eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piłazad.nr 1 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka zad.nr 2 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet zad.nr 3 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka nożna zad.nr 4 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie żużel

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Piła: zad.nr 1 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka zad.nr 2 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet zad.nr 3 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka nożna zad.nr 4 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie żużel
Numer ogłoszenia: 36165 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zad.nr 1 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka zad.nr 2 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet zad.nr 3 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka nożna zad.nr 4 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie żużel.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zad.nr 1 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka zad.nr 2 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet zad.nr 3 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka nożna zad.nr 4 - Promocja miasta w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie żużel Wykonawca zobowiązuje się do promocji miasta poprzez: 1. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły oraz haseł promocyjnych (określonych w załączniku nr 2) , na dwóch banerach o wymiarach co najmniej 3,40x1,00 m podczas i po zakończeniu zawodów rozgrywanych w Pile. 2. Zapewnienie dobrej widoczności znaku i haseł (określonych w załączniku nr 2) w trakcie transmisji oraz relacji telewizyjnych, w tym: w trakcie wywiadów z trenerami, zawodnikami, działaczami sportowymi oraz zaproszonymi gośćmi. 3. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na strojach zawodników i kadry szkoleniowej w czasie meczów w Pile i na wyjeździe. 4. Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) wśród sponsorów oraz linku na stronę internetową miasta www.pila.pl 5. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na materiałach reklamowych, informacyjnych Wykonawcy ( programy zawodów, plakaty, bilety, inne). 6. Przygotowanie i emisję reklamy dźwiękowej miasta w przerwach meczów o treści (wraz z podkładem muzycznym): Piła - Aktywne miasto - zapraszamy na imprezy organizowane przez Urząd Miasta Piły - informacje na stronie www.pila.pl 7. Wykonanie 1 szt. roll-up ze znakiem promocyjnym miasta, zgodnie z załącznikiem nr 2. 8. Zorganizowanie jednej otwartej całodniowej imprezy sportowo-rekreacyjnej w formie festynu dla mieszkańców miasta pod hasłem: zad. nr 1 - Piła pod koszem, zad. Nr 2 - Piła pod siatką, zad. nr 3 -Piła pod bramką, zad. nr 4 -Piła na plastronie, z następującym programem: - popularyzacja określonej w zadaniu dyscypliny sportu, - spotkanie z drużyną, - akcja - Otwarte drzwi dla mieszkańców miasta - wizyta w siedzibie klubu lub w obiekcie sportowym, gdzie są rozgrywane są zawody sportowe. 9. Inne warunki realizacji zadania - dopuszcza się płatności częściowe, - wysokość całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy ustala się jako sumę wynagrodzeń miesięcznych brutto w poszczególnych miesiącach realizacji zadania, wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy raz w miesiącu, zgodnie z przeprowadzoną promocją miasta w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT z dołączonym sprawozdaniem z przeprowadzonej promocji, które zawiera: - informację o odbytych spotkaniach, miejscach i terminach zawodów sportowych, - ilości dokumentację fotograficzną, - materiały reklamowe (plakaty, bilety, programy zawodów sportowych). Każde zadanie stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.kibiców,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają licencje na występowanie w rozgrywkach w 2013 roku;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 2) Wypełniona wycena działań promocyjnych - załącznik nr 5 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 4)Parafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piły pl. Staszica 10 p. 134.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Promocja miasta Piły w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie koszykówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do promocji miasta Piły poprzez: 1. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły oraz haseł promocyjnych (określonych w załączniku nr 2), na dwóch banerach o wymiarach co najmniej 3,40x1,00 m podczas i po zakończeniu zawodów rozgrywanych w Pile. 2. Zapewnienie dobrej widoczności znaku i haseł (określonych w załączniku nr 2) w trakcie transmisji oraz relacji telewizyjnych, w tym: w trakcie wywiadów z trenerami, zawodnikami, działaczami sportowymi oraz zaproszonymi gośćmi. 3. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na strojach zawodników i kadry szkoleniowej w czasie meczów w Pile i na wyjeździe. 4. Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) wśród sponsorów oraz linku na stronę internetową miasta www.pila.pl 5. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na materiałach reklamowych, informacyjnych Wykonawcy ( programy zawodów, plakaty, bilety, inne). 6. Przygotowanie i emisję reklamy dźwiękowej miasta w przerwach meczów o treści (wraz z podkładem muzycznym): Piła - Aktywne miasto - zapraszamy na imprezy organizowane przez Urząd Miasta Piły - informacje na stronie www.pila.pl 7. Wykonanie 1 szt. roll-up ze znakiem promocyjnym miasta, zgodnie z załącznikiem nr 2. 8. Zorganizowanie jednej otwartej całodniowej imprezy sportowo-rekreacyjnej w formie festynu dla mieszkańców miasta pod hasłem -Piła pod koszem, z następującym programem: - popularyzacja określonej w zadaniu dyscypliny sportu, - spotkanie z drużyną, - akcja -Otwarte drzwi dla mieszkańców miasta - wizyta w siedzibie klubu lub w obiekcie sportowym, gdzie są rozgrywane są zawody sportowe. 9. Inne warunki realizacji zadania dopuszcza się płatności częściowe, wysokość całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy ustala się jako sumę wynagrodzeń miesięcznych brutto w poszczególnych miesiącach realizacji zadania, wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy raz w miesiącu, zgodnie z przeprowadzoną promocją miasta w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT z dołączonym sprawozdaniem z przeprowadzonej promocji, które zawiera: informację o odbytych spotkaniach, miejscach i terminach zawodów sportowych, ilości kibiców, dokumentację fotograficzną, materiały reklamowe (plakaty, bilety, programy zawodów sportowych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Promocja miasta Piły w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka siatkowa kobiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do promocji miasta Piły poprzez: 1. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły oraz haseł promocyjnych (określonych w załączniku nr 2), na dwóch banerach o wymiarach co najmniej 3,40x1,00 m podczas i po zakończeniu zawodów rozgrywanych w Pile. 2. Zapewnienie dobrej widoczności znaku i haseł (określonych w załączniku nr 2) w trakcie transmisji oraz relacji telewizyjnych, w tym: w trakcie wywiadów z trenerami, zawodnikami, działaczami sportowymi oraz zaproszonymi gośćmi. 3. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na strojach zawodników i kadry szkoleniowej w czasie meczów w Pile i na wyjeździe. 4. Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) wśród sponsorów oraz linku na stronę internetową miasta www.pila.pl 5. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na materiałach reklamowych, informacyjnych Wykonawcy ( programy zawodów, plakaty, bilety, inne). 6. Przygotowanie i emisję reklamy dźwiękowej miasta w przerwach meczów o treści (wraz z podkładem muzycznym): Piła - Aktywne miasto - zapraszamy na imprezy organizowane przez Urząd Miasta Piły - informacje na stronie www.pila.pl 7. Wykonanie 1 szt. roll-up ze znakiem promocyjnym miasta, zgodnie z załącznikiem nr 2. 8. Zorganizowanie jednej otwartej całodniowej imprezy sportowo-rekreacyjnej w formie festynu dla mieszkańców miasta pod hasłem Piła pod siatką, z następującym programem: - popularyzacja określonej w zadaniu dyscypliny sportu, - spotkanie z drużyną, - akcja -Otwarte drzwi dla mieszkańców miasta - wizyta w siedzibie klubu lub w obiekcie sportowym, gdzie są rozgrywane są zawody sportowe. 9. Inne warunki realizacji zadania dopuszcza się płatności częściowe, wysokość całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy ustala się jako sumę wynagrodzeń miesięcznych brutto w poszczególnych miesiącach realizacji zadania, wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy raz w miesiącu, zgodnie z przeprowadzoną promocją miasta w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT z dołączonym sprawozdaniem z przeprowadzonej promocji, które zawiera: informację o odbytych spotkaniach, miejscach i terminach zawodów sportowych, ilości kibiców, dokumentację fotograficzną, materiały reklamowe (plakaty, bilety, programy zawodów sportowych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Promocja miasta Piły w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie piłka nożna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do promocji miasta Piły poprzez: 1. