To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-07
Ogłoszenie nr 361634 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.
Jelenia Góra: KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE W 2017 ROKU USŁUGI UTRZYMANIA PORZĄDKU I CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ OBIEKTU TERM CIEPLICKICH,POŁOŻONEGO PRZY UL. PARK ZDROJOWY 5 W JELENIEJ GÓRZE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 352395
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Termy Cieplickie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
2189737600000, ul.
Park Zdrojowy
5,
58560
Jelenia Góra, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
7 575 546 900, faks
, e-mail
zbigniew.kubiela@termycieplickie.com
Adres strony internetowej (URL): www.termycieplickie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE W 2017 ROKU USŁUGI UTRZYMANIA PORZĄDKU I CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ OBIEKTU TERM CIEPLICKICH,POŁOŻONEGO PRZY UL. PARK ZDROJOWY 5 W JELENIEJ GÓRZE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.5.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym utrzymaniu w 2017 roku porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektu Term Cieplickich przy ul. Park Zdrojowy 5 w Jeleniej Górze na rok 2017. Prace podstawowe wykonywane codziennie (tak zwane serwisowe) w godzinach 6:00 do 23:00 tj. w godzinach funkcjonowania pływalni, siłowni, sali fitness. polegające na bieżącym utrzymywaniu w stanie właściwej czystości wszystkich pomieszczeń łącznie z pomieszczeniami biurowymi, socjalnymi, magazynowymi i innymi pomieszczeniami znajdującymi się na terenie obiektu. a w sezonie letnim tj. od 30.04.2017 r. do 18.09.2017 r. - na zewnątrz obiektu (drzwi, szyb, luster, szafek, posadzek itp.) wraz z meblami i wszelkimi urządzeniami oraz mycie desek na plaży i leżaków z tworzywa sztucznego, sukcesywne opróżnianie zewnętrznych koszy na śmieci. Utrzymywanie w nienagannej czystości kratek przelewowych wokół niecki basenów zewnętrznych tj. jednego sezonowego oraz dwóch całorocznych w okresie całego roku.4.2.2 Codzienne prace sprzątające do wykonania po godzinie 23:00 do 6:00 obejmują: halę główną pływalni; pomieszczenia natrysków; pomieszczenia szatni; ciągi komunikacyjne; wejście do obiektu wraz ze stanowiskami kasowymi; hol wejściowy; pomieszczenia sanitarne; mycie: luster, okien, drzwi, parapetów; windę osobową; pomieszczenie fitness wraz z zapleczem szatniowym, sanitarnym i holem; Mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń znajdujących się w pomieszczeniu (prace muszą być wykonywane zgodnie z instrukcją danego urządzenia i zaleceniami producenta); pomieszczenia siłowni wraz z zapleczem szatniowym, sanitarnym i holem; opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci -teren zewnętrzny oraz wewnętrzny; mycie oraz dezynfekcja 5 sztuk wanien z masażem. Powierzchnia użytkowa: parter 1 892,5m; I piętro 1 057,5m2;zaplecze basenu sezonowego (od ok.30.04.2017 do ok.18.09.2017)114,9m2. Powierzchnia terenu zewnętrznego objętego usługą utrzymania porządku i czystości - plaża wokół basenów zewnętrznych- ok.1 000m2 .Plaża wykonana jest z deski tarasowej kompozytowej. Powyższy zapis ma charakter poglądowy. Dokładny opis przedmiotu realizacji zamówienia zawarty jest w SIWZ Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia i TOM IV. Szczegółowy harmonogram prac objętych przedmiotem zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90920000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE W 2017 ROKU USŁUGI UTRZYMANIA PORZĄDKU I CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ OBIEKTU TERM CIEPLICKICH,POŁOŻONEGO PRZY UL. PARK ZDROJOWY 5 W JELENIEJ GÓRZE | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie formalne: Zamawiający, dochowując należytej staranności, oszacował wartość zamówienia na kwotę 400 000zł (łącznie z podatkiem VAT). W postępowaniu została złożona tylko jedna oferta z umowną ceną za wykonanie całego przedmiotu umowy w wysokości 550 439,66zł. Ponieważ Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczonej kwoty do ceny najkorzystniejszej Oferty- jest zmuszony do unieważnienia postępowania. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z ustawą z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - Art.94 ust.1 pkt 4) : " 1.Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: ... 4)cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/6/2025 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
- Dostawa sprzętu sportowego dostosowanego do pracy z Osobami z Niepełnosprawnością i innych akcesoriów do Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Naprawa i diagnostyka linii kablowych SN na FW Dobrzyń
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej gąsienicowej układarki do mas bitumicznych
- Dostawa pomocy dydaktycznej: multimedialnego stołu anatomicznego prezentującego obraz ciała ludzkiego w rzeczywistych rozmiarach na potrzeby Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych
- Dostęp do nowych wersji oprogramowania ESKULAP, dostęp do nowych wersji oraz usługa serwisu aplikacyjnego Planowanie pracy dla WCSKJ w Jeleniej Górze - postępowanie powtórzone
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.