To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-07
Ogłoszenie nr 361655 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.
ALEKSANDRÓW KUJAWSKI: ORGANIZACJA PRZEWOZU MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GRABIU DO SPECJALISTYCZNYCH PRZYCHODNI I OŚRODKÓW ORAZ UŁATWIENIE UDZIAŁU W ŻYCIU PUBLICZNYM I INNYCH DZIEDZINACH ŻYCIA SPOŁECZNEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 352417-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DZIECI I MŁODZIEŻY, krajowy numer identyfikacyjny
00647212500054, ul.
GRABIE
34,
87-700
ALEKSANDRÓW KUJAWSKI, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
542821380, faks
542821380/61, e-mail
dps.grabie@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.dpsgrabie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ORGANIZACJA PRZEWOZU MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GRABIU DO SPECJALISTYCZNYCH PRZYCHODNI I OŚRODKÓW ORAZ UŁATWIENIE UDZIAŁU W ŻYCIU PUBLICZNYM I INNYCH DZIEDZINACH ŻYCIA SPOŁECZNEGO OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 9- osobowego samochodu dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Dzieci i Młodzieży w Grabiu. 2. Samochód osobowy, fabrycznie nowy, rok produkcji 2016, silnik diesel o mocy min. 130 km oraz pojemności silnika max 2000 cm3. 3. Wyposażenie: ABS na 4 koła, sterowany elektronicznie (hamulce tarczowe z przodu i z tyłu) ESC - system elektronicznej stabilizacji toru jazdy Poduszka powietrzna - kierowcy System wspomagania ruszania pod górę (HSA) Tempomat (regulator prędkości) Czujniki parkowania - przód i tył Drzwi - odsuwane drzwi boczne Przednie światła przeciwmgielne Światła do jazdy dziennej Koło zapasowe pełnowymiarowe Komputer pokładowy (funkcje licznika czasu, zasięgu, chwilowe i średnie zużycie paliwa, średnia prędkość, temperatura zewnętrzna) Fotel pasażera - podwójny z unoszonym siedziskiem i schowkiem pod fotelem, część środkowa składana do stolika Radio, Bluetooth, z portem USB/iPod i możliwością sterowania iPoda, sterowanie audio z kierownicy, Kolumna kierownicza - z regulacją kąta pochylenia i wysunięcia Układ kierowniczy ze wspomaganiem (PAS) Szyby drzwi kabiny - sterowane elektrycznie Immobilizer Zamki drzwi - zdalne sterowanie centralnego zamka z 2 pilotami Ciemne szyby w tylnej części Klimatyzacja - przód i tył Pochylanie oparć w tylnych rzędach siedzeń + podłokietniki Elektrycznie podgrzewana przednia szyba Czujnik poziomu płynu spryskiwacza Elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka boczne Automatycznie włączane światła Automatycznie włączane wycieraczki Regulowane podświetlenie tablicy przyrządów Nadwozie- dach niski H1 Gniazdo 230V/150W 4. Doposażenie: Adaptacja dla osób niepełnosprawnych - przewóz 2 osób na wózkach inwalidzkich, najazdy Stopień w drzwiach bocznych ułatwiający wsiadanie osobą Opony zimowe (komplet) 5. Wymagania dodatkowe: Gwarancja minimum 2 lata licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. UWAGA: Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za dłuższy okres gwarancji na podzespoły mechaniczne zgodnie z kryterium oceny ofert - "Okres gwarancji". Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autoryzowanego serwisu (ASO) oraz napraw gwarancyjnych na warunkach określonych we wzorze umowy. Najpóźniej w dniu przekazania pojazdu zamawiającemu wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego a) kartę pojazdu, b) świadectwa homologacji, c) instrukcję obsługi samochodu w języku polskim, d) deklarację zgodności CE w języku polskim, e) kartę gwarancyjną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34110000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT105528.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 129800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ALEKSANDRÓW KUJAWSKI
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Budowa miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Stawki, działka nr 240/2 przy ul. Sportowej, Gmina Aleksandrów Kujawski
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów ".
- Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, dla mieszkańców Gminy Aleksandrów Kujawski
więcej: przetargi ALEKSANDRÓW KUJAWSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.