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły oraz haseł promocyjnych (określonych w załączniku nr 2), na dwóch banerach o wymiarach co najmniej 3,40x1,00 m podczas i po zakończeniu zawodów rozgrywanych w Pile. 2. Zapewnienie dobrej widoczności znaku i haseł (określonych w załączniku nr 2) w trakcie transmisji oraz relacji telewizyjnych, w tym: w trakcie wywiadów z trenerami, zawodnikami, działaczami sportowymi oraz zaproszonymi gośćmi. 3. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na strojach zawodników i kadry szkoleniowej w czasie meczów w Pile i na wyjeździe. 4. Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) wśród sponsorów oraz linku na stronę internetową miasta www.pila.pl 5. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na materiałach reklamowych, informacyjnych Wykonawcy ( programy zawodów, plakaty, bilety, inne). 6. Przygotowanie i emisję reklamy dźwiękowej miasta w przerwach meczów o treści (wraz z podkładem muzycznym): Piła - Aktywne miasto - zapraszamy na imprezy organizowane przez Urząd Miasta Piły - informacje na stronie www.pila.pl 7. Wykonanie 1 szt. roll-up ze znakiem promocyjnym miasta, zgodnie z załącznikiem nr 2. 8. Zorganizowanie jednej otwartej całodniowej imprezy sportowo-rekreacyjnej w formie festynu dla mieszkańców miasta pod hasłem -Piła pod bramką, z następującym programem: - popularyzacja określonej w zadaniu dyscypliny sportu, - spotkanie z drużyną, - akcja Otwarte drzwi dla mieszkańców miasta - wizyta w siedzibie klubu lub w obiekcie sportowym, gdzie są rozgrywane są zawody sportowe. 9. Inne warunki realizacji zadania dopuszcza się płatności częściowe, wysokość całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy ustala się jako sumę wynagrodzeń miesięcznych brutto w poszczególnych miesiącach realizacji zadania, wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy raz w miesiącu, zgodnie z przeprowadzoną promocją miasta w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT z dołączonym sprawozdaniem z przeprowadzonej promocji, które zawiera: informację o odbytych spotkaniach, miejscach i terminach zawodów sportowych, ilości kibiców, dokumentację fotograficzną, materiały reklamowe (plakaty, bilety, programy zawodów sportowych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Promocja miasta Piły w roku 2013 w ramach prowadzonej działalności sportowej w dyscyplinie żużel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do promocji miasta Piły poprzez: 1. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły oraz haseł promocyjnych (określonych w załączniku nr 2), na dwóch banerach o wymiarach co najmniej 3,40x1,00 m podczas i po zakończeniu zawodów rozgrywanych w Pile. 2. Zapewnienie dobrej widoczności znaku i haseł (określonych w załączniku nr 2) w trakcie transmisji oraz relacji telewizyjnych, w tym: w trakcie wywiadów z trenerami, zawodnikami, działaczami sportowymi oraz zaproszonymi gośćmi. 3. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na strojach zawodników i kadry szkoleniowej w czasie meczów w Pile i na wyjeździe. 4. Umieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) wśród sponsorów oraz linku na stronę internetową miasta www.pila.pl 5. Ekspozycję znaku promocyjnego miasta Piły (określonego w załączniku nr 2) na materiałach reklamowych, informacyjnych Wykonawcy ( programy zawodów, plakaty, bilety, inne). 6. Przygotowanie i emisję reklamy dźwiękowej miasta w przerwach meczów o treści (wraz z podkładem muzycznym): Piła - Aktywne miasto - zapraszamy na imprezy organizowane przez Urząd Miasta Piły - informacje na stronie www.pila.pl 7. Wykonanie 1 szt. roll-up ze znakiem promocyjnym miasta, zgodnie z załącznikiem nr 2. 8. Zorganizowanie jednej otwartej całodniowej imprezy sportowo-rekreacyjnej w formie festynu dla mieszkańców miasta pod hasłem Piła na plastronie, z następującym programem: - popularyzacja określonej w zadaniu dyscypliny sportu, - spotkanie z drużyną, - akcja Otwarte drzwi dla mieszkańców miasta - wizyta w siedzibie klubu lub w obiekcie sportowym, gdzie są rozgrywane są zawody sportowe. 9. Inne warunki realizacji zadania dopuszcza się płatności częściowe, wysokość całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy ustala się jako sumę wynagrodzeń miesięcznych brutto w poszczególnych miesiącach realizacji zadania, wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy raz w miesiącu, zgodnie z przeprowadzoną promocją miasta w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT z dołączonym sprawozdaniem z przeprowadzonej promocji, które zawiera: informację o odbytych spotkaniach, miejscach i terminach zawodów sportowych, ilości kibiców, dokumentację fotograficzną, materiały reklamowe (plakaty, bilety, programy zawodów sportowych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.