eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ALEKSANDRÓW KUJAWSKIORGANIZACJA PRZEWOZU MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GRABIU DO SPECJALISTYCZNYCH PRZYCHODNI I OŚRODKÓW ORAZ UŁATWIENIE UDZIAŁU W ŻYCIU PUBLICZNYM I INNYCH DZIEDZINACH ŻYCIA SPOŁECZNEGO OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-07

Ogłoszenie nr 361655 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.

ALEKSANDRÓW KUJAWSKI: ORGANIZACJA PRZEWOZU MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GRABIU DO SPECJALISTYCZNYCH PRZYCHODNI I OŚRODKÓW ORAZ UŁATWIENIE UDZIAŁU W ŻYCIU PUBLICZNYM I INNYCH DZIEDZINACH ŻYCIA SPOŁECZNEGO OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 352417-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DZIECI I MŁODZIEŻY, krajowy numer identyfikacyjny 00647212500054, ul. GRABIE  34, 87-700  ALEKSANDRÓW KUJAWSKI, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 542821380, faks 542821380/61, e-mail dps.grabie@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.dpsgrabie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ORGANIZACJA PRZEWOZU MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GRABIU DO SPECJALISTYCZNYCH PRZYCHODNI I OŚRODKÓW ORAZ UŁATWIENIE UDZIAŁU W ŻYCIU PUBLICZNYM I INNYCH DZIEDZINACH ŻYCIA SPOŁECZNEGO OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 9- osobowego samochodu dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Dzieci i Młodzieży w Grabiu. 2. Samochód osobowy, fabrycznie nowy, rok produkcji 2016, silnik diesel o mocy min. 130 km oraz pojemności silnika max 2000 cm3. 3. Wyposażenie: ABS na 4 koła, sterowany elektronicznie (hamulce tarczowe z przodu i z tyłu) ESC - system elektronicznej stabilizacji toru jazdy Poduszka powietrzna - kierowcy System wspomagania ruszania pod górę (HSA) Tempomat (regulator prędkości) Czujniki parkowania - przód i tył Drzwi - odsuwane drzwi boczne Przednie światła przeciwmgielne Światła do jazdy dziennej Koło zapasowe pełnowymiarowe Komputer pokładowy (funkcje licznika czasu, zasięgu, chwilowe i średnie zużycie paliwa, średnia prędkość, temperatura zewnętrzna) Fotel pasażera - podwójny z unoszonym siedziskiem i schowkiem pod fotelem, część środkowa składana do stolika Radio, Bluetooth, z portem USB/iPod i możliwością sterowania iPoda, sterowanie audio z kierownicy, Kolumna kierownicza - z regulacją kąta pochylenia i wysunięcia Układ kierowniczy ze wspomaganiem (PAS) Szyby drzwi kabiny - sterowane elektrycznie Immobilizer Zamki drzwi - zdalne sterowanie centralnego zamka z 2 pilotami Ciemne szyby w tylnej części Klimatyzacja - przód i tył Pochylanie oparć w tylnych rzędach siedzeń + podłokietniki Elektrycznie podgrzewana przednia szyba Czujnik poziomu płynu spryskiwacza Elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka boczne Automatycznie włączane światła Automatycznie włączane wycieraczki Regulowane podświetlenie tablicy przyrządów Nadwozie- dach niski H1 Gniazdo 230V/150W 4. Doposażenie: Adaptacja dla osób niepełnosprawnych - przewóz 2 osób na wózkach inwalidzkich, najazdy Stopień w drzwiach bocznych ułatwiający wsiadanie osobą Opony zimowe (komplet) 5. Wymagania dodatkowe: Gwarancja minimum 2 lata licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. UWAGA: Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za dłuższy okres gwarancji na podzespoły mechaniczne zgodnie z kryterium oceny ofert - "Okres gwarancji". Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autoryzowanego serwisu (ASO) oraz napraw gwarancyjnych na warunkach określonych we wzorze umowy. Najpóźniej w dniu przekazania pojazdu zamawiającemu wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego a) kartę pojazdu, b) świadectwa homologacji, c) instrukcję obsługi samochodu w języku polskim, d) deklarację zgodności CE w języku polskim, e) kartę gwarancyjną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT105528.46
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Auto Styl Sp. z o.o. w Warszawie oddział Włocławek,  przemyslawjezierski@autostyl.biz.pl,  ul. Toruńska 85,  87-800,  Włocławek,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129800.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129800.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.