Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-15
Stanin: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót
budowlanych polegających na budowie Zespołu Szkół w Tuchowiczu .
Numer ogłoszenia: 361662 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Stanin , 62/5, 21-422 Stanin, woj. lubelskie, tel. 025 7961551, faks 025 7981118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na budowie Zespołu Szkół w Tuchowiczu ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na budowie budynku oświatowego. Roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru stanowią część projektu pn. Budowa Zespołu Szkół w Tuchowiczu na działce o nr ewid. 295/1 ; 295/2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. . z 2006r.,Nr156,poz.1118zpóźn.zm.), Nadzór inwestorski realizowany będzie dla zadania pod nazwą: Budowa Zespołu Szkół w Tuchowiczu, obejmującego roboty budowlane w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz przedmiarach robót .Przedmiary robót stanowią funkcję pomocniczą Nadzór inwestorski będzie pełniony w następujących branżach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, Wykonawca będzie obowiązany dysponować osobami, które posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zapewniających prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie ww..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 47.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Udział w postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 300,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; a) pozostają w obrocie prawnym zgodnie z przepisami b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat, lub że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie zalegają z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu,1.2 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług nadzoru inwestorskiego budowy* budynku użyteczności publicznej** o wielkości: powierzchnia co najmniej 2900 m2 , kubatura co najmniej 13000 m3 i wartości inwestycji brutto minimum 7 mln zł każda, Wykonawca musi udokumentować jego należyte wykonanie (np. referencje). Nadzór inwestorski spełniający w/w kryteria zostanie uznany przez Zamawiającego za nadzór odpowiadający rodzajem i wartością nadzorowi stanowiące przedmiot zamówienia.Za usługę wykonaną należycie Zamawiający uzna usługę już zakończoną i potwierdzoną referencją , a także kontynuowaną , wykonywaną co najmniej przez okres co najmniej jednego roku w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postepowania i zrealizowaną w minimum 90 %. * budowa należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego (art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) ** budynek użyteczności publicznej należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny (§ 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) b)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, które będą pełnić funkcje inspektorów nadzoru i posiadającymi minimum 10-letnie doświadczenie w zakresie kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca posiada dodatkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zawodowej / nadwyżkowa nad ubezpieczenie obowiązkowe/. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 2.1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: a)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, powierzchni użytkowej , kubatury przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje, ) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ. b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do nadzorowania robót budowlanych dla każdego z inspektorów. Wszyscy inspektorzy nadzoru wymienieni w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156,poz.1118z późn. zm.) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie a także aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego Kopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty. 4. W celu potwierdzenia , że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca posiada dodatkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zawodowej / nadwyżkowa nad ubezpieczenie obowiązkowe/..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stanin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Staninie
Stanin 62
21-422 Stanin
pokój nr 7/8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Staninie Stanin 62 21-422 Stanin pokój Nr 5 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji pn.: Przebudowa Oddziału Położniczo-Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SP ZOZ
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą "Prace konserwatorskie i remontowe zespołu dworsko-parkowego w Biskupicach"
- Przebudowa przepustu pod drogą gminną nr 270767K Łużna - Podlesie w m. Łużna.
- "Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa dwóch budynków wielorodzinnych na nieruchomości położonej przy ul. płk. Wacława Wilniewczyca w Lublińcu"
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 408 w m. Brzeźce"
- Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Moszczenica poprzez wymianę opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.