związanych z wymurowaniem i wyprawą wnęk w murze, w których przebiegać będą nowe rury spustowe. - Rozbiórka i wykonanie nowej opaski wraz z niezbędnym ukształtowaniem terenu. - Demontaż i wykonanie nowej instalacji odgromowej we wnękach rur spustowych (zwody odejściowe) wraz z odłączeniem i podłączeniem zwodów poziomych do rynien oraz przebudową złącz kontrolnych - pomiarowych z ułożeniem nowych przewodów uziemiających. - Remont elewacji frontowej polegający: -na usunięciu spękań i rys powstałych w tynku i elementach dekoracyjnych wystroju architektonicznego, - oczyszczeniu elementów z piaskowca, - malowaniu całej elewacji wraz z wykonaniem niezbędnych napraw powierzchni. 2.Elewacja zachodnia. - Naprawa rynien, polegająca m.in. na usunięciu ich deformacji, uszczelnieniu połączeń mechanicznych i lutowanych, regulacji spadków i mocowań, wymianie nie nadających się do dalszego użytku zniszczonych fragmentów oraz niezbędnych przeróbkach w miejscach dylatacji. - Naprawa obróbek blacharskich pasa nad i pod rynnowego, gzymsów oraz pokrycia w obszarze pasa skrajnego dachu, polegające m/i na usunięciu ich deformacji, uszczelnieniu połączeń mechanicznych i lutowanych, regulacji spadków i mocowań, wymianie nie nadających się do dalszego użytku zniszczonych fragmentów. Z uwagi na fakt, że cały system odwonienia dachu (rynny i rury spustowe) został wykonany z blachy tytanowo-cynkowej w technologii Rheinzink, Zamawiający wymaga by przedmiotowy remont został wykonany w tej samej technologii tj. technologii Rheinzink. Wykonawca zobowiązany jest na etapie realizacji umowy skierować do wszelkich robót związanych z wykonywaniem rynien i rur spustowych w technologii Rheinzink, osoby posiadające przeszkolenie lub doświadczenie w wykonywaniu rynien i rur spustowych w technologii Rheinzink. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawiera dokumentacja projektowa będąca w posiadaniu Zamawiającego, która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert. III. Warunki realizacji i odbioru 1.Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić polisę ubezpieczenia budowy od ryzyk budowlanych (CAR) na kwotę równą wysokości oferty. 2.Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwolenia na prace w zakresie przedmiotu zamówienia. Roboty będą wykonywane również na terenie miejskim, co będzie wymagało od Wykonawcy uzyskania decyzji o zajęciu chodnika. 3.Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji robót do przedstawienia Zamawiającemu rysunków warsztatowych rozwiązania detali systemu odwodnienia dachu. 4.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć elementy podświetlenia gmachu KPRM. Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. Roboty te Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMP Sp. z o.o., ul. Sarmacka 5G, 02-972 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1720000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2115600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2115600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2115600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.