Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-12
Warszawa: USŁUGA UTYLIZACJI ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH W 2009 R
Numer ogłoszenia: 361659 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1560 , ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6855036, 6855297, faks 022 6855101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA UTYLIZACJI ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH W 2009 R.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: a) w ramach zamówienia wykonawca dokonywać będzie odbioru i utylizacji odpadów kat. 3 o kodzie 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji, b) wykonawca dostarczy odpowiednie pojemniki w ilości wymaganej przez Zamawiającego i odpowiednio rozmieści je na własny koszt, c) wykonawca wyposaży poszczególne Jednostki Wojskowe w urządzenia do przechowywania i schładzania odpadów, nie obciążając Jednostek Wojskowych ewidencyjnie i finansowo, d) odbiór będzie następować w pojemnikach będących własnością wykonawcy, e) odbiór zgłaszany będzie telefonicznie lub faxem według potrzeb, minimum dwa razy w tygodniu z każdej Jednostki Wojskowej (JW 1560, JW 1037, JW 2361 i JW 2370), f) przewidywana całkowita ilość odpadów wyniesie 41 000 kg (w tym JW 1560 - stołówka żołnierska i PŻK 20.000 kg, pozostałe Jednostki Wojskowe po 7.000 kg), g) prawo opcji o wielkości 20% przedmiotu zamówienia: ilości określone w prawie opcji są ilościami szacunkowymi (maksymalnymi) Zamawiający może z nich skorzystać, lecz nie musi. W przypadku, gdy zdaniem Zamawiającego zaistnieją okoliczności wymagające realizacji dodatkowych ilości wówczas Zamawiający może je zlecić w ramach niniejszego zamówienia w ramach zawartej z Wykonawcą umowy po cenie jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy. z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego ilości w prawie opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne. h) obciążenie Zamawiającego za wykonaną usługę nastąpi z dołu za rzeczywiście odebrane odpady pokonsumpcyjne, miesięcznie, fakturą wystawioną do 10-go dnia następnego miesiąca, dla każdej Jednostki Wojskowej osobno (płatnikiem jest JW 1560).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunek nr 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie informacji z: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru; -albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz ust. 1 pkt 9 ustawy; wystawionych z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawionych z datą nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -zezwolenie w formie Decyzji Wojewody, zezwalając na transport, magazynowanie i unieszkodliwianie odpadów kat.3 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji o kodzie 20 01 08 ważne w okresie realizacji umowy w przedmiotowej sprawie Warunek nr 1 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy przedstawią ww. dokumenty opatrzone odpowiednimi datami wydania lub poświadczenia aktualności, wydane przez uprawnione do tego celu organy administracji publicznej, będą wydane lub wystawione podmiotowi-om składającemu-ym ofertę do niniejszego postępowania, poświadczone za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby do tego uprawnione. Decyzję Wojewody zezwalającą na transport, magazynowanie i unieszkodliwianie ww. odpadów kat. 3 w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska określonymi w ustawie Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. nr 62 poz. 627 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. nr 62 poz.628 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustaw, obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej od momentu odbioru odpadu do zakończenia jego unieszkodliwiania. 2) Warunek nr 2 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie: -oświadczenia; Warunek nr 2 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty ostemplowany pieczęcią adresową wykonawcy i potwierdzony podpisem, miejscem i datą druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) Warunek nr 3 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie: -oświadczenia; Warunek nr 3 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty ostemplowany pieczęcią adresową wykonawcy i potwierdzony podpisem, miejscem i datą druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 4) Warunek nr 4 - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na podstawie: -powyższych dokumentów; -oświadczenia; Warunek nr 4 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty ww. dokumenty podmiotowe oraz ostemplowany pieczęcią adresową wykonawcy i potwierdzony podpisem, miejscem i datą druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -wystawiony z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu. 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - osobowa -albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu dla wszystkich osób wymienionych w Rejestrze Sądowym w pozycji organ uprawniony do - reprezentacji lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w oznaczeniu podmiotu i pełnomocników -1 arkusz w 1 egzemplarzu. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - podmiotowa -w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu (dokument fakultatywny- wymagany wyłącznie od podmiotów którym ww. informacja przysługuje). 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego -potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, wystawione z datą nie wcześniejszą niż na 3 miesiące od daty wyznaczonej na dzień składania ofert - w 1 egzemplarzu. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych -potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu. 6) Oświadczenia - druk -opracowany wg druku dołączonego do niniejszej specyfikacji - załącznik nr 2 - w 1 egzemplarzu. 7) Zezwolenie w formie Decyzji Wojewody, zezwalające na transport, magazynowanie i unieszkodliwianie odpadów kategorii 3, odpady kuchenne ulegające biodegradacji o kodzie 20 01 08 -dokument wystawiony przez uprawnione do tego celu organa administracji państwowej, ważny w całym okresie realizacji przedmiotu umowy - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem w 1 egzemplarzu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.jw1560.wp.mil.pl - www.jw1560.m.win.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Jednostce Wojskowej 1560 00-908 Warszawa, ul. Radiowa 2 BUDYNEK NR 86, parter, pok. 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 09:00, miejsce: w Kancelarii Jawnej Jednostki Wojskowej 1560, 00-908 Warszawa ul. Radiowa 2 bud. 86, pok. 207.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.