Ogłoszenie z dnia 2016-12-07
Ogłoszenie nr 361624 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.
Tychy: Usługi transportu osób na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w terminie 01.01.2017 - 31.12.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Tychach, krajowy numer identyfikacyjny
56918300000, ul.
al. Piłsudskiego
12,
43100
Tychy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 325 71 35, e-mail
mosir.tychy@gmail.pl, faks
032 325 71 36.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.mosir.tychy.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.mosir.tychy.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.mosir.tychy.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej
Adres:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Aleja Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportu osób na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w terminie 01.01.2017 - 31.12.2017
Numer referencyjny: 1/12/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi transportu osób na potrzeby MOSiR, polegające na przewozie autokarem oraz mikrobusem zawodników Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego w Tychach (MOSM Tychy) na zawody sportowe w dyscyplinach: hokej na lodzie, pływanie, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, lekka atletyka, tenis stołowy, boks, zapasy oraz na obozy sportowe. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części, zwanych dalej zadaniami, które obejmują: Zadanie nr 1: przewóz autokarem zawodników Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego w Tychach (MOSM Tychy) na zawody sportowe w dyscyplinach: hokej na lodzie, pływanie, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, lekka atletyka, tenis stołowy, boks, zapasy oraz na obozy sportowe, Zadanie nr 2: przewóz mikrobusem zawodników Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego w Tychach (MOSM Tychy) na zawody sportowe w dyscyplinach: hokej na lodzie, pływanie, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, lekka atletyka, tenis stołowy, boks, zapasy oraz na obozy sportowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa pkt 3 SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Art. 67 ust. 1 pkt 6) PZP: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Zamawiający, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, może udzielić Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług tj. transportu osób na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w terminie 01.01.2017 - 31.12.2017 i w terminie co wskazanym w przedmiocie zamówienia o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania. Udzielenie zamówienia związane będzie ze zwiększeniem ilości wyjazdów na turnieje, mistrzostwa zawodników MOSM Tychy. Art. 67 ust. 1 pkt 7) PZP: nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Rozpoczęcie realizacji umowy tj. dzień 01.01.2017 r., może ulec zmianie ze względu na czas potrzebny do przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 70 000,00 zł - warunek ten dotyczy odrębnie każdego zadania.
W przypadku, gdy wykonawcą będzie składał ofertę na obydwa zadania, wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 140.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
1. Jeżeli wymagane kwoty w dokumentach wymienionych w pkt 6.3.1.1 SIWZ, wyrażone będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, po spełnieniu warunków określonych w art. 22a PZP.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje w ramach jednej umowy, co najmniej jedną usługę trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, polegającą na świadczeniu usługi przewozu osób, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto - warunek ten dotyczy odrębnie każdego zadania.
W przypadku, gdy wykonawcą będzie składał ofertę na obydwa zadania może wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje:
1) w ramach odrębnych umów, co najmniej dwie usługi trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, polegające na świadczeniu usługi przewozu osób, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto - każda usługa, lub,
2) w ramach jednej umowy - jedną usługę trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, polegającą na świadczeniu usługi przewozu osób, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
1. Jeżeli wymagane kwoty w dokumentach wymienionych w pkt 6.3.1.2 SIWZ, wyrażone będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, wykonawca winien przyjąć kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, po spełnieniu warunków określonych w art. 22a PZP.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane - wykonanie części zamówienia w charakterze podwykonawcy.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Zamawiający nie będzie żądał od wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ składanego przez wykonawcę wraz z ofertą.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o której mowa w pkt 5.1.1.1 SIWZ: dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną odpowiednio w pkt 5.1.1.1 SIWZ,
2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w pkt 5.1.1.2 SIWZ: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt 6.3 SIWZ.
