eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoBudowa parkingu przy ul. Sądowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-08

Mogilno: Budowa parkingu przy ul. Sądowej.
Numer ogłoszenia: 36173 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6029 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mogilno, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3185520, faks 052 3152693.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy ul. Sądowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy ul. Sądowej. 1.2. Opis przedmiotu zamówienia Zadanie obejmuje: 1) wykonanie nawierzchni jezdni i miejsc postojowych z kostki betonowej brukowej grubości 8 cm oraz nawierzchni chodników z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm. Konstrukcję nawierzchni stanowią warstwy odsączające z piasku oraz podbudowy z chudego betonu. Wymiary stanowisk parkingowych zgodnie z normą wynoszą 2,50 x 5,00 m, zaś miejsca dla osób niepełnosprawnych 3,60 x 5,00 m. Ogółem zaprojektowanych zostało 91 stanowisk parkingowych prostopadłych do osi dróg wewnętrznych w tym 2 stanowiska dla niepełnosprawnych. W przekroju podłużnym zaprojektowano niweletę, której początek nawiązany jest do wysokości zjazdu z ul. Sądowej, zapewniającą właściwy przepływ podłużny wód opadowych o zmiennych nachyleniach tworząc cieki linii wodnych do kanalizacji deszczowej, która objęta jest projektem. Z uwagi na występujące wysokie nasypy od strony cieku wodnego i działki 622/3 zaprojektowano umocnienie ścian skarp geokratą komórkową z wypełnieniem komórek ziemią urodzajną i posianiem trawą. Skarpy przed ułożeniem teokraty należy zabezpieczyć pod względem separacyjnym geowłókniną o parametrach gęstość powierzchniowa 300 g/m2 wytrzymałość na rozciąganie wzdłużne > 25 kN/m. Zaprojektowano wykonanie nasypu z gruntu niespoistego spełniającego warunki normy PN-S-02205 :1998. wysokości ok. 1,9 m nad poziom lustra wody cieku. W celu zabezpieczenia ruchu pieszych i pojazdów od strony skarp zaprojektowano urządzenia bezpieczeństwa ruchu pieszego i samochodowego poprzez zastosowanie barier ochronnych na odcinku długości 96,00 mb. W celu ochrony osób pieszych i użytkowników parkingu zaprojektowano bariery ochronne chodnikowe dla pieszych i ruchu samochodów na odcinku nasypu: - od strony zachodniej wzdłuż cieku dług. 36 mb - od strony południowej dług. 55 mb 2) przebudowę zjazdu z ul. Sądowej poprzez rozebranie nawierzchni istniejącego zjazdu oraz krawężników, dostosowanie wysokościowe poprzez wyrównanie betonem podbudowy oraz ułożenie nowej kostki betonowej brukowej gr. 8 cm - kolor i nowego krawężnika, odcięcia od istniejącej kostki wykonać z obrzeża betonowego 30x8x10 cm na ławie betonowej. 3) oświetlenie parkingu poprzez montaż 13 sztuk słupów oświetleniowych z oprawami wraz z wykonaniem niezbędnych badań i pomiarów. Zaprojektowane zostały latarnie w zestawie: - fundament prefabrykowany - słup stalowy ocynkowany ośmiokątny o wysokości 9 m - wysięgnik jednoramienny - oprawa oświetlenia ulicznego z lampą sodową 150W W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem a innymi dokumentami, o których mowa w części 1 pkt 3 SIWZ, za obowiązujące przyjmuje się wielkości robót i ilości materiałów wynikające z przedmiaru. Na wykonanie przedmiotu zamówienia opracowany został projekt budowlany, na podstawie którego należy wykonać roboty, spełniający wymogi dla dokumentacji projektowej, ustalone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.Nr 202, poz. 2072 z późn.zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ, na bazie którego Wykonawca opracuje kosztorys, który przekaże Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia, sporządzony na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego przedmiaru prac, sporządzonego z uwzględnieniem wskaźników - stawki jednostkowej roboczogodziny, kosztów pośrednich, kosztów zakupu i zysku w wysokości wpisanej przez Wykonawcę w załączniku do oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają ponadto załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej w dalszej części SIWZ) - załącznik Nr 6- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załącznik nr 7- Dokumentacja Projektowa 1.3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej. 1.4. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy oraz drogach dojazdowych, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów oraz zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni, umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie prowadzonej inwestycji. 1.5. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. 1.6. W przypadku wskazania przez Zamawiającego, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych znaków towarowych, patentów, certyfikatów oraz świadectw pochodzenia materiałów lub urządzeń, dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych tzn. o parametrach nie gorszych niż przestawione w w.w dokumentach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROGBUD Zakład Robót Drogowo Budowlanych Michał Podralski, Krojczyn 64A, 87-610 Dobrzyń n. Wisłą, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 886278,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 454487,85

  • Oferta z najniższą ceną: 454487,85 / Oferta z najwyższą ceną: 818666,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.