To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-08
Ogłoszenie nr 361741 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Sławno: Przewóz uczniów uczęszczających do szkół i przedszkoli z terenu gminy Sławno, realizowany w oparciu o komunikację regularną - na podstawie biletów miesięcznych od dnia 01 stycznia 2017 r. do dnia 23 czerwca 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 333559-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 334063-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno, krajowy numer identyfikacyjny
77097990900000, ul.
ul. M. C. Skłodowskiej
9,
76100
Sławno, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
598 106 229, faks
598 107 526, e-mail
ugslawno@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): ug.slawno.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz uczniów uczęszczających do szkół i przedszkoli z terenu gminy Sławno, realizowany w oparciu o komunikację regularną - na podstawie biletów miesięcznych od dnia 01 stycznia 2017 r. do dnia 23 czerwca 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych oraz powrotu do miejscowości zamieszkania poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od 01 stycznia 2017 roku do 23 czerwca 2017 roku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: 1) Zespół Szkół w Sławsku - liczba uczniów 149; 2) Przedszkole Gminne w Gwiazdowie - Filia w Sławsku (4, 5 i 6 lat) - liczba dzieci 16; 3) Zespół Szkół we Wrześnicy - liczba uczniów 96; 4) Punkt Przedszkolny "Ekoludki" (4, 5 i 6 lat) we Wrześnicy - liczba dzieci 14; 5) Szkoła Podstawowa w Bobrowicach - liczba uczniów 57 (w tym dzieci czteroletnie); 6) Szkoła Podstawowa w Warszkowie - liczba uczniów 61; 7) Ognisko Przedszkolne "Pajacyki" (4, 5 i 6 lat) w Warszkowie - liczba dzieci 8; 8) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy, Sławno ul M. Kopernika 9 - liczba uczniów 4. 3. Liczba przewożonych uczniów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przewożonych uczniów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia co powodować będzie zmianę liczby kupowanych biletów. Rozliczenie za usługę następowało będzie na podstawie liczby faktycznie sprzedanych biletów miesięcznych w danym miesiącu. Jeżeli wzrośnie liczba dowożonych uczniów Wykonawca zapewni ich dowóz na warunkach podanych w złożonej ofercie 4. Nabywana ilość biletów będzie regulowana comiesięcznie poprzez złożenie przez dyrektora każdej z placówek oświatowych imiennego zapotrzebowania składanego Wykonawcy do 10-ego dnia każdego miesiąca w którym świadczony jest przewóz uczniów. 5. Przewóz realizowany będzie w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu uczniów. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono miejsca siedzące. 6. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone w sposób umożliwiający uczniom przejazd z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz powrót do miejsca zamieszkania, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego, w dni nauki szkolnej przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) pojazdów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych osób w następujących godzinach: 1) Szkoła Podstawowa w Warszkowie - godzina przywozu - ok. 715; godziny odwozu - ok. 1215 oraz ok. 1410; 2) Wiejskie Ognisko Przedszkolne "Pajacyki" w Warszkowie - godzina przywozu - ok. 715; godzina odwozu - ok. 1410; 3) Zespół Szkół i we Wrześnicy - godzina przywozu - ok. 745; godziny odwozu: Noskowo, Żabno - ok. 1245; cały obwód - ok. 1435 oraz ok. 1520; 4) Punkt Przedszkolny "Ekoludki" we Wrześnicy - godzina przywozu - ok. 745; godzina odwozu - ok. 1435 oraz ok. 1520; 5) Zespół Szkół w Sławsku - godzina przywozu - ok. 750; godziny odwozu: obwód szkoły podstawowej - ok. 1300; cały obwód Zespołu Szkół - 1425; 6) Przedszkole Gminne Filia w Sławsku - godzina przywozu - ok. 750; godzina odwozu - ok. 1300; 7) Szkoła Podstawowa w Bobrowicach - godzina przywozu - ok. 820; godziny odwozu -ok. 1450 oraz 2 razy w tygodniu ok. 1355 i 3 razy w tygodniu ok. 1315. 7. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorami placówek w zakresie ustalania dowozów i odwozów uczniów na i z zajęć szkolnych uwzględniając organizację roku szkolnego oraz możliwość indywidualnego określenia terminów dni wolnych od zajęć dydaktyczno - wychowawczych (6 dni dla szkół podstawowych, 8 dni dla gimnazjów). 8. Dyrektor może również ustalić inny dodatkowy dzień wolny od zajęć pod warunkiem odpracowania go w sobotę. O tym fakcie dyrektor jest zobowiązany powiadomić Wykonawcę z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie powiadomiony przez Zamawiającego. 10. Pojazdy uczestniczące w przewozach, nie starsze niż 20-letnie, tj. 1996 rok produkcji, muszą: 1) odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób; 2) posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe oraz aktualne badania techniczne; 3) być dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli spełnienia wymienionych wymogów w czasie obowiązywania umowy. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków przewozu uczniów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów. 12. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia posiadająca odpowiednie kwalifikacje. Osoba pełniąca funkcję opiekuna w trakcie wykonywania obowiązków powinna być wyposażona i używać kamizelki odblaskowej z napisem OPIEKUN. 13. Opiekun autobusu szkolnego ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili ich wejścia do autobusu do momentu przekazania uczniów nauczycielowi dyżurującemu w szkole oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku w swojej miejscowości. 14. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/prawni opiekunowie. 15. W przypadku awarii autobusu/autobusów Wykonawca zapewnia niezwłocznie (maksymalnie do 1 godziny) transport zastępczy spełniający wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania transportu zastępczego Wykonawca pokrywa koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy, który może być wybrany przez Zamawiającego. 16. W celu właściwego rozpoznania skali trudności zadania niezbędna jest wizja terenowa Wykonawcy przed złożeniem oferty. 17. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, na podstawie umowy o pracę, tj. kierowców, opiekunów. 18. W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu kopie umów o pracę oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców kopie umów o pracę oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy przedłożyć wraz kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 19. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownikami wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi będą osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. 20. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w ust. 18 Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł powierzyć bezpośrednią realizację usługi osobom wymienionym w ust. 18 dopiero po dokonaniu zmiany u Zamawiającego. 21. Zmiany, o których mowa w ust. 20 wymagają przedłożenia Zamawiającemu, nowych umów o pracę lub pracę tymczasową oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 22. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym ust. 17 i 18. Kontrola dopuszcza zarówno wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia jak również przedłożenia dokumentów w postaci zawartych umów o pracę w oryginale do wglądu oraz dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika do ZUS. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT204751.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 136360,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁAWNA
- Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie na 2025 r.
- Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie na rok 2025
- Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie na rok 2025
więcej: przetargi w Sławnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.