3. Zobowiązania, o którym mowa w pkt 6.7 SIWZ (jeżeli dotyczy).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kryterium środowiskowe | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie żąda od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są tylko w przypadkach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), przy czym zmiany mogą dotyczyć: 1) sposobu wykonywania umowy, w tym zmiany sposobu spełnienia świadczenia, w przypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych sytuacji: a) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, 2) wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, 2. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 2) inne zmiany, w wypadku, gdy zastrzeżono, iż nie stanowią one zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/12/2016, godzina: 9:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia, w ramach zadania nr 1 jest przewóz autokarem zawodników Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego w Tychach (MOSM Tychy) na zawody sportowe w dyscyplinach: hokej na lodzie, pływanie, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, lekka atletyka, tenis stołowy, boks, zapasy oraz na obozy sportowe.
W okresie obowiązywania umowy szacunkowa ilość kilometrów (km) wynosi: około 14282 km pojazdem samochodowym typu: autokar.
Usługa ma być realizowana autokarem posiadającym co najmniej 45 miejsc siedzących Autokar powinien posiadać system nawigacji Global Positioning System (GPS). Każdorazowo wydruk GPS musi być dołączany do wystawionej faktury.
Wykonawca powinien posiadać program do rejestracji każdorazowo przejechanej trasy
z GPS oraz wydruku mapek zarejestrowanej trasy,
Wydruk mapki, powinien zawierać faktyczną ilość przejechanych kilometrów oraz miejscowości, przez które wykonawca przejechał w celu wykonania przedmiotu umowy. Miejscowości, o których mowa powyżej mogą być oddalone od siebie maksymalnie o 15 km,
Autokar wraz z kierowcą winien być do dyspozycji Zamawiającego, średni czas postoju wyniesie około 6 godzin i w uzasadnionych przypadkach, wynikających z systemu rozgrywania zawodów sportowych, czy też przełożonych meczów, wykonawca powinien podstawić autokar z dnia na dzień,
Wykonawca musi się liczyć z dłuższym wyjazdami trwającym 5-6 dni (dotyczy turniejów mistrzowskich, obozów sportowych, itp.). Wówczas Zamawiający zapewnia nocleg dla kierowcy wraz z pełnym wyżywieniem.
W razie potrzeby wykonawca musi zapewnić obsługę 3-4 wyjazdów na zawody sportowe w ciągu jednego dnia. Wykonawca musi realizować usługę co najmniej 4 autokarami
o normach emisji spalin wskazanych w formularzu ofertowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawiera pkt 3 SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kryterium środowiskowe | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia, w ramach zadania nr 2 jest przewóz mikrobusem zawodników Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego w Tychach (MOSM Tychy) na zawody sportowe w dyscyplinach: hokej na lodzie, pływanie, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, lekka atletyka, tenis stołowy, boks, zapasy oraz na obozy sportowe.
W okresie obowiązywania umowy szacunkowa ilość kilometrów (km) wynosi około 30851 km pojazdem samochodowym typu: mikrobus.
Usługa ma być realizowana mikrobusem posiadającym minimum 18 miejsc siedzących
Mikrobus wraz z kierowcą winien być do dyspozycji Zamawiającego, średni czas postoju wyniesie około 4-8 godzin.
W szczególnych przypadkach, wynikających z systemu rozgrywania zawodów sportowych, czy też przełożonych meczów, wykonawca powinien podstawić mikrobus
z dnia na dzień.
Wykonawca musi się liczyć z dłuższym wyjazdami trwającym 3-4 dni (dotyczy turniejów mistrzowskich, obozów sportowych, itp.). Wówczas Zamawiający zapewnia nocleg dla kierowcy wraz z pełnym wyżywieniem,
W razie potrzeby wykonawca musi zapewnić obsługę 6-8 wyjazdów na zawody sportowe w ciągu jednego dnia. Wykonawca musi posiadać co najmniej 8 mikrobusów o normach emisji spalin wskazanych w formularzu ofertowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawiera pkt 3 SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kryterium środowisk | 40 |
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach w 2025 roku
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Przewóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkola od I.2025 r. do VI.2025 r.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Świadczenie usług transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowrocław w okresie 01.01.2025 - 31.12.2025
